ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: روند کلی فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی کشور، پرتوان و با برنامه از پیش تعیین‌شده ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای در آن‌ها صورت نگرفته است.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان این که روند کار در فعالیت‌های فنی و تحقیقاتی متفاوت از فعالیت‌های دیگر است، اظهار کرد: فعالیت‌های هسته‌یی ایران را باید در این چارچوب دید و نمی‌توان به خاطر چند ماه کاهش فعالیت درباره کلیت کار قضاوت کرد.

کمالوندی با اشاره به برخی انتقادها با توجه به گزارش اخیر آژانس درباره ایران گفت: هرکسی ممکن است برداشت خود را از این گزارش و مطالب ارائه شده داشته باشد اما صنعت هسته‌یی کشور پرتوان و با برنامه از پیش تعیین شده ادامه دارد و منحنی پیشرفت‌های هسته‌یی رو به‌ جلو است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: هرگونه «کاهش» یا «تعطیل» شدن فعالیت‌های هسته‌یی را رد می‌کنم. در هیچ یک از بخش و یا بخش‌های مراکز و فعالیت‌های هسته‌یی کاهش و یا تعطیلی وجود ندارد. ماهیت کارهای تحقیقاتی و فنی این است که در یک بخش ممکن است کار به سرعت پیش برود و در جای دیگر کندتر و نمی‌توان با بررسی چند ماهه درباره کلیت کار قضاوت کرد.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    1 1
    تعطيل كردن پاك كردن صورت مسئله است.
  • مصطفی A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    8 0
    ما هم میگیم کاهشی نبوده مثل اون خربکارا که بعد از دستگیری معلوم شد دزد بودن اونم از نوع حرفه ای و البته بیچاره که رفته بودن انرژی اتمی دزدی
  • بی نام FI ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    4 0
    قابل توجه كيهان!
  • راسخ IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 3
    خدا کند آخرش هر چه را که این چند سال هزینه کرده ایم به باد فنا ندهید.اگر شما دولتیان تسلیم شوید ما مردم زیر بار ذلت نمیرویم