مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز یکشنبه 26 آبان 1392

سردار جعفری نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران جزئیات قتل زوج سالمند و دستگیری عاملان این جنایت را تشریح کرد و به مهر گفت: صبح روز 12 آبان امسال وقوع جنایتی هولناک در شهر امیرکلای بابل به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی ماجرا در صحنه جنایت حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان داد قربانیان این قتل زوج سالمندی به نام های عباسعلی و کلثوم هستند که با ضربه های چاقو و به صورت دلخراشی به قتل رسیده بودند.
بررسی صحنه جنایت نشان داد قاتل یا قاتلین با این زوج آشنایی داشته و پس از ورود به خانه قربانیان آن ها را به قتل رسانده و طلاهای کلثوم را به سرقت برده اند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تیمی از ماموران تحقیقات برای کشف راز این جنایت را زیر نظر سرهنگ عطیمی ، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران آغاز کردند. تیم پلیسی در ادامه تجسس های خود تحقیقات را بر روی بستگان مقتولین متمرکز کرده و با ردیابی های ویژه پلیسی به یکی از بستگان این زوج مشکوک شدند.
با کشف این سرنخ متهم مورد نظر به اداره آگاهی احضار شد که در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب این جنایت شد. کارآگاهان که متوجه تناقض گویی های او شده بودند به بازجویی ها ادامه دادند تا این که مرد جنایتکار لب به اعتراف گشود و گفت: با همدستی فردی به نام کریم 50 ساله این جنایت را مرتکب شدم. شب حادثه پس از اطمینان از این که قربانیان خواب هستند وارد خانه شان شده و آن ها را با ضربه های چاقو به قتل رساندیم سپس 12 النگو و انگشترهای کلثوم را سرقت کرده و از محل گریختیم.
با این اعترافات دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد که در بازجویی ها به ارتکاب این قتل اعتراف کرد. در حال حاضر تحقیقات از متهمان در اداره آگاهی ادامه دارد و جنایتکاران صحنه این قتل را به زودی بازسازی می کنند.

 

دستگیری 70 نفر سوداگر مرگ در خراسان شمالی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از دستگیری 70 نفر سوداگر مرگ در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادادن پرخطر خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ قربان محمد صادقی گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر به مدت سه روز در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای این طرح 27 منطقه پرخطر را شناسایی و در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران این پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده موفق شدند تعداد 70 نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.
در بازرسی‌های به عمل آمده از این افراد مقدار چهار کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع سنتی و 300 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.
تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
ماموران در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده استان تعداد 39 نفر معتاد تابلو و خطرناک را دستگیر و جهت غربالگری به کمپ ترک اعتیاد انتقال دادند.

 

کامیون بنز با ۲میلیون و ۴۶۰ هزار تومان خلافی در اصفهان متوقف شد
تیم گشت پلیس راه اصفهان -نایین کامیون بنز را بدلیل تخلفات پی در پی و با داشتن مبلغ ۲میلیون و ۴۶۰ هزار تومان خلافی، توقیف کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: عوامل گشت پلیس راه اصفهان -نایین استان حین کنترل خودروهای عبوری کامیون بنز را متوقف و سوابق وی را مورد بررسی قرار دادند.
سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه کامیون بنز مجموعا 000/600/24 ریال خلافی و جریمه دارد ،بیان داشت: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی فوق توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.
با استعلام کامیون یاد شده مشخص شد این خودرو در نقاط مختلف بدون توجه به قوانین و مقررات رانندگی تخلفات متعددی را مرتکب شده و در سوابق وی به ثبت رسیده است.

 

هتاکی برای رونق فروشگاه اینترنتی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران‌بزرگ از دستگیری کارمندی خبر داد که با نشر اکاذیب، اقدام به ورشکسته‌کردن فروشگاه بزرگ اینترنتی کرده بود.
سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح جزئیات این خبر به ایسنا گفت: چندی پیش فردی به نام فرامرز با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت عنوان کرد که فروشگاه اینترنتی‌اش توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد هک قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این فرد در اظهارات خود عنوان کرد که دارای یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که تمامی اقلام مورد نیاز اعم از موادخوراکی، لوازم منزل و اداره‌جات در این سایت معرفی و مورد فروش قرار می‌گیرد، گفت: با این حال بنا بر اظهارات این فرد، مدتی است که فرد یا افرادی با نفوذ به این سایت، نسبت به هتاکی و به کار بردن الفاظ نامناسب نسبت به مدیر سایت (فرامرز) اقدام کرده‌اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه این هتاکی هکرها موجب شده بود که میزان مشتریان این فروشگاه اینترنتی کاهش یابد، گفت: با توجه به حساسیت این موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران در گام اول و پس از انجام بررسی‌ها، دریافتند که این سایت مورد هک و نفوذ قرار گرفته است.
کاکوان با بیان اینکه ماموران این پلیس با انجام مهندسی معکوس توانستند ردپای یک مرد را در دامغان بیابند، گفت: با انجام هماهنگی‌های قضایی، ماموران برای دستگیری این فرد، به این شهرستان اعزام و توانستند این فرد را به تهران دلالت دهند.
رییس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان داد که متهم پیش از این کارمند فرامرز بوده، گفت: این مرد پس از مدتی تقاضای افزایش حقوق خود را مطرح می‌کند. اما هنگامی که با مخالفت فرامرز مواجه می‌شود، بدون هیچ‌گونه مخالفتی تسویه حساب کرده و از شرکت خارج می‌شود.
وی با بیان اینکه پس از گذشت هفت ماه، این متهم در صدد آن برآمد که خود نیز با طراحی فروشگاه اینترنتی بزرگ به کار خود ادامه دهد، گفت: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که با داشتن پسورد عبور، وارد سایت شده و به قصد ورشکسته‌کردن فرامرز اقدام به هتاکی و نشر اکاذیب کرده تا با ورشکسته‌کردن این فروشگاه اینترنتی، فروشگاه خود را رونق دهد که سرانجام دستگیر و به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.
کاکوان با بیان اینکه اقدامات این کارمند فروشگاه اینترنتی روی میزان اقبال مشتریان تاثیر منفی گذاشته بود، گفت: مدیران سایت‌ها باید توجه داشته باشند که اگر کارمندی اخراج یا از ادامه کار انصراف می‌دهد، باید نسبت به پیکربندی مجدد طراحی سایت اقدام کرده تا کارمندان اخراجی دسترسی به سایت نداشته باشند.

 

 

پسر بچه کلاس ششم با اینترنت حساب پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: پسر بچه‌ای کلاس ششم که از حساب بانکی پدرش به صورت اینترنتی پول برداشت می‌کرد، شناسایی شد.
به گزارش فارس، محمد قاسملو افزود: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی مبالغی برداشت شده است که این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
با بررسی تخصصی توسط کارشناسان، مشخص شد که مبلغ مورد شکایت شاکی از طریق دستگاه پوز یکی از شرکت‌های خرید و فروش کامپیوتر انجام گرفته است.
در ادامه تحقیقات مدیر شرکت به این پلیس احضار و اعلام داشتند که پسر بچه دبستانی با حضور در شرکت وی و با انتقال وجهی از حساب مورد شکایت سفارش یک تبلت را کرده است، مشخصات ارائه شده از طرف وی به شاکی اعلام و مشخص شد که پسر شاکی است.
شاکی به اتفاق پسرش به این پلیس دعوت و مشخص شد که دانش آموز کلاس ششم بوده و در تحقیق از وی اعلام داشتند که از پدرم درخواست خرید تبلت را کرده که وی از خریدن آن امتناع و به ناگزیر کارت و مشخصات بانکی پدرم را بدست آورده و اقدام به استفاده از آن در شرکت کامپیوتری برای واریز ودیعه تبلت کرده‌ام.

 

مهار آتش سوزی در بازار تهران/ هشدار آتش نشانی به بازاریان
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش سوزی انبار پوشاک در بازار تهران خبر داد و به مهر گفت: ساعت 5 و 56 دقیقه امروز یکشنبه آتش سوزی در بازار مسگرهای تهران به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان سه ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.
محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که در زیرزمین آن کارگاه و انبار پوشاک راه اندازی شده بود. انبار این کارگاه به مساحت 150 متر مملو از پوشاک بود که به طور کامل شعله ور شده بود.
آتش نشانان سریع مشغول عملیات شده و موفق به اطفای حریق شدند. ساعت 7 و 33 دقیقه این آتش سوزی به پایان رسید.
این حادثه در ساعت شروع فعالیت بازار رخ داده بود به این زودی مهار نمی شد و میزان خسارات و تلفات بیش از این بود. کسبه و انبارداران شب ها از خاموش بودن سیستم های گرمایشی مطمئن شده و بعد محل را ترک کنند.

