روزنامه ایران نوشت:


شامگاه 29 مهرماه سال‌جاری درگیری مسلحانه‌ای بین 2 گروه تبهکار در نزدیکی ایستگاه مترو حقانی به پلیس گزارش شد و بر این اساس تیمی از کلانتری 103 گاندی برای بررسی ماجرا وارد عمل شد. هنگامی که مأموران به نزدیکی پارک طالقانی رسیدند جز چند زن و مرد که هنوز وحشتزده بودند کسی را ندیدند و مشخص شد مردان هفت‌تیرکش پیش از سر رسیدن پلیس گریخته‌اند.
یکی از شاهدان صحنه هولناک به پلیس گفت: نیم ساعت پیش چند جوان بر سر مسأله‌ای که مشخص نبود چیست با یکدیگر حرفشان شد و درگیری لفظی آنان به درگیری فیزیکی تبدیل شد و هنوز دقایقی نگذشته بود که به سوی هم اسلحه کشیدند و تیراندازی کردند و در این میان یکی از جوانان تبهکار زخمی شد و توسط همدستانش با خودرویی که منتظرشان بود از آنجا گریختند.
وی در ادامه افزود: آنان بدون هیچ ترسی به سوی یکدیگر شلیک می‌کردند و کسانی که در پارک قدم می‌زدند از ترس و وحشت به این سو و آن‌سو می‌دویدند تا هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار نگیرند.
با اظهارات شاهدان درگیری مسلحانه، پلیس به دنبال سرنخی از جوانان تبهکار بود تا این‌که چند ساعت بعد مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران گزارشی به پلیس دادند که در آن جوانی 25 ساله به خاطر اصابت گلوله‌ای در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
با مراجعه مأموران مشخص شد جوان زخمی به خاطر شدت جراحات از اتاق عمل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است و در حالت بیهوشی به‌سر می‌برد، بنابراین منتظر ماندند تا وی به هوش بیاید.
در ادامه هنوز سرنخی از ماجرا به‌دست نیامده بود که این‌بار ماجرای کشف جسد مرد جوانی در فضای سبز دور برگردان اتوبان مدرس – حکیم به پلیس گزارش و تیم تجسس برای تحقیقات اعزام شد.
مأموران وقتی به محل پیدا شدن جسد رفتند با بدن بی‌جان مرد جوان که وسط چمن‌ها و روی شکم افتاده بود روبه‌رو شدند که بررسی‌های ابتدایی نشان داد چند ساعتی از مرگ وی می‌گذرد.

در حالی که مأموران می‌خواستند جسد مرد جوان را داخل برانکارد بگذارند دریافتند در لباس وی چندین بسته نایلون پیچ شده وجود دارد که با بررسی‌ها دقیق 3 بسته موادمخدر از داخل لباس‌هایش پیدا کردند و از جورابش نیز 3 گلوله شلیک نشده 9 میلی‌متری به‌دست آمد.
پس از به هوش آمدن مرد زخمی در بیمارستان، تیم جنایی این جوان را تحت بازجویی قرار داد که وی ادعا داشت هیچ ارتباطی با درگیری آن شب نداشته است و با اظهارات ضد و نقیض قصد گمراه کردن کارآگاهان را داشت.
با گذشت یک روز نتایج تحقیقات پزشکی قانونی نشان ‌داد مرد جوان به خاطر اصابت گلوله به پیشانی‌اش به کام مرگ فرو رفته است و فرضیه دیگر که مبنی بر تصادف بود به‌طور کلی رد شد.
کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها دریافتند قربانی جوانی 24 ساله به نام رامین است که قهرمان کشتی کشور در سال‌های گذشته بوده است.
