فارس نوشت:

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: رئیس‌جمهور در دیدار با نمایندگان استان آذربایجان شرقی توافق ژنو را گامی مثبت دانست و عنوان کرد ما بدون عدول از خطوط قرمز خود به این توافق دست پیدا کردیم.

سیدبهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس، با اشاره به نشست مشترک امروز مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با رئیس‌جمهور گفت:‌ در این دیدار رئیس‌جمهور با اشاره به توافق اخیر ایران با 1+5 در ژنو، عنوان کرد که علیرغم همه پیچیدگی‌ها این توافق صورت گرفت و ما بدون عدول از خطوط قرمز خود گام اول را مثبت برداشتیم.

وی افزود: در این دیدار پیشنهاداتی از سوی نمایندگان در خصوص مسائل مختلف از جمله بحث هدفمندی یارانه‌ها مطرح شد و عنوان شد که سختی شروع این حرکت در دولت قبل بوده و از دولت جدید می‌خواهیم تا این راه را به نحو صحیح ادامه دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان استان در این دیدار به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود از جمله مشکلات زیرساخت‌ها و ... پرداختند و مشکل دریاچه ارومیه نیز در این دیدار مطرح شد. رئیس‌جمهور نیز در ادامه اظهار داشت که خود شخصاً پیگیر مشکلات این استان خواهد بود و اقدامات لازم در جهت حل مشکلات استان صورت خواهد گرفت.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =