فارس نوشت:

سردار حسین دهقان در جمع متخصصان شرکت هواپیماسازی وزارت دفاع با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صنایع هواپیماسازی ایران‌، گفت: صنعت هوایی ایران نسبت به ‌‌20 سال گذشته به پیشرفت‌های شگرف و خیره‌کننده‌ای دست یافته ‌و امروز در سطح جهانی ‌جایگاه ممتازی دارد.

دهقان‌ با اشاره به توانمندی ایران در ‌طراحی، ساخت قطعات و سیستم‌های ‌هواپیما اظهار داشت: ایران امروز به ویژه در ساخت انواع پهپاد در سطح منطقه و جهان به نقطه قابل قبولی رسیده ‌و از جایگاه رفیعی برخوردار است. ‌امروز در ‌مقایسه با قبل ‌در توسعه فن‌آوری و توسعه زیر‌ساخت‌های صنعتی و دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیر و بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وزیر دفاع و پشتیبا‌نی ‌نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت‌های مظلوم و ایستادگی در مقابل نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: ‌هر جا ‌ملتی در مقابل نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی ‌بایستد آن آرمان ‌مورد حمایت جمهوری اسلامی است.‌

وی با بیان اینکه ملت ایران با تمام توان از آرمان های والای انقلاب محافظت کرده و در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده‌اند، تاکید کرد: دشمنان ظالمانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین تحریم‌ها را برعلیه ملت ایران تحمیل کرده‌اند و این در حالی است که این تحریم‌ها مغایر با همه قوانین، مقررات و پروتکل‌های پذیرفته شده جهانی است‌.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    9 11
    از قدیم گفته اند لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود . وزرای تحمیلی مثل ایشان و وزیر دادگستری و وزیر کشور چوب لای چرخ روحانی هستند
  • عرشیا A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    11 11
    چه تحلیل عالمانه ای !!!!! واقعا بعضی مقامات ما چرا اینقدر سطحی نگر هستن ؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    8 17
    ... حرف زدن بلد نيست
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    12 5
    پس با این حساب یعنی باید حامی القاعده باشیم؟ کمی با تامل حرف بزنید