مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم به شدت از صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری گفت: متاسفانه برخی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم‌ها و سریال‌ها شأن و جایگاه روحانیت را در ساخت محصولات خود حفظ نمی‌کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان این‌که ‌«به آنان هشدار می‌دهیم توهین به روحانیت و سبک شمردن کسوت مقدس آن بس است» افزود: اگر این رویه استمرار داشته باشد، حوزه ساکت نخواهد ماند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با بیان ویژگی‌های شاخص یک مبلغ موفق اهتمام هرچه بیشتر مبلغان به تربیت دینی جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از سوی مبلغان نسبت به تبیین مبانی دینی و معارف اهل بیت توجه لازم صورت گیرد و روحانیون به دلیل نجات مستضعفان شیعه نقش مهمی بر دوش دارند.
حسینی بوشهری با تأکید بر لزوم حضور روحانیون در دورترین نقاط کشور در ایام محرم، افزود: مبلغ دین نباید فقط با حضور در شهرهای بزرگ یا مجالس آماده برای تبلیغ اکتفا کند. بلکه باید عاشقانه و دغدغه‌مند در بین ضعفای فرهنگی و مذهبی در دورترین روستاها حضور یافته و آنان را با مبانی دینی آشنا نماید.
/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    92 0
    کدوم شان دقیقا؟ از قدیم گفقتن حرمت امامزاده به متولی اش هست...
  • میلاد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    86 0
    میدونم که نظر زیاد دادند ولی ثبت نشده،هنوز تا آزادی واقعی فاصله زیادی داریم.
  • بهزاد A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    295 0
    اینهمه به همه چیز گیر میدین! 1 بار شده برای مثال بیاین بگین چرا خودروهای داخلی بیکیفیته و چرا با این قیمتهای سرسام آور به ملت تحمیل میشه؟؟؟ چرا؟ به خاطر این نیست که منافعتون به خطر میفته؟؟؟؟ اگه جانب انصافو رعایت میکنی حذفش نکن خبرآنلاین عزیز.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      139 0
      همینو بگو!!! تو این کشور هرکی به فکر خویشه!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      14 1
      من درمورد منفی ها پیشنهادی دارم / هرچند خبر آنلاین برای حذف منفی ها توضیحی نداده ولی منفی دادن بعضی کاربرا به برخی نظرات که دلیل روشنی براش نیست و یا منفی خوردن زیاد بعضی نظرات که در مورد برخی مسائل صورت خوشی نداره میتونه قابل توجیه باشه اما من پیشنهاد میکنم که *** سایت یه دکمه دیگه برا منفی ها در نظر بگیره که با زدن اون یه واحد از شمارنده کم کنه یعنی برخلاف دکمه مثبت، برای این که شمارنده منفی نشه قابلیت منفی دادن فقط در صورتی امکان پذیر باشه که مقدار شمارنده بزرگتر از 1 باشه ، در این صورت هم کاربران میتونن به نظری که مخالفش هستن واکنش نشون بدن ( یکی از مزایای خوب که حذف شد) و نکات منفی روش قبلی و فعلی رفع میشه***
    • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
      8 0
      واقعا تا بحال کسی از این آدمهای بظاهر دوستدار عدالت سئوال کرده که چرا تا بحال پیرامون این جنایتی که دو کمپانی مونتاژ کار خودرو در حق مردم می کنند را فریاد نزده اند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! آیا امده اند بگویند چرا مردم بیچاره مجبورند هر بنجلی که تولید می کنند را باید بخرند؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای محترم روحانیون واقعی نزد مردم جایگاه واقعی خودشان را دارند و نیاز به هیچ حکمی نیست ولی جنابعالی اگر دوستدار عدالت و مردم هستی بیا فریاد بزن ...........
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    209 0
    صدا و سیما که در بست در اختیار روحانیون محترم است و بطور معمول در 2 یا 3 کانال آن حظور فعال دارند
    • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      17 1
      كاش صدا و سيما طرفداري آقاي روحاني نميكرد.
