ایسنا نوشت:

رییس‌جمهور در ادامه سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس، با یک جانباز قطع نخاعی و همچنین خانواده سه برادر شهید بطور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسن روحانی در دیدار با جانباز قطع نخاعی سیدمحمدسعید موجانی قمی با تاکید بر اینکه "اراده و ایستادگی ملت ایران بسیار بالاتر از مشکلات پیش روی کشور است"، گفت: روحیه مقاومت و تکیه بر معنویت که به برکت انقلاب و رهبری‌ داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر بزرگوار انقلاب در کشور تجلی یافته باعث خواهد شد که ما بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه همین روحیه مقاومت و ایستادگی است که کشور را زنده نگه داشته است، اظهار کرد: مردم ما وفادار به انقلاب، اسلام، فرهنگ و منافع ملی کشور بوده و هستند و جانبازان و خانواده‌های آنها در خط مقدم این وفاداری قرار دارند. ملت ایران در عین تحمل سختی‌ها همواره به مبارزه برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب افتخار کرده‌اند.

در این دیدار، جانباز قطع نخاعی سیدمحمدسعید موجانی قمی، ضمن آرزوی توفیق برای دولت در حل مشکلات کشور بویژه موضوع هسته‌ای گفت: ما تا آخرین قطره خون خود در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن خواهیم ایستاد. محمدسعید موجانی جانباز قطع نخاعی در سال 1362 در جریان درگیری با گروهک‌های کوردل به درجه جانبازی نائل شد.

بر اساس این گزارش، رییس‌جمهور همچنین عصر چهارشنبه با حضور در منزل خانواده شهید شاه‌حسینی که سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده است، با پدر و مادر این سه برادر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات و مقام برای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای خانواده شهدای کشور از جمله خانواده شهید شاه حسینی از خداوند متعال اجر، ثواب و صبر روزافزون مسألت کرد.

وی افزود: ان‌شا‌ءالله خداوند به ما توفیق دهد خدمتگزاران خوبی برای مردم ایران اسلامی و خانواده‌های گرانقدر شهدا و ادامه دهنده مسیر درست و شایسته آنان باشیم.

رییس‌جمهور خطاب به خانواده شهید شاه‌حسینی گفت: شما خانواده‌های شهدا کار بسیار بزرگی انجام دادید که این گلهای عزیزی که پرورش دادید و در واقع عزیزترین داشته‌های شما بودند را تقدیم اسلام و انقلاب کردید.

شهید محمدحسن شاه‌حسینی در سال1361 در عملیات بیت‌المقدس، شهید حسین شاه‌حسینی در سال 1362 در منطقه فکّه و عملیات والفجر مقدماتی و شهید سعید شاه‌حسینی در سال 1365 در عملیات کربلای 5 و در منطقه عملیاتی شلمچه، در مبارزه با دشمنان بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    6 1
    خدا قوت؛حاج حسن