کارلوس کروش:در همان نیمه اول کار را تمام کردیم/ سعی کردم مهاجمانم را برای بازی لبنان نگه دارم

کارلوس کروش می گوید از تیمش برای بردن تایلند در بانکوک رضایت دارد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ؛ کروش درباره بازی با تایلند گفت:« در ابتدا باید بگویم که یک بازی خوب را پشت سر گذاشتیم.در نیمه اول و بعد از به ثمر رساندن دو گل بازی را کنترل کردیم و بعد از پایان 45 دقیقه اول تقریبا بازی به اتمام رسیده بود. همانطور که میدانید سه شنبه هفته آینده بازی دیگری را در بیروت و مقابل تیم ملی لبنان داریم و برای رسیدن به لبنان سفر طولانی را در پیش خواهیم داشت. پس از بازیکنان خواستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنند و در نتیجه انرژی نیمه اول را به خرج ندادیم. هر چند نتیجه سه بر صفر نشان از یک بازی راحت دارد اما باید بگویم بازی سختی بود و چرا تیم ملی تایلند یک تیم هجومی است و بسیار مثبت بازی می کرد به همین دلیل فوتبال خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد بودیم.»

 سرمربی تیم ملی در ادامه افزود:« در حال حاضر ده امتیاز داریم و با خیال راحت تری به لبنان خواهیم رفت و فکر می کنم که این امتیازات کافی باشد تا به مرحله بعد صعود کنیم. ضمن اینکه من برای تیم تایلند احترام قایلم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت می کنم.»

 کروش در ادامه در خصوص تفاوت سطح بازی تیم های ملی ایران و تایلند گفت:« از نظر تاکتیکی، حفظ، سرعت و انتقال توپ به تمام نقاط زمین سطح بالاتری دارند و طور دیگری بازی می کنند و به همین دلیل ما توانستیم تایلند را کنترل کنیم. از سوی دیگر نوع دفاع تیم ملی ایران و استفاده از فضاهای زمین نیز سبک بازی ما متفاوت است و ما زمانی که توپ را از دست می دهیم تمام تلاشمان را برای بدست آوردن مجدد ان می کنیم که این تفاوت دیگر فوتبال ایران و تایلند است. از طرف دیگر ما با نگرش و تفکر درستی به تایلند آمدیم و سعی کردیم در تمام لحظات مسابقه، بازی را کنترل کنیم. اما باید بگویم سرمربی تیم ملی تایلند بازیکنان خوبی را در اختیار دارد.»

 سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص تعویض های نیمه دوم گفت:«من در هر مسابقه انتظارات زیادی از فورواردها دارم. بخصوص اینکه در نیمه دوم و در این هوای شرجی باید شرایط بدنی این بازیکنان را برای دیدار سه شنبه شب آینده حفظ می کردم. چرا که من از بازیکنان خط حمله می خواهم در توپ گیری ها و کنترل فضای بازی هم شرکت کنند. لذا در نیمه دوم برای حفظ بازیکنان این خط و همچنین با توجه به اینکه بازیکنان جوانتر در نیمه دوم می توانستند توان بیشتری برای این کار صرف کنند آنها را به زمین وارد کردم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    70 2
    خیلی خوشم اومد که ما در ضربات نهایی هم موفق بودیم و گرنه اگر دژاگه و قوچان نژاد و جهانبخش میخواستند توپ را خارج از چارچوب بزنند که وضعمان بد بود.
  • محمودددد GB ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    مستر کروش شما کارت درسته قبولت داریم فقط دلیل فیکس بازی کردن شجاعی رو من نمیفهمم!! با وجود خلعتبری و جونای با انگیزه دیگه این بازیکن که فوتبالرو فقط لایی زدن و دریبل کشویی میدونی فیکس بازی مبکنه!! یعنی دریغ از 1 حرکت مثبت یه پاس سالم!!!
    • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      19 49
      نفهمیدی! معلومه چون رفیق جون جونیش یعنی نکونام که تو تیم ملی پادشاهی راه انداخته حامیش هست و کیروش از نکونام هم حساب میبره
  • کمال IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    افرین خسته نباشی لبنان خیلی تیم خطرناکیه هم برزیلو برده هم ایتالیا رو به ارژانتین هم 4 تا زده المانو انگلیسم تو خونشون برده خوب کاری کردی مهاجمارو نگر داشتی هافبکهاو دفاع رو چرا نگر نداشتی ای بابا
    • hosein IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      16 1
      تو خوبی
    • مهرداداز مراغه IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      4 12
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بابا دمت گرم اونقدر خندیدم
    • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      26 6
      پرویز سوبله چوبله توووویی؟ قوچان بازم بد بازی کرد دیدی پرویز. حیف که تو رو مربی نکردن وگرنه الان فرهاد مجیدی جای مسی توی بارسا بود.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    69 87
    کارلوس دوست داریم... علی‌ کریمی‌ رو هم دعوت کن لطفا.
    • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      13 9
      سرای سالمندانه مگه
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    13 2
    کره وژاپن با چه تیم هایی بازی می کنن ما هم دلمون خوشه با تایلند بازی میکنیم اگه این بازیای مقدماتی هم نبود که دیگه هیچی واقعا این رییس فدراسیون ما شاهکاره
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    62 16
    نميدونم چرا اين مسعود شجاعي تو زمين بود،واقعأ در سطح تيم ملي نيست .
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    26 16
    خداوکیلی اگه به جای شجاعی پیام صادقیان باشه خیلی بهتره.
  • کاميار A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    20 16
    جباري که باشه هر تيمي روان بازي ميکنه يه پاس تو عمق به گوچي داد تک به تک شد با دروازه بان اگر دقت ميکرد يه گل ديگه هم ميزديم
  • رضا IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    14 14
    شجاعي رو اگر دعوت مي كنيد فيكس بازي ندين اصلا خوب نيست و روحيه تيم رو تو زمين پايين مياره ولي در كنار تيم بودنش بد نيست !!!!
  • سلیمان A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    13 0
    اگر قرار می بود همه لژیونرها گل بزنند باید بیش از 5گل می زدیم بازی کن با فرار بدون توپ و جاگیری چند بازی کن حریف را معطل خودش می کنه. اجازه بدهید سرمربی در باره بازیکنهایش تصمیم بگیره چون میلیاردها تومان به او پول می دهیم تا هم نتیجه بگیرد و هم بازیکن انتخاب کند.