 

انهدام 3 باند بزرگ سرقت در استان البرز
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام 3 باند بزرگ سرقت در این استان خبر داد.
به گزارش فارس ، حمیدرضا گل صباحی در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی سه باند بزرگ سرقت در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
در این رابطه 18 نفر دستگیر شدند و به جرایم خود که سرقت از منازل بود، اعتراف کردند.
این مسئول با بیان این‌که برای شناسایی این افراد دو ماه کار اطلاعاتی صورت گرفت، افزود: با توجه به مراجعات مردمی و همچنین تشابه شگردهای سرقت تعدادی از این افراد که از طایفه خاص بودند شناسایی و دستگیر شدند.
گل‌صباحی با بیان این‌که نخستین باند شناسایی شده در این استان به 43 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: این افراد منازل ویلایی خالی از سکنه را تحت نظر قرار می‌دادند و در یک فرصت مناسب با دیلم و پتک درب منازل را گشوده و وارد آنها می‌شدند و اقدام به سرقت اموال مردم می‌کردند.
گل‌صباحی افزود: اعضای باند دوم شناسایی شده نیز به 95 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند. در این رابطه سه نفر متهم به نام‌های سعید، سامان و شهرام دستگیر شدند. همگی این متهمان دارای سابقه کیفری و تحت تعقیب پلیس بودند.
در بازجویی‌ها این متهمان به 95 فقره سرقت در شهرهای کرج، شهریار، بهارستان و رباط کریم اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه سخنان خود از شناسایی باند سارقان با 60 فقره سرقت در کشور و 102 فقره سرقت در استان البرز خبر داد و گفت: این افراد نیز همانند باندهای قبلی سرقت‌های خود را از منازل ویلایی انجام می‌دادند.
در این رابطه نیز شش نفر دستگیر شدند.
این افراد نیز به نام‌های مهرداد، سالار، آرش، رامین، مهدی و احمد هستند که همگی دارای سابقه کیفری بوده و با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
در این رابطه همچنین سه نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
براساس اقدامات انجام شده ارزش ریالی این سرقت‌ها جمعاً 3 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه از انهدام باند شرکت هرمی در کرج خبر داد و گفت: برای تشکیل این شرکت اعضای این باند مبالغی هنگفت پرداخت کرده‌اند.
گل‌صباحی با اعلام این‌که اعضای این باند را بیشتر جوانان تشکیل می‌دادند، افزود: اعضای این باند از شهرهای کرج، رباط کریم، ارومیه، سقز، سنندج، تاکستان، قزوین، تبریز و مشهد بودند.
این شرکت که در محدوده شاهین ویلا فعالیت می‌کرد توسط پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.
در این رابطه 21 نفر دستگیر شدند که 10 نفر از این تعداد به عنوان اعضای اصلی روانه زندان شدند.

 

قاتل مامور پلیس اعدام شد
محمدرضا حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید رضایی در زندان مرکزی این شهر خبر داد و به مهر گفت: مرد اعدامی چندی قبل در جریان یک تعقیب و گریز در محور داران- تیران یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام استوار شهرام رضایی را به قتل رسانده و دو مامور دیگر را مجروح کند.
این متهم علاوه بر حمل سه قبضه اسلحه، 162 فشنگ جنگی و 20 فشنگ کلت همراه داشت که پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان به اعدام محکوم شد.
صبح امروز حکم اعدام قاتل 46 ساله با درخواست اولیای دم در زندان مرکزی اصفهان اجرا شد.

 

یک فروند لنج صیادی در آب‌های دیر غرق شد/ همه سرنشینان نجات یافتند
یک فروند لنج صیادی عصر شنبه بر اثر آتش‌سوزی در آب‌های شهرستان دیر غرق شد.
عیسی فولادی، عضو هیئت‌رئیسه تعاونی صیادی بندر دیر به مهر گفت: حادثه آتش‌سوزی در این موتورلنج صیادی در فاصله 10 مایلی بندر دیر روی داد که البته همه سرنشینان این موتورلنج نجات یافتند.
وی با بیان اینکه این موتورلنج 12 سرنشین داشت، افزود: هیچ‌یک از سرنشینان این موتورلنج صیادی در این حادثه دچار آسیب نشدند و به سلامت به ساحل رسیدند.
عضو هیئت‌رئیسه تعاونی صیادی بندر دیر در ارتباط با دلایل این آتش‌سوزی نیز خاطرنشان ساخت: هنوز دلیل این آتش‌سوزی مشخص نشده است و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.
این موتورلنج متعلق به اهالی بندر دیر در هنگام صیادی در آبهای خلیج فارس بود که به علت نامعلومی آتش گرفت و به طور کامل غرق شد.
وی به نحوه کمک‌رسانی به سرنشینان این لنج نیز اشاره کرد و بیان داشت: پس از دریافت پیام کمک این لنج صیادی، شناور ناجی غریق و شناورهای صیادی بندر دیر با حضور به‌موقع در محل، سرنشینان را نجات دادند.

