۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو بار به دو وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم رأی عدم اعتماد دادند تا ورزش تنها وزارتخانه‌ای باشد که صاحب خود را نشناخته.

حالا دولت برای سومین بار در 3 ماه اخیر، وزیر ورزش معرفی کرده و حالا همه اضطراب دارند که مجلس داستان دو وزیر پیشنهادی قبلی را برای نصرا... سجادی هم تکرار کند‌؛ اما امیدواریم نمایندگانی که نگاه سیاسی صرف دارند، این بار در مخالفت با یک‌ فرد تمام ورزشی، حرفی بر زبان نیاورند چون او پیشینه سیاسی ندارد. در ماجرای رأی عدم اعتماد به صالحی امیری، (وزیر پیشنهادی ورزش) درباره همه چیز حرف زده شد جز ورزش. نمایندگان مخالف درباره همه چیز گفتند الّا ورزش که باید اختیارش به او داده می‌شد. اما این بار ماجرا کاملاً فرق می‌کند. نصرا... سجادی فردی است 100 درصد ورزشی که خوشبختانه پرونده سیاسی در هیچ مقطعی ندارد (حتی اگر برخی از نمایندگان تندرو بخواهند با ذره‌بین در کارنامه او بگردند). سجادی فردی است از دل ورزش. اگر دو وزیر قبلی افرادی با مدیریت سیاسی بودند، این بار مدیری ورزشی به مجلس معرفی شده که سابقه اجرایی و مدیریتی او بر هیچ‌کس پوشیده نیست. وقتی نام سجادی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی شنیده شد، بسیاری از اهالی ورزش نفسی به آسودگی کشیدند. همه از این خوشحال بودند که برای اولین بار به ورزشی‌ها اعتماد شد. ورزشی‌ها در دل خود مدیرانی زبده دارند‌؛ اما متأسفانه فضای پر از غبار سیاست، اجازه نمی‌دهد ورزشی‌ها خود را‌ نشان بدهند. در این اوضاع، وقتی نام سجادی شنیده می‌شود، خوشحال می‌شویم از اینکه به هر حال، خواسته یا ناخواسته، مسیر به سمت معرفی نصرا... سجادی رفت. حالا همه اهالی ورزش می‌دانند فردی به مجلس معرفی شده که در ورزش دارای پرونده‌ای چند دهه‌ای است. همه را خوب می‌شناسد و از توانایی‌های همه اهالی ورزش به خوبی آگاهی دارد. ورزشی‌ها می‌خواهند برای یک بار هم که شده توانایی‌های مدیران عرصه ورزش محک بخورد. سجادی مدیری است که نه از خط و خطوط سیاسی تبعیت می‌کند و نه وارد بازی‌های غیر‌ورزشی می‌شود. او مدیری است که می‌داند چگونه به نفع ورزش و کشور تصمیم بگیرد، چون روزهای بحرانی بسیاری را در مقاطع و مناصب مختلف تجربه کرده است. امیدواریم بهارستانی‌ها این بار، به وزیر پیشنهادی اعتماد کنند و اجازه بدهند ورزش کشور، سامان بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    15 0
    ولشون کن. بذار اعتماد نکنن تا ببینیم چه گرهی از کار فروبسته ورزش و جوانان حل می شه!!!
  • محمد حسین زارع بیدکی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    2 0
    محمد حسین زارع بیدکی - دکتر سجادی فردی مجرب و با اطلاعات است. سوابق ارزنده وی در حوزه ورزش و جوانان مشهود است؛ دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه تهران همراه با تالیف ده ها کتاب و چاپ و ارایه صدها مقاله پژوهشی در داخل و خارج از کشور نشان توان علمی و مدیریتی قوی ایشان می باشد. ورزش به عنوان یک عامل تاثیر گذارمی‌تواند به بهترین شکل اوقات فراغت جوانان را پر کند، در کار جمعی به جامعه مهارت دهد، رقابت‌های سالم اجتماعی را ایجاد نماید؛ ورزش می‌تواند غرور ملی را بیافریند آنجا که بحث ورزش قهرمانی است، ورزش می‌تواند بخشی از تعامل سازنده با جهان باشد.
  • سیدعباس A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    1 0
    با انتخاب دکتر سید نصرالله سجادی کابینه روحانی کامل میشود.
  • حسن فیروزشاهیان A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 1
    1: خوشحالم که اعتراف کردید نفرات قبل، سیاسی بودند. 2: افراط واقعی، نامه ی استعفای آقای سجادی پیش از انتخابات مجلس هفتم است . 3: بر پدر جوانان هم صلوات. ورزش را عشق است !