تیم جنایی در ادامه تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت 2 جوانی را که مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کرده بودند تحت ردیابی قرار دادند و در همان حوالی اتوبان مدرس آن‌ها را دستگیر کردند. این دو جوان در بازجویی‌ها ادعا کردند در زمان درگیری جلوی مترو سی‌دی می‌فروختند و وقتی این جوان را که به وی شلیک شده بود در خیابان پیدا کردند برای نجات جانش وی را به بیمارستان آورده‌اند و اطلاعات دیگری در این زمینه ندارند.بنابراین گزارش باتوجه به همکاری نکردن جوان بستری شده در بیمارستان با پلیس و ادعاهای بی‌گناهی 2 جوان سی‌دی فروش، بازپرس جنایی ضمن بازداشت هر 3 تن آنان از کارآگاهان خواست به تجسس‌های خود در این زمینه ادامه دهند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    299 9
    اين جوان کشتي گير، رامين طاهري نيست؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      192 1
      من نمي دونم چرا چند ساله اين ورزشكارا يا تو درگيري كشته ميشن يا تو باند هاي خلاف كار دستگير ميشند
    • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      23 27
      چرا اول دنبال نام ميگرديد. حالا هركي بوده بوده نبايد چهره كسي رو تو فكر مردم و طرفداراش خراب كرد. حتما واسه كاراش كه شايد كرده و شايد نكرده فقط قرباني بوده دليل داره. صبر كنيد نتيجه معلوم بشه بعد كسي رو خراب كنيد.
    • کمیل A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      29 4
      این درست نیست که راحت اسم کسی رو بدون تحقیق بدنام کنید. اگر به بقیه سایت ها مراجعه کنید می بینید که اسم مرحوم رامین غبدلی است.
    • قندنمک A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      7 0
      مواد را تو جیب طرف جا گذاشتن؟! یا بعد بعد تو جیبش گذاشتن؟ اینکه تو جیب یک جسد مواد پیدا بشه دلیل بر چیزی نیست. کسی از خودش نمیپرسه مگر آدمکشی سر همین مواد نبوده!؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    255 9
    کشتی داره به کجا می ره؟!یکی که مدالشو می فروشه،اینم اینجور...خدا رحمتش کنه.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    200 2
    گانگسترهای گاندی !
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    665 2
    چند نکته جالب پلیسی - نزدیک نیم ساعت طول کشید پلیس از کلانتری گاندی به مترو حقانی برسه ! اگه پیاده میرفتن زودتر می رسیدن! - جسد مرد جوان را داشتند منتقل می کردند بدون آنکه حتی جیب های جسد را بگردند!! - یک روز طول کشید بفهمند طرف تصادف نکرده بلکه گلوله خورده تو پیشانیش!!!
    • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      194 2
      منم به مورد سوم و دوم واقعا فکر میکردم. مورد اول رو چون شهرستانی هستم دقیقا نمیدونم
    • بی نام US ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      293 1
      البته وقتی گزارش درگیری مسلحانه دو گروه تبهکار برسد شاید پلیسها هم می ترسیدند تنهایی بروند آنجا و طول کشیده تا همه شان جع شده و راهی شوند!!
    • سام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      575 0
      جالبیش اینه شما زنگ بزنی کلانتری گاندی بگی تو کرج مهمونی برگزار شده 10 دقیقه ای میرسن
    • سعيد A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      139 5
      بابا زياد گيرنديد وگرنه نوك پيكان اتهام اين گيج بازيها رو ميچرخونن و تمام سوتي ها ميخوره تو گردن نويسنده نگون بخت اين خبر.
    • بی نام GB ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      107 0
      ما دزد رو توی ساختمون گیر انداختیم زنگ زدیم 110 بعد از 20 دقیقه مامور اومد ولی دزد هنو گیر افتاده بود و داشت تلاش میکرد از یک دریچه کوچیک فرار کنه. پلیس اونقدر توی راه پل ایستاد (حدود 10 دقیقه) تا دزده بتونه خودش رو از دریچه رها کنه و بندازه بالای پشت بام و فرار کنه. ما که بهش اعتراض میکردیم که چرا نگاه میکنی و اونو دستگیر نمیکنی میگفت اینا خطرناکند و قمه دارند!!!! اونوقت کلت آقایون برای چیه نمیدونم.
    • حمید A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      32 1
      نگرانی برای چی؛ تمام شد دیگه بابا. همچین مورد بازجویی فنی قرارشون میدهند این سه نفر را که اون روز گرفتند که به جرایمی که همون روز تو سیستان بلوچستان هم اتفاق افتاده اعتراف میکنند.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      58 1
      تازه من به یک نکته جالب دیگه نیز پی بردم که هر چی که صدا و سیما به عنوان تبلیغات منفی از کشورهای دیگر پخش می کند چندی بعد سر خودمان میاد، حالا هی بگن تو فلان مدرسه در امیرکا.
    • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      16 0
      آره يعني گلوله به اون گنده گي رو تو پيشوني طرف نديدن ؟!!!! پليس به اين ميگن !!!!! ماموران نابغه دوصفر 8 ايران !!!! خخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    174 2
    ديگه بايد گفت روزي روزگاري در تهران !!!! الحمدالله همه دارند به جلو ميروند ما داريم به ده ٤٠ برميگرديم. !!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    208 3
    متاسفم ! هفت تير كشي وسط شهر و جاي شلوغي مثل حقاني ! جنازه گلوله خورد رو چمن هاي كنار اتوبان مدرس ! دسترسي هر كسي به اسلحه ! پليس كند و غير حرفه اي با عملكرد در حد پليس هاي فيلم كارآگاه علوي (غير از خود كارآگاه البته !) ! بعد ميگيم ما يكي از قويترين سيستم هاي اطلاعاتي جهان رو داريم ؟! ميشه پليسمون اينجوري سيستم اطلاعاتي اونجوري ؟! پس بگيد ما هم يه اسلحه اي چيزي بخريم اين سي دي فروش ها وسط شهر به ما تيراندازي نكنند !!
  • همایون A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    139 3
    آقا این تیمی که نوشتید فرستاده شدن(ابتدای خبر) شرمنده تیم چی بودن؟؟؟ تیم فوتبال بوده بسکتبال شایدم دو ومیدانی البته با ویل چر چون اگه پا داشتن نیم ساعته نمیرسیدن!!!!قبول دارید....
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    97 5
    مااااااااااتاااااااااااااادووووووووووووررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!
    • مسعود IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      50 8
      چیییییییییییییی میییییییگی!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      41 1
      احسنت
  • میرزایی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    186 1
    پلیس هیچ کاری نمیکنه تو این مملکت ، چند روز پیش سیستم ماشین منو بردن و من تونستم گوشی دزدارو بگیرم و کلی هم توش شماره تلفن هست ولی پلیس هیچ کاری نمیکنه پیگیری از من و بی خیالی از پلیس نمیدونم دیگه چیکار باید بکنم .شاید خودم با دزدا تماس گرفتم و باهاشون معامله کردم .
    • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      17 0
      اینجوریام نیست دوست عزیز ؛ برو ببین تو خیابون چقدر به دختربچه ها گیر میدن !!! اینا کار نیست ؟!
  • رضا A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    200 1
    دقيقا بعداز ظهر جمعه مورخ 26/7/92 موردي مبني بر درگيري افراد خلافكار با چاقو و قمه به پليس 110 به آدرس آيت الله كاشاني خ بهنام خ فهيمي ك مكاري گزارش داده شد بطوريكه از شواهد بر مي ماند درگيري بين مواد فروش ها منطقه صورت گرفت متاسفانه قبل از رسيدن پليس آنها متفرق شدند و تنها ترس براي مردم كوچه باقي ماند با رسيدن مامور كلانتري باغ فيض آدرس پاتوق اين افراد توسط حاضرين داده شدولي مامور در كمال خونسردي گفت بايد شكايت كنيد!!! سوال:آيا كسي حاضر مي شود از ترس جان زن و بچه هايش كه از صبح تا شب تنها هستند از اينجور افراد شكايت كند؟ سوال:آيا پليس نبايد با اين افراد كه بوي از انسانيت نبرده اند برخورد كند؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      17 0
      جواب :ما در ايران زندگي ميكنيم كه از مكزيك وسيتي سال 1950 بدتره .بايد كلانتر استخدام كنيم
    • حميد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      19 0
      بابا گلي به جمالت من مواد فروش محلمونو با مواد دادم دست پليس 48 ساعت بعد بهم زنگ زد تهديدم كرد
  • امبن A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    134 1
    دوستان نتیجه اخلاقی : اگر روزی قهرمان کشور را با گلوله زدند و شما کنار خیابان سی دی و یا سیگار و ... میفروختید مرام به خرج ندید و برسونیدش وگرنه بازداشت میشید
  • رضا ازرشت A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    107 4
    اون پسرقهرمان کشتی نبودقهرمان کشتی مرحوم جهان پهلوان تختی بودبسیاری کشتی گیرمیشناسم که باسیلی صورتشان سرخ نگه میدارنداماسراغ کثافتی بنام موادمخدروقاچاق آن نمیروند
  • ramin A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    169 7
    انوقت آمریکای هارو مسخره میکنید که مردماشون هم دیگرو کشتار میکنن تو خیابونا . تازه این یه مورد از 100 ها اتفاقایی که گفته میشه بقیش به صلاح مملکت نیست خبررسانی بشه.
    • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      10 0
      در ضمن اینجا خرید و فروش اسلحه غیـــــــر قانونیه!!!! اما اونجا آزاد! اگه اینجا مثل آمریکا تو مغازه ها اسلح بفروشند دیگه واااااااویـــــــلااااا
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    54 0
    اونوقت صدا و سیما هی بنویسه تو آمریکای جنایت کار مردم یه گربه رو زیر گرفتن و یه موش رو تیر بارون کردن .................................................؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      7 0
      آفریـــن
  • جفر و اصگر A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    48 1
    نتیجه گیری: اینکه ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    46 0
    اگه پاى يك گربه لاى شاخه هاى درخت جلوى كاخ سفيد گير كنه اخبار كل شبكه هاى تلوزيون به اون مى پردازه تو بخش ويژه ى خبرى هم براى اثبات ناامنى آمريكا چند كارشناس دعوت مى كنن
  • davood A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    91 0
    در بندر عباس دو دختر دانشجو هنگام پیاده شدن از اتوبوس بین شهری مورد هجوم وحشیانه سه مرد رذل قرار گرفته که پس مدتی با دخالت پلیس و تیراندازی یکنفر از مهاجمان کشته و دیگری زخمی و یکی از دختران هم بر اثر شلیک گلوله پلیس زخمی میشود. حادثه ساعت 3 صبح نزدیک ایستگاه تاکسی پر از خودرو اتفاق افتاده است 4 شب پیش.
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      7 83
      سه صبح؟؟؟اونم دو دختر دانشجو؟؟؟
    • ایرانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      55 0
      دوست عزیز بی نام خیلی وقتا اتوبوس های بین شهری (که تو این فصل سال مشتریاشون اکثرا دانشجوان) ساعتای صبح زود و نصف شب به مقصد میرسن... این دیگه تقصیر دانشجوهای بدبخت نیست.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      36 0
      بی نام جان نوشته اتوبوس بین شهری!!
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      42 2
      میگه داشتن از اتوبوس پیاده میشدن و کنار ایستگاه تاکسی بودند ....این کاش غیر طبیعیه؟؟؟؟ تعجب داره ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      22 0
      دوست عزیز، اتوبوس بین شهری و بندر عباس، میشه سه صبح دیگه کجا زندگی می کنی شما؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    30 1
    وقتي مشكلات رو ريشه يابي كنيد به عواملي مثل بي قانوني و تخطي از قانون به هر عنواني كه باشه، رانت خواري و دزدي هاي آنچناني از بيت المال و بيكاري و فقر بوجو آمده ميرسي كه افرادي در روز روشن و در كمال خونسردي ..............
  • بی نام FI ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    197 3
    باید صبر کنیم تا ببینیم آقای کیهان(شریعت مداری) چه نظری میدن اون مهمه!!!!
    • ناشناس IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      51 2
      احسنت گل گفتی
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    14 0
    ایتالیا شده اینجا
  • بهار US ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    34 0
    یواش یواش ششلول بندها و هفت تیرکش های وطنی دارن دست مافیای ایتالیا و یاکوزای ژاپنی ها رو از پشت میبندن . واقعا کسی نمیخواد فکری بکنه؟؟
    • جواد A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      8 0
      حتی مافیای ایتالیا دارای مرام نامه هستند و فقط با گروه های مافیایی و پلیس مبارزه میکنند ولی اینجا به یه دختربچه مدرسه ای یا زن باردار هم رحم نمیکنن .
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    25 0
    تیم !!!!!؟ چند تا سرباز تشکیل یه تیم میدن تو کلانتری؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    64 0
    حالا هی نیرو انتظامی ، هرینه زمان و نیروش رو صرف گشت ارشاد کنه که صد البته حجاب خیلی مهمتر از هفت تیر کشی هست
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    41 1
    مهم ترين نتيجه اخلاقي اينه كه اگه ديدي تو خيابون يكي گلوله خورده نبرش بيمارستان، چون تورو هم دستگير مي كنن!!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    30 0
    بابا جون روزی 1000تا درگیری پیش میاد توشهر چاقو قمه دیگه عادی شده حالا هم که گانگستر بازی های با اسلحه گرم شروع شده......... خدا رحم کنه
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    42 0
    درگیری مسلحانه در چند قدمی مقر پلیس! اون وقت از گاندی اومدن؟ مگه ته اون خیابون یکی از مقرهای اصلی پلیس نیست؟
  • بی نام US ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    64 0
    اگه پلیس این همه وقتی که شبا میزاره بلوار اندرزگو نیاوران و پاسداران و میبنده ماشین بد حجاب میخوابونرو میزاشت دزد و قاتل و مواد فروش بگیره این اتفاقا کمتر میشد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    27 1
    دستاي پرتوان برس به داد اين ناتوان،،،،
  • سمنانی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    38 1
    دیگه ایران هم اسلحه کشی شده مثل نقل و نبات و اونوقت از آمریکا ایراد میگیریم!!
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      4 1
      تو امریکا حمل اسلحه تحت شرایطی برای بعضی از شهروندان مجاز میباشد اما تو کشور ما حمل اسلحه برای شهروند عادی جرم محسوب میشود خیلی جالبه که اینجا داره با امریکا مسابقه میذاره .
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    36 0
    يا ابوالفضل يه بارك طالقانى رو ميرفتيما!آدم از ترس تو اين مملكت هيجا نميتونه بره
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    66 1
    امنيت پارك طالقاني رو كي قراره تامين كنه؟؟ به جاي اينكه بريد دم برج ميلاد مانتو ملت رو كنترل كنيد سه چهار تا مامور تمام وقت بزاريد اونجا!
  • رضاآنلاین A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    35 0
    منتظرم ببینم شبکه خبرکی این خبرروپخش میکنه
    • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      4 0
      خبرهای مهم تر ازین هس که شبکه خبر باید پخش کنه!!!!
  • منصور نوين IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    6 1
    خوش به حال خودمون كه تو تهران زندگي نميكنيم اين تهراني هاي مستضعف نه آب و هواي سالمي دارند نه ترافيك نرمالي دارند نه امنيتي كه بتونن چند دقيقه بي دغدغه مورد حمله زورگيران واقع شدن قدمي بزنند.... بيچاره ها....
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    4 37
    پدر این جم تی وی بسوزه که جوونهای این مملکتو به جو مافییای کشوند.