سید بهای سنگین درخواست طلاق؛ بیم و امیدهای زن قربانی اسیدپاشی
30 ماه از سرنوشت تلخ مادر و دختری که به دست مردی معتاد قربانی اسیدپاشی شده‌اند، می‌گذرد. 30 ماه توام با درد، سختی، بی‌پولی و نگاه پرسشگر مردم، حالا رعنا، آن دختری که تنها 3 سال از زندگی‌اش می‌گذشت که اسیر خشم پدر معتادش شد. در حالی وارد مهدکودک می‌شود که پزشکان امیدی به چشم راست این کودک ندارند و در کنار آن مادر جوانش که تنها 26 بهار را پشت سر گذاشته، این روزها دنیایش تاریک‌تر از آن چیزی است که می‌پنداشته و آن‌گونه که می‌گوید تنها قصاص همسرش می‌تواند مرهمی بر زخم‌هایش باشد.
به گزارش ایسنا، بامداد اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستای برات‌آباد شهرستان بم با صدای فریادهای کمک زنی جوان روبرو شدند که بلند فریاد می‌زد که سوختم و از مردم درخواست آب می‌کرد، هرچند همسایه‌ها در لحظات اولیه تصور می‌کردند که این زن 24ساله دچار برق‌گرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله‌اش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است.
سمیه با بیان اینکه شش سال پس از ازدواجش با همسر معتاد به شیشه و کراک متوجه می‌شود که وی اقدام به ارتکاب جرایم دیگری نیز می‌کند، گفت: مدت‌ها بود که برای طلاق پیش قدم شده بودم، اما دو روز قبل از حادثه اسیدپاشی، برای طلاق توافقی به دادگاه رفتم و شوهرم در حیاط دادگاه با دادن وعده و وعید، مرا منصرف کرد و حتی برادرش علی با میانجی‌گری عنوان کرد که تا دو روز دیگر با کمک او اوضاع مساعد خواهد شد.
سمیه با اشاره به رفتارهای مشکوک همسرش پس از صرف‌نظر کردن از درخواست طلاق، گفت: همسرم همیشه اذیت می‌کرد و می‌گفت که اگر مشکلاتمان را به خانواده‌ام بگویم، بلایی سر خانواده‌ام خواهد آورد و حتی یک بار که دعوایمان شده بود، به قصد آتش‌زدن منزل برادرم، به خانه او رفته بود که همسایه‌ها او را در حال بالارفتن از دیوار دیده و در نهایت او متواری شده بود.
سمیه در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در شب حادثه در حالی که رعنا در کنارم در حال شیرخوردن خوابیده بود گفت: در همان حال متوجه سوزش شدید در چشم و صورت خود شدم، از شدت سوزش از خواب پریدم و کورمال‌کورمال خود را به حوض حیاط رساندم و صورت خود را شستم که متوجه شدم موهایم کنده شده‌ و در دستانم است.
وی افزود: در حالی که از دیدن مو و پوست سرم در کف حیاط شوکه شده بودم تنها صدای گریه‌های رعنا را می‌شنیدم، اما تصور می‌کردم به علت صدای فریادهایم ترسیده و از خواب پریده است و هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که همسرم که قصد انتقام‌گیری از من را داشت، رعنا را نیز هدف انتقام‌گیری خود قرار داده باشد.
سمیه با بیان اینکه با آمدن پدرم به خانه متوجه اسیدپاشی و آسیب‌دیدگی رعنا شدم گفت: 11 ماهه پس از وقوع این حادثه تنها سه بار پزشک ما را ویزیت کرد که یکبار در کرمان و دو بار دیگر نیز در تهران بود و پس از آن به مدت شش ماه به دلیل مشکلات مالی دست هیچ پزشکی برای معالجه به چشمانم نخورد.
نازنین 4.5 ساله (دختر بزرگ این قربانی اسیدپاشی) در شب حادثه از صدای فریادها بلند شده و هنگامی که می‌خواسته دنبال من به داخل حیاط بیاید به علت تماس با اسید دچار سوختگی شد و رعنا نیز که در هنگام اسیدپاشی کنارم در حال شیرخوردن بود به دلیل سوختگی ناشی از اسید چشم راست خود را از دست داده و صورت و دستان او نیز به شدت سوخت.
روزگار سمیه بهتر از معصومه، آمنه و دیگر قربانیان اسیدپاشی نیست. او این روزها با وجود آن که پزشکان برای درمان چشمان دخترش قطع امید کرده‌اند، باز هم به دنبال پروتزی است که بتواند حداقل چهره رعنا را برای رفتن به مدرسه مطلوب کند. چرا که او معتقد است بچه‌ها در مهدکودک رعنا را مسخره می‌کنند.
در حالی سمیه چشم انتظار پاسخ نهایی پزشکان بیمارستان فارابی در پنجم آذرماه است که معتقد است؛ یک روز چشم‌هایش مجددا باز می‌شود. او این روزها تنها دل نگرانی خود را چشم راست رعنا می‌داند و می‌گوید اگر ظاهر چشمش بهتر شود، دیگر نگرانی ندارم و می‌توانم برای موهایش نیز که در اسید سوخته، فکری کنم.
سمیه و دختر شش ساله‌اش رعنا اولین و قطعا آخرین قربانی اسیدپاشی نیستند که در خشم مردانی که اسید را تنها راه‌حل نابودی می‌دانستند، گرفتار شدند.

