ایرنا نوشت:

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر گونه تصمیم گیری درباره رییس جبهه پس از چهلم مرحوم عسگراولادی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به نشست شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: فردا قرار است نظرات اعضای شورای مرکزی در خصوص انتخاب رییس جبهه اتخاذ شود.  در مجموع از احزاب و تشکل های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری نظرخواهی می شود و از دبیران کل احزاب می خواهیم گزینه های پیشنهادی خود را به شورای مرکزی جبهه اعلام کنند و پس از چهلم مرحوم عسگراولادی در این شورا درباره رییس جدید جبهه تصمیم گیری می شود.

سجادی تقویت جبهه پیروان خط امام و رهبری پس از درگذشت مرحوم عسگراولادی را یکی از مسایل مهم در این جبهه دانست و اظهار داشت: قرار نیست با درگذشت آقای عسگراولادی جبهه پیروان خط امام و رهبری دچار افت و سستی شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اسامی افراد احتمالی که برخی رسانه ها از آنها به عنوان رییس جدید جبهه یاد می کنند نیز گفت: اینها تنها گمانه زنی های رسانه ای است و هنوز هیچ فردی برای این عنوان نامزد نشده است. اساسا رییس جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری از میان کسانی انتخاب می شود که احزاب و تشکل های عضو جبهه آنها را پیشنهاد می کنند.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =