۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

تسنیم نوشت:

روسیه از همسر دیکتاتور سابق لیبی به صورت اختصاصی پیامی را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم؛ صفیه فرکاش همسر دیکتاتور سابق لیبی به مناسبت دومین سال کشته شدن معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور برای مردم جهان پیام داد.
وی پیام خود را چنین آغاز کرد:
پیروزی به خواست خداوند نزدیک است و کسی نمی تواند مانع تحقق آن شود. وی در ادامه نوشت: من صفیه فرکاش در سالگرد سقوط کشور عزیزم به دست نیروهای ناتو با حمایت برخی کشورهای دیگر می نویسم و اعلام می کنم: دشمنان لیبی این کشور را اشغال کردند و هدف از این اقدام آنها رواج ویرانی و نابودی در کشوری است که اکنون بذر نفاق و دو دستگی در این کشور رو به گسترش است.
وی افزود: در چنین روزی یعنی 20 اکتبر سال 2011 همسر عزیزم معمر قذافی این شهید قهرمان و فرزند گرانمایه ام شیر جسور شهید معتصم بالله معمر قذافی به شهادت رسیدند.
وی در ادامه افزود: در آن روز عزیزان بسیاری را جنگنده های ناتو در کشورم به خاک و خون کشیدند و کسانی را که این جنگنده ها به شهادت نمی رساندند، مزدوران غربی آنها را با توطئه به شهادت رساندند.
وی گفت: متاسفانه پیکر برخی از شهدای لیبی را به نمایش گذاشتند و پیکر برخی از شهدا را تا به امروز به اسارت گرفته اند و اجازه نمی دهند این اجساد به خانواده های آنها تحویل داده شود مساله ای که در تاریخ تاتارها و نازی ها سابقه نداشته است.
وی در این باره افزود: از این رو اکنون از اعضای شورای امنیت ، اتحادیه اروپا و تمام کسانی که در به قتل رساندن شهدای ما دست داشته اند می خواهم محل اختفای جسد عزیزانمان را فاش سازند و این اجساد را به عزیزانشان باز پس دهند تا خانواده های انها این پیکرها را به شیوه ای که خود مناسب می بینند دفن کنند.
همسر قذافی در بخش دیگری از این پیام اعلام کرد: من از اتحادیه آفریقا می خواهم درباره نحوه کشته شدن شهید قهرمانی که بنیانگذار این اتحادیه بود بررسی های ویژه ای را انجام دهند، همچنین از نهادهای حقوق می خواهم راهی را برای برقراری تماس و ارتباط با فرزندم دکتر سیف الاسلام قذافی باز کند چرا که از روزی که وی به اسارت در امده است تا به امروز موفق به دیدار با وی نشده ام.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    185 8
    تاتار ها اسمشون بد درفته مردم شما صد برابر بدترند
    • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      8 9
      جنایت تاتارها هم بسار تاسف بار بوده و در تاریخ بشریت بینظیر است ولی حقیقت این است که ظلمی که به قذافی و مردم لیبی توسط ترکیه و ناتو شد هم براحتی فراموش نمی شود. قذافی لیبی را از یک بیابان بی اب و علف به کشوری تبدیل کرد که از بسیاری لحاظ قابل مقایسه با گذشته نبود. او خدمت های بینظیری به کشورش انجام داد که پیش از ان در لیبی سابقه نداشت. اموزش و درومان را برای تمام مردم رایگان کرد و به تمامی بیابان های لیبی ابرسانی کرد و در مجموع می توان قذافی را یکی از خدمتگزاران ماندگار تاریخ لیبی دانست. ضد قذافی تبلیغ و دروغ فراوان است ولی حقیقت این است او هرگز یک دیکتاتور ضدمردم نبود بلکه کارهای ماندگاری در لیبی انجام داد که شاید سالها بعد بیشتر از اکنون درک شود هر چند همین الان هم مردم لیبی حقیقت را میدانن
  • حسین A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    26 5
    ایکاش همسر محترم قذافی خاطرات عایشه خانم گماشته مخصوص دربارشان را نیز کمی مطالعه و یاد آوری مینمود و کلمه مقدس شهید را به روی همسر گرامیشان نمی گذاشت!!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      8 2
      دوست گرامی دروغ و تبلیغات ضد قذافی همیشه فراوان بوده و هست. در ضمن کاش لحظه ای به این جمله می اندیشیدی : تاریخ را پیروزشدگان نوشته اند!!