پایان اختلاف 2 همکار با شلیک گلوله
سرهنگ رسول مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان به ایسنا گفت: مشاجره لفظی بین دو همکار منجر به قتل یکی از آنان شد.
شخصی با فرد دیگری که قبلا با همکاربودند در 23 آبان‌ماه مصادف با روز عاشورا دچار اختلاف می‌شود و پس از بالاکشیدن مشاجره لفظی این شخص از داخل پراید خود یک قبضه سلاح شکاری دو لول را برمی‌دارد و سراغ فرد مورد نظر می‌رود.
وی با بیان اینکه مقتول فردی 34 ساله بود، تصریح‌کرد: متهم به قتل در ابتدا یک گلوله به گلوی او می‌زند و گلوله بعدی را در سرش خالی می‌کند. بلافاصله اکیپ‌های انتظامی وارد عمل شدند و سلاح را کشف کردند و قاضی مربوطه در صحنه جرم حاضر شد.
هم‌اکنون اقدامات قضایی، انتظامی و قانونی در حال انجام است و با توجه به اینکه فرد متهم به قتل شناسایی شده و پیش از رسیدن ماموران در محل متواری شده اما اقدامات لازم برای دستگیری وی صورت گرفت.
45282

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مريم IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    53 0
    تا كى بايد شاهد از دست رفتن زندكًًى عمر و جوونى بعضى ها بأشيم كه قربانى أسيد باشى شدند؟يك بار قاطع ومحكم دولت بايد بياد أعلام كنه تقاص أسيد باشى إعدامه !!!!بدونه هيج مماشاتى.
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      3 0
      تا وقتي ميگيد قصاص به جايي نمي رسيد،به نظرم اعدام بهترين گزينه است،خيلي سال پيش چند نفر را به خاطر اين كار اعدام كرديد تا چند سال اين پديده زياد اتفاق نيافتاد ولي از وقتي گفتيد كه قصاص و بايد جوري باشه كه اسيد پاش يك وقت حتي يك ذره بيش تر از قرباني آسيب نبينه و شرايط مجازات را سخت كرديد وضع اين طوري شده،آقايون مهم نفس كار هست شما بايد طرف را به خاطر آن مجازات كنيد بعد در درجه دوم طرف را قصاص كنيد
  • حامد IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    11 0
    بايد قصاص بشه چه جوري يك بطرب 5/1ليتري اسيد بريزن روي طرف بعد ولش كنن تو جامعه تا درس عبرت بشه براي ديگران
  • پرهام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    15 0
    من خواهش می کنم از مسولین یه فکری به حال این اسید پاشی بکنن اخه بچه چه گناهی کرده خدایا ما رو از این جهل نجات بده
  • بی نام AE ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    12 1
    چرا اسید و مشتقات اون باید در دسترس عموم مردم باشه ؟! چرا با زندگی یه سریا بازی میکنیم وقتی میتونیم به راحتی یه ماده شیمایی خطرناک رو از دسترس مردم خارج کنیم !!! یا هر راه حل ساده ای که هر کسی نتونه به اسید و ... دسترسی پیدا کنه ...
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    13 0
    واقعااسم پدر نباید روی این حیوان گذاشت