تسنیم نوشت:

رسانه‌های مصری از بازداشت رهبر تکفیری‌ها در شمال سینا که در بسیاری از اقدامات تروریستی دخالت داشته است خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع امنیتی مصری اعلام کرد: اخباری درباره بازداشت شادی المنیعی رهبر تکفیری ها در شمال سینا وجود دارد.
این منابع بیان کردند: شادی المنیعی از خطرناکترین عوامل تروریستی در مصر به شمار می رود،از رهبران گروه موسم به انصار بیت المقدس و مسئول بسیاری از عملیات های تروریستی در شهر العریش است.نیروهای امنیتی چهار بار در دستگیری وی ناکام بوده اند که آخرین بار آن چهارشنبه گذشته بود که توانست از روستای الفتیات قبل از رسیدن نیروهای امنیتی بگریزد.
منابع امنیتی مصری افزودند: المنیعی همچنین در نهم سپتامبر گذشته به همراه چهل نفر از تروریست ها به مناطقی در اسماعیلیه و نزدیک به کانال سوئز فرار کرد که با توجه به اینکه وی و گروهش سلاح سنگین در اختیار داشتند نزدیک شدن وی به کانال سوئز خطری بزرگ محسوب می شد.
این منابع بیان کردند: المنیعی مانع از ورود حمدین صباحی به شمال سینا برای حضور در یک نشست مردمی شده بود و در ربودن هفت نظامی مصری در رفح دخالت داشته است.
از سوی دیگر منابع امنیتی اعلام کردند: منطقه رابعه العدویه در شهرک نصر شاهد تدابیر امنیتی شدید قبل از برگزاری تظاهرات طرفداران اخوان المسلمین است.
این منابع بیان کردند: زره پوش های ارتش و خودروهای پلیس در مبادی و ورودی میدان رابعه العدویه مستقر شده اند و موانع آهنی و سیم خاردار در این منطقه مستقر شده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    6 5
    ننگ بر تروریست های وحشی و ننگ بر امریکا حامی نخست تروریست های جهان