رادان: امسال هیچ زائر ایرانی دستگیر نشد

رادان گفت:با اقدامات موثر پلیس فرودگاه کشورمان، امسال، یک زائر ایرانی توسط پلیس سعودی دستگیر نشد که این امر نشانگر عزت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران در آنسوی مرزهاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار احمد رادان در اولین دوره استاندارد سازی تعالی و رفتار کارکنان پلیس فرودگاه های کشور، گفت: خدمت در پلیس جدا از وظایف سازمانی، شغلی و نیز عمل به تعهدات مردم، توفیق در کسب رضایت آنان برای آخرت است که این بخش نسبت به بخش های دیگر از اولویت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: خدمت در پلیس این فرصت را به ما می دهد تا برای آخرت خود توشه ای بیاندوزیم.
جانشین فرمانده ناجا به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره این که" در نظام جمهوری اسلامی ایران هر خدمتی ثواب دارد اما طبیعی است که ثواب هر خدمتی با خدمت دیگر متفاوت است" اشاره کرد و گفت: معتقد هستم خدمت در پلیس به واسطه بسترهایی که برای خدمت به مردم فراهم است، بستر ساز خوبی است تا در دنیا خود را عزیز و در آخرت سرافراز شویم.
رادان به فعالیت های دیگر رده های پلیس و رابطه مستقیم ماموریت ها و خدمات آنان به مردم اشاره کرد و گفت: مرزبانان ما علاوه بر ثواب مرزداری، در ثواب خدمت به مردم در برقراری امنیت شریک هستند.
وی عملیات چهره به چهره پلیس پیشگیری و نیز راهنمایی و رانندگی با مردم را گسترده تر از دیگر رده های پلیس برشمرد و افزود: البته این عملیات در دیگر رده های پلیس ها نیز وجود دارد اما به گستردگی این دو پلیس نیست؛ البته سطح و دامنه عملیات چهره به چهره در پلیس پیشگیری بیشتر از پلیس راهