حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان و آیت الله موسوی اردبیلی با صدور پیامهای جداگانه ای درگذشت حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفتند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسدالله عسگراولادی

یاد و نام انسانی بزرگوار که مجاهدت در راه خدا را توأم با اخلاق و ادب در همه مراحل زندگی، سرمایه بزرگ خویش می دانست، همواره در خاطره آنان که به اسلام و انقلاب و ایران دلبستگی دارند زنده خواهد ماند.

اینک روان پاک آن عزیز در جوار رحمت حق پاداش پاکی و نیکی خود را از خزانه جوار رحمت الهی دریافت می کند و گوارا باد بر او این نعمت جاودان!

من مصیبت درگذشت استاد حبیب الله عسگراولادی را به جناب عالی و خاندان محترم عسگراولادی و به همه دوستداران آن فقید سعید و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برای آن سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر وسلامتی مسألت می کنم.


همچنین آیت الله موسوی اردبیلی نیز با صدور پیامی درگذشت حبیب الله عسگراولادی را تسلیت گفت. متن این پیام در ادامه آمده است.

خبر درگذشت جناب آقای حاج حبیب الله عسگراولادی مسلمان موجب تاثر و تالم گردید. آن فقید سعیدکه از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی و از یارام امام راحل بود در دوران ستمشاهی حبس ها و رنج ها را به جان خرید و در روزگار جمهوری اسلامی از خدمت و فعالیت در راه مصالح انقلاب کوتاهی نکرد. برای آن فقید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    41 2
    درود بر سید عزیز . مرحوم عسگر اولادی در بین طیف راست از معدود افرادی بود که سجایای اخلاقیش به سید عزیز ما نزدیک بود . روحش شاد .
  • بی نام FI ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    21 1
    سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز....
  • ع هومن A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    35 1
    سید محمد خاتمی ♥