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    6 0
    جالبه چه راحت توهین نژاد پرستانه می کنه ، اونم به قومی که از نظر اجتماعی سالم ترین مردم روسیه هستند و منطقه شون قلب صنایع استراتژیک روسیه است . جالب تر اینه که دولت روسیه هم این مطلب رو عینا منتشر می کنه ، الان می فهمم تظاهرات نژاد پرستانه روسها در هفته قبل چندان هم خودجوش نبوده
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    21 4
    کشورت سقوط نکرد. کاخ نشینی های قذافی و خانواده اش به پایان رسید.
  • دخو A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    8 4
    روسیه از روی قرض ورزی به نیرو های ناتو این گزارش ها رو پخش میکنه!! و گر نه چه کسی میاد از زن یک دیکتاتور خونخوار حمایت کنه و مصاحبه ازش پخش کنه؟؟؟ همه بدبختی های ایران عزیز هم زیر سر این روسیه ننگین و انگلیس شیطان بوده و هست!
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    13 4
    عجب! کلا همیشه از دیکتاتورها یه سری ادمهایی باقی میمونند که یادشون رو گرامی میدارن!
  • فرید IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    14 2
    شهید قهرمان معمر قذافی !!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    9 4
    شهید چه حرفا..اولش چاوز حالا هم این.....
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    9 4
    لابد اون همسر روانی را میگه. مردم همیشه از دیکتاتورها بیزارند
  • ح ح IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    12 1
    رو که نیست سنگ پای قزوینه بخدا
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    13 3
    دقیقا کدوم همسرش؟؟!!
  • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 2
    از سلفی های آدمخوار هم یادی میکردی
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    20 2
    مرگ بر دیکتاتور
  • مهیار IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    6 0
    کجاش جدید بود.ما که هر روز از این بیانه ها می شنویم.
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    15 4
    هر وقت شما جای امام صدر رو گفتین اونام میگن
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    9 2
    منبع انتشار خبر روسيه است. تا ته اون رو بخونيد!!!
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    5 12
    بزرگ مرد جهان عرب امروز شهیدسرهنگ معمر قذافی بود که با کمک نامردان عرب خلیج همیشه فارس وکشورهای طماع غربی و اروپایی از میان برداشته شد تا حکومت را به دست دستنشادهای خود دهند و به غارت و چپاول سرمایه های ملی کشور لیبی بپردازندمعمر هرچه بود از خود گوشت و پوست و خون مردم لیبی بودوفرزند چادر نشینان لیبی بود اما اینها که امدند که هستند دوره دیده در غرب برای خیانت به مردم کشور خود پس زنده باد سرهنگ مهمر قذافی و تسلیت به خانواه محترم ایشان
    • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      3 0
      بزرگ مرد جهان عرب شهیدسرهنگ معمر قذافی مبارک تو . . . بهش افتخار کن . . .
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    8 2
    همچین میگه انگار امامزاده بوده یه دیکتاتوری که که تو بک روز 800 نفر رو با جنگنده می زنه باید بدتر از این ها هم می مرد به بهش میگه شهید...
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    4 3
    با تبلیغات رسانه ای خیلی راحت ما رو فریب دادند ولی حقیقت این هست اتفاقی که در لیبی افتاد هرگز یک انقلاب مردمی نبود چرا که مردم لیبی به جز بنغازی که به خاطر مسایل قبیله ای و زیاده خواهی های گذشته ی خودشون دشمن قذافی بودند نه تنها مخالف قذافی نبودند بلکه با چشمهای خودشون دیده بودند که قذافی لیبی را از یک بیایبان بی اب و علف به کشوری تبدیل کرد که دستکم هرگز قابل مقایسه با گذشته نبود. مشکل قذافی دیکتاتوری نبود مشکل این بود که او مخالف امریکا و القاعده و رهبران مفت ... عرب بود وگرنه چرا بین اینهمه دیکتاتور فقط قذافی بود که کشته شد اونهم به اون شکل !!!
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    3 1
    اینروزها وقتی نام دمکراسی را میشنوم به جای خوشحال شدن به وحشت می افتم که باز کدام ملت را میخواهند بدبخت کنند ! کدام وحشی ها را قرار است به جان مردم بیاندازند و ...
  • محمدجواد A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    1 1
    اگه همسر قذافی مدعی شهید شدن ایشان است پس محافظ شخصی چرا این موضوع را رد می کند؟