مهر نوشت:

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جزئیات جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد: علی اصغر فانی باید تلاش فراوانی برای رفع نگرانیها و دغدغه های نمایندگان پیرامون معضلات آموزشی کند.

جواد هروی با بیان این مطلب گفت: جلسه اعضای کمیسیون آموزش با علی اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شب گذشته ( یکشنبه ) برگزار شد و براساس آنچه که در این جلسه گذشت، تصور می کنم که وزیر پیشنهادی باید تلاش بیشتری برای جلب اعتماد نمایندگان کند و برنامه ها، عملکرد و سوابق خود را به صورت شفاف در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

او گفت: وزیر پیشنهادی در جلسه شب گذشته نگاه نقادانه ای نسبت به برخی تصمیمات و برنامه های گذشته آموزش و پرورش داشت و اعلام کرد که تقسیم بندی مقاطع تحصیلی و یا جدا شدن برخی از مراکز آموزش عالی از بدنه وزارت آموزش و پرورش به صلاح نبوده است.

به گفته هروی، همچنین نمایندگان نسبت به نبود عدالت آموزشی، مشکلات اجرای سند تحول بنیادین، برنامه های وی برای حل مشکلات و معضلات آموزشی و غیره سوال کردند و فانی نیز برنامه‌های خود را به صورت مدون در اختیار اعضای کمیسیون قرار داد.

او با بیان اینکه در این هفته، فانی باز هم با نمایندگان مجلس دیدار می کند، گفت: توقع نمایندگان از وی در مباحث آموزشی بسیار بالاست. با توجه به اینکه عملکرد برخی مدیران و مراکز تحت پوشش آموزش و پرورش در مدت سرپرستی وی خوب نبوده است باید تلاش بیشتری برای جلب اعتماد نمایندگان انجام دهد. در مدت دو ماه سرپرستی فانی، عملکرد دانشگاه فرهنگیان و همچنین برخی از مدیران آموزش و پرورش خوب نبوده است. از سوی دیگر توقع نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش بالاست و باید بتواند با برنامه‌هایش مجلس را برای گرفتن رای اعتماد قانع کند.

47233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    2 0
    نظر نمايندگان محترم مجلس لغو طرح6.3.3 است . نمايندگان مردم از وضعيت مدارس و نارضايتي مردم از نظام جديد اموزشي كاملا باخبرند لذا اجماع ملي بر سر لغو طرح و اجراي سند تحول مورد نظر رهبري معظم با رفع ايرادات ان است . لذا اميدواريم در سال 93/94 شاهد حذف وبازگشت به سيستم قبلي باشيم
  • مدرس دانشگاه فرهنگیان پردیس تبریز IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    3 0
    دانشگاه فرهنگیان هنوز از باند بازی رنج می برد و اقای فانی وزن سیاسی لازم را برای حذف این مافیا ندارد و شکست خوردگان دیروز هنوز به این مجموعه دل بسته اند و با تمام قدرت به ان چسبیده اند باید نمایندگان مجلس که رای نیاورده اند و در این مجموعه گرد هم امده اند را حذف کرد که البته زور فانی به انها نمیرسد و همه جا هم میگویند فانی در مقابل ما عددی نیست
  • یک مربی پیش دبستانی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    باسلام .اقای هروی جناب اقای حاج بابایی دههانفرخدمتگزاررابدون ازمون جذب ویکشبه با طرح غیرقانونی مهرافرین به اموزگاری تبدیل وضعیت نمود.اقای حاج بابایی نیروهای معلم قرانی رابایک مصاحبه وبدون ازمون جذب کرد جنابعالی وسایرحضرات چرایکباربه ایشان حتی یک تذکر خشک وخالی هم ندادید .اری اقای هروی الان درشهرستان خوروبیابانک اشپز به عنوان اموزگاردرمدارس تدریسمی کند ان هم بامدرک دیپلم امامامربیان پیش دبستانی بتابیش از8سال سابقه خدمت همچنان بلاتکلیف وسرگردانیم راستی اقای هروی ایاحاضرهستید فرزندخودرادرمدارسیکه یک نیروی خدماتی یکشبه به اموزگاریتبدیل وضعیت شده بسپارید