  • بی نام DE ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    117 0
    به نظرم بر عکس صدا و سیما قشرهای حساس مانند روحانیون و پلیس و ... را آنگونه که هستند نشان نداده و بسیار فرمایشی و پاستوریزه و غیر واقعی کار کرده.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    179 0
    الان ایشان دقیقا منظورشان کدام فیلم و سریال بوده است و چرا این طور تهاجمی برخورد کرده اند؟
  • سعید IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    134 0
    آیا لباس پیامر و هر چه شبیه اون بود تقدس داشت؟ آیا پیامبران و ائمه جدای افراد عادی جامعه خود میپوشیدن و امتیازات ویژه داشتن؟
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    146 1
    منفی ررو چرا برداشتین
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    149 0
    صحبت از صدا و سیما شد! همین الان برای چندمین روز پیاپی سفر آقای لاریجانی به چین سرخط اخبار 21 هست! در حالی که سفر آقای ظریف به آفریقای جنوبی و کلا خود آقای ظریف و دیپلماسی دولت روحانی اخبار رده چندم هست.
    • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      48 0
      آفرین دقیقا همینطوره صدا و سیما با این کمرنگ جلوه دادن دولت یازدهم به نوعی رای مردم ایران رو کمرنگ جلوه میده هرچقدر کم بها بده به این دولت در اصل به مردم و انتخبشان بی احترامی کرده....خبرآنلاین لطفا فیلترنکن
  • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    46 0
    این مردم همه اقشار جامعه رو خیلی خوب میشناسن
  • حمید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    14 0
    درود برشرف ایشان......بیسوادی درصداوسیما و ریزش مخاطب باعث شده که به تمسخرو ادا روبیاورند.....من هنوز در آثار فیلمسازان موفق یک پلان توهین آمیز به اعتقادات مردم ندیدم ...فیلمسازدرجه دو وسه فهم وادب مواجهه با هیچ قشری را نمیداند ازپرستاربگیرتا معلم و روحانی
  • اهالی گلباف کرمان A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    41 0
    این که چیزی نیست.مسئولان برای راه اندازی شبکه های دیجیتال در منطقه گلباف کرمان درخواست مبلغ کلان کرده اند و فکر میکنند مردم اینجا باید با همین سه جهار شبکه سراسری وقتت خودشون رو پر کنند و سراغ ماهواره نرن.تا کی بین شهرهای باامکانات و شهرهای محروم تبعیض؟آیا از شهرهای باامکانات درخواست پول کردید؟آیا مسئولان حتی یک پارک کوچیک یا مکان تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت مردم اینجا درست کرده اند که الان برای این شبکه ها درخواست پول میکنند؟
  • مسعود IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    41 0
    فقط به قشر روحانيون توهين مي شه توي صدا و سيما حاج آقا؟! چرا براي بقيه مردم از اقشار مختلف كه بهشون توهين ميشه به شعورشون توهين ميشه توي صدا و سيما و اكثر مردمي كه ناراضي هستند از صدا و سيما چيزي نمي گيد؟
  • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    27 0
    دوستان کسی میدونه الان چه سریال یا فیلمی پخش میشه که یک طلبه در اون بازی میکنه؟!
  • رضا ازرشت A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    7 0
    صداوسیمابهرکسی بدکرده باشدبه روحانیون بدنکرد
  • محمد A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    4 0
    حاج آقا عنایت داشته باشند که سبک شمردن روحانیت از قضا در فیلمها و به وسیله کارگردان هایی صورت می گیرد که متصل به نظامند و از انواع رانت ها هم برخوردارند. نمونه اش فیلم رسوایی است. ساده لوحان فکر می کنند که این فیلم اخلاق گرا و به سود روحانیت بود در حالی که آقای کارگردان به بهانه این فیلم هرچه دلش خواست به روحانیون بست و .... به هرحال در این که به اقشار مختلف و از همه مهم تر به شعور مردم در صدا و سیما توهین می شود تردیدی نیست روحانیت معظم همان طور که نگران کسوت و جایگاه صنفی خویش است نگران شعور مردم هم باشد ان شاالله.
  • محمد IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    8 0
    هزاران هزار انتقاد به صدا و سیمای ضرغامی وارد است ولیکن این که فرموده اید به روحانیت و لذا ساحت مقدس آنها کم توجهی می کند وارد نیست. هر کانالی را می زنی یک یا چند روحانی در حال صحبت و راهنمایی و ارشاد ما ملت حتماً گمراه هست. دیگر باید چه کرد؟ پیشنهاد میکنم صدا و سیما را دربست در اختیار شما قرار دهند تا کم توجه ای به ساحت شما رفع گردد.