۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۷
گزارش یورونیوز از دادگاه مرسی

ساعتی پس از آغاز کار دادگاه و در پی بروز هرج و مرج در دادگاه و نیز امتناع محمد مرسی از پوشیدن لباس ویژه متهم، محاکمه رئیس جمهوری پیشین مصر به ۱۸ دی ماه موکول شد.

 

 

 مرسی به همراه ۱۴ عضو ارشد گروه اخوان المسلمین روز دوشنبه در نخستین جلسه رسیدگی به اتهاماتشان در دادگاهی واقع در آکادمی پلیس قاهره حاضر شدند. در این جلسه، نخستین رئیس جمهوری برآمده از انتخابات آزاد مصر خود را «رییس جمهور قانونی مصر» خواند و دادگاهی که برای محاکمه وی تشکیل شده را «غیرقانونی» دانست.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    2 0
    انتخابات عجیبی گذاشتند بین مرسی و یکی از افراد نظام سابق !! مصر که تازه از بین رفته بود خب طبیعی بود که نصف مردم شرکت نکنند ولی عجیب تر اینکه اونی که از نظام قبل بود نزدیک به نصف ارا رو اورد !!! من تعجب میکنتم این چه جور انتخاباتی بوده که الان اینقدر بهش میگند ازاد. در ضمن کارهای اشتباه مرسی که اقتصاد مصر رو به ورشکستگی کامل برد و همچنین حمایتش از تروریست های سوری و ارتباط پنهان با اسراییل باعث شد که میزان حمایت از مرسی به کمتر از ده ، پانزده درصد برسه و دیگه موندنش بر سر قدرت معنی جز نابودی بیشتر مصر نداشت. بهرحال این سرنوشت همه ی حامیان تروریست ها هست و امریکا هم دیر یا زود باید مثل ترکیه و قطر پاسخگوی حمایتش از تروریست های ضدتمدن باشه