سخنرانان آغاز و پایان روز جهانی فلسفه در ایران مشخص شدند

پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران اعلام کرد:

همایش روز جهانی فلسفه با عنوان «فلسفه و شناخت طبیعت» ۲۷ آبان در مؤسسه حکمت و فلسفه ایران با سخنرانی دکتر غلامحسین ابراهیمی‌دینانی  افتتاح خواهد شد. همچنین قرار است در مراسم اختتامیه دکتر رضا داوری اردکانی چهره‌ ماندگار فلسفه ایران سخنرانی کند.

سخنران افتتاحیه همایش «فلسفه و شناخت طبیعت» غلامحسین ابراهیمی دینانی است با موضوع «فلسفه طبیعت» است. در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه؛ رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه در موضوع «ضرورت ارتباط فلسفه و شناخت طبیعت» به ارائه سخن خواهد پرداخت و در ادامه همایش در دو بخش «فلسفه و انواع شناخت طبیعت» و‌ «فلسفه و سلامت» مورد بحث قرار می‌گیرد.

در قسمت نخست همایش سیدمصطفی محقق داماد با موضوع «الهیات محیط زیست» و «حسین میانداری» با موضوع «نقش اخلاق در انواع شناخت طبیعت» سخنرانی خواهند کرد.

در قسمت دوم همایش، مصطفی قانعی با موضوع «تعریف سلامت و ارتباط آن با جهان‌بینی» و احمدرضا همتی مقدم با موضوع «هستی‌شناسی پزشکی: سلامت و بیماری» و مبانی پیدایش و تکامل پزشکی با موضوع سیدمحمود طباطبایی سخنرانی خواهند کرد.

همایش روز جهانی فلسفه 1392 با عنوان «فلسفه و شناخت طبیعت» با سخنرانی دینانی آغاز و با سخنان داوری‌اردکانی در مؤسسه حکمت و فلسفه خاتمه خواهد یافت.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =