سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو پایداری باشد و از این رو هوا در شهرهای صنعتی آلوده باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور،جوی پایدار حاکم باشد که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهد بود.
در همین مدت دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش می یابد که دما از بعد ازظهر روز سه شنبه و در روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر محسوس است.همچنین از بعدازظهر روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب و روز پنج شنبه علاوه بر آن در برخی مناطق سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پیش بینی می شود.


هوای تهران
هوای تهران در "شرایط ناسالم" برای گروه‌های حساس قرار گرفته است. بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، شاخص کیفی هوا PSI 117 است و آلاینده مسئول نیز ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون است که بخش اعظم آن ناشی از فعالیت صنایع متحرک است این در حالی است که باقی پارامتر ها در شرایط پاک و سالم است.هوای تهران امروز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی بود و احتمال می رود تا عصر امروز غلظت آلاینده ها افزایش پیدا کند اما تا شرایط اضطرار فاصله داریم.با توجه به اینکه وضعیت کیفی در شرایط ناسالم قرار دارد در خواست می شود بیماران قلبی - ریوی، کودکان، سالمندان و خانم های باردار از حضور در فضای باز خود داری کنند.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ش A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    20 7
    مسئولين محترم به جاي اينكه بگين هوا آلوده كاري كنيد . ساعت كاري رو كم كنيد. تا هم ترافيك كم شود هم تردد كمتر شود. فقط دنبال زوج و فرد كردن ماشينها نباشيد.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    22 0
    والا امروز که غبار و دود و ابر و همه چیز قاطی بود!!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    19 8
    هوا کی پاکیزه بوده که الان آلوده شده؟ دولت دست از سر کاسبی برای فروش طرح و ... بر نمیداره و وضعیت همینه. سخه روز زوج و فرد بود و همه راحت بودیم
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    كارمندان بدبختي كه در مركز شهر هستند وناراحتي قلبي وريوي دارند چكار بايد بكنند؟ اگر سركار نيايند كه برايشان غيبت ميزنند!
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    یاده دهه 60 و 70 بخیر بچه که بودیم برف میامد میگفتیم فردا تعطیله ذوق میکردیم که مدرسه ها تعطیل میشد هم برف میومد هم برفش برف بود هم هوا تمیز بود ولی الان !!! باران میگن اسید داره برف هم که هیچ هوا هم آلوده بازم دنبال تعطیل شدن هستیم ولی خبر نداریم که چه عوارضی داره ای آلودگی تهرون
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    غرب كشور مخصوصا همدان كي باران مياد؟
  • هیلا A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    دولت اینقدر زحمت نکشه هر روز خبر الودگی بده چون این خبر رو می دونیم همیشگیه می خواد هر وقت تمیز بود خبر بده که زحمتش نشه!
  • بی نام EU ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    ترو به خدا فکری کنید مگه توافق نکردین اخه پس ترو خدا بنزین خوب وارد کنید ترو خدا به فکر سلامت مردم باشید که از همه چی مهمتره در اینده نزدیک با اینهمه سرطانی و مشکل قلبی اخه چه بر یره این گشور میاد فگرشو کردین تا حالا
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    آخ جون بازم بهانه برای تعطیلی و زوج و فرد کردن و خلااصه هزار تا طرح مسخره دیگه!.....نکته جالب هفته پیش بود که تهران چند روزی بارونی بود باز اقایون شاخص کیفیت هوا رو در حد اضطرار(!!!) اعلام میکردند و مصر به ادامه طرح مضخرف زوج و فرد از دم درب منازل..! ظاهر امر کاسبی خوبی بوده برای حضرات این طرح من در اوردی و عده ای هم که بدشون نمیاد عقده های ماشین نداشتن خودشون رو با حمایت ااز این طرح غیر کارشناسی خالی کنن!...الان که دیگه بهونه جور جوره...بشتابید که فرصت این طرح رو از دست ندید و گور بابای ملتی که نیازمند رفاه هستند نه محدودیت(فقط نگید برای سلامت خودمونه که با سر میرم تو مانیتور! چرا که تولید این همه خودروی بی کیفیت داخلی و بنزین فاجعه و ترافیک وحشتناک و وسایل نقلیه عمومی فرسوده ضد این حرفه)
  • م A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    7 1
    امروز هرجارو میدیدی فقط دود و ماشین و ترافیک و....!!
  • فرورديني A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    1 0
    (خوشا بحال گياهان كه عاشق نورند(سهراب سپهري)) . . خوشا بحال سيگاري ها كه عاشق دودند!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    0 0
    ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻫﻤﻪ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺭﺍ ﺗﻌﻂﻴﻞ ﻛﻨﻴﺪ