ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تلاش این نیرو برای اجرای طرح جامع ثامن‌الائمه(ع)، از روحانیون نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از بازوان توانمند اجرای این طرح یاد کرد.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در سخنانی در همایش رؤسا و معاونان ادارات عقیدتی سیاسی طرح ثامن‌الائمه(ع) که در ستاد نیروی زمینی برگزار شد، به طرح جامع نیروی زمینی ارتش و چرایی اجرای آن اشاره کرد و گفت: ما با چهره تازه‌ای از تهدیدها روبرو هستیم؛ تهدیدهایی که از نظر نوع و شکل با گذشته فرق دارند.

وی اضافه کرد: ما در فضایی هستیم که کارشناسان نظامی و استراتژیست‌ها از آن به عنوان فضای ناهمتراز نام می‌برند و در چنین فضایی ما دیگر شاهد جنگ‌های منطقه‌ای نیستیم بلکه شاهد رویارویی دو کشور هستیم که یکی از فناوری‌های بالا استفاده می‌کند و کشور مقابل فناوری کمتری در اختیار دارد و به این شرایط، فضای ناهمتراز می‌گویند.

پوردستان در ادامه با اشاره به اینکه نیروی زمینی باید با در نظر گرفتن فضای جدید، نقاط ضعف و قوت تهدیدها را بشناسد، افزود: در همین رابطه جنگ اول و دوم خلیج فارس، جنگ افغانستان و تجربیات هشت سال دفاع مقدس مرور شد و چندین هزار ساعت کار تحقیقاتی و پژوهشی بر روی آنها انجام شد و طرحی را تدوین کرده و به ستادکل نیروهای مسلح ارسال و در نهایت شاکله اساسی طرح به نیروی زمینی ابلاغ شد.

219219 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    افرین به ارتش افرین به سربازان دلیرمرد ارتش