  • رامین IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    35 1
    پلیسهای ما امادگی کافی برای برخورد بااشرارراندارندحادثه سراوان نمونه ای ازاین عدم امادگی است پس باید فکراساسی کرد
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    46 0
    نکنید اینکار رو. هر کسی که یه مجروحی رو آورد بیمارستان بازداشتش نکنید.
    • دایی IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      1 0
      این دیگه دستور قاضی بوده
  • حمید رضا A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    2 0
    توپ تانک فشفشه ... قاچاقچی باید کشته شه ...
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    4 0
    بد آماریه آمار این جنایات... تک و توک رسانه ای میشن....
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    4 0
    چرا اول اطلاع رسانی نشده بعد یک هفته خبر شو به ملت میدن
  • سید اکبر رضوی A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    5 0
    قانون کلانتری ها باید عوض شود اینجانب در شریف آباد قزوین شاهد قضیه بودم و مأمور گفت شما طرف را بزنید تا ما بیاییم اتفاقا همین شد. بالاخره کارشان به بیمارستان و .... و چیزی نمانده بود که درگیری قبیله ای پیش بیاید. کلانتریها منشور و حقوق شهروندی مثل بیمارستان ها ندارند. حداقل خلاصه قانونی و ابلاغیه ای باشد در دسترس مأموران یا حداقل با قاضی ها در تماس باشند و الکی هم شده افراد بترسانند و امضا بگیرند و پیش گیری کنند.به قول ضرب المثل ترکی ویردماغ ویرماخدان ترجمه" بگو کتک بزن بهتر از خود زدن".
  • فلانی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    8 1
    من خودم سرباز ناجا بودم میدونم چه خبره تو این کلانتریا. قانون سلاح جوریه که یه تیر بزنن باید کلی جواب پس بدن.فکر کردین اینجا آمریکاست که همه مثل سگ از پلیس میترسن؟!؟ چرا اطلاعات ندارید نظر میدید؟ والا مامور کلانتری بدبخته با یه چماق باید با هر چی دزد و قاچاقچیه بجنگه. نبرد نابرابر!!! اون پلیسی که تو آمریکا اقتدار داره واسه اینه که اولا قانون محکمی پشت سرشه دوما زندگیش تامینه. اینجا اگرم پلیس کسی رو دستگیر کنه دادگاهیش کنن دو روز بعد آزادش میکنن تازه طرف میاد واسه پلیسی که دستگیرش کرده خط و نشون میکشه.چی میگید شماها!!!!!
  • رها A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    8 1
    15 مهر کیفم رو گذاشتم زیر صندلی ماشین 15 دقیقه از مغازه خرید کردم برگشتم دیدم کیفم رو از تو ماشین بردن با همه مدارک ماشین، گوشیم و 460 هزار تومن پول نقد یعنی حدود یک و نیم ضرر کردم برای اولین بار رفتم کلانتری دیدم 4 نفر ماشیناشونو بردن به من می گفتن خوش بحالت! چشمتون روز بد نبینه تا میشد کپی گرفتیم و فرم پر کردیم و کارت سوزوندیم! باورتون نمیشه کلانتری کامپیوتر نداره همه کاراشون دستی بود و پرونده رو پرونده!
  • آذر A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    10 0
    ای وای اینها چه اهمیتی داره همین گوشه کنار هم بیان میشه زیادیه.مانتو و روسری خانومها و تفکیک جنسیتس رو بچسبیییییییییییییییییییییییییییییییید.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    9 0
    این اتفاقات مال آمریکا بوده. باور ندارید به صدا و سیما مراجعه کنید.
  • رنجبر A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    2 0
    جرا زمینه چنین مصاعد باشد که یک جوان قهرمان به این را ه ها کشیده شود ولذا ضرورت دارد که جوانان موفق را به حال خود رها نکنیم که سرخورده شده وبه چنین راه ها وسرنوشت هایی گرفتار گردد.
  • حسن EU ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 0
    بنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده پرچمدار مبارزه با فساد هستم ☺ شما چطور