تصاویری از درگیری‌های مصر/ یک کودک کشته شد

در پی درگیری نیروهای پلیس مصر با تظاهرکنندگان حامی اخوان المسلمین سه تن از جمله یک کودک کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

 

 

 در پی درگیری نیروهای پلیس مصر با تظاهرکنندگان حامی اخوان المسلمین سه تن از جمله یک کودک کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. در تظاهرات روز جمعه حامیان اخوان المسلمین که تحت عنوان "جنایت قرن" برگزار شد، نیروهای پلیس مصر با جمعی از تظاهرکنندگان معترض درگیر شدند که در این درگیری‌ها سه تن در استان‌های قاهره، سوئز و المنیا کشته شدند.

گفته می‌شود در میان کشته‌شدگان یک کودک 10 ساله دیده می‌شود که به ضرب گلوله پلیس از ناحیه سر در استان سوئز کشته شد. نیروهای پلیس مصر از گاز اشک‌آور و باتوم برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از اطراف میدان "رابعه العدویه" استفاده کردند.

منبع: رویترز

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    7 3
    این خونها یقه کودتاچیان را خواهد گرفت
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    1 0
    درگیری خونین با نظامیان حاکم در شهرهای مصر درگیری‌های خونین بین حامیان اخوان‌المسلمین و نیروهای نظامی مصر سه کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت. مردم مصر در سه استان قاهره، سوئز و المنیا در تظاهرات «جنایت قرن» که روز جمعه و به مناسبت یکصدمین روز حوادث میدان‌های «رابعه‌العدویه» و «النهضه» برگزار شد، با نیروهای نظامی به شدت درگیر شدند. بنا به اعلام شبکه تلویزیونی «الجزیره» در این استان‌ها سه نفر از جمله یک کودک 10 ساله با نام «سمیر محمد» به دست نیروهای امنیتی کشته شدند. کودک 10 ساله اهل سوئز از ناحیه سر مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفته است. منابع وزارت بهداشت مصر ضمن تأیید این خبر اعلام کردند ده‌ها نفر از طرفداران اخوان‌المسلمین و محمد مرسی نیز در جریان درگیری‌ها زخمی شده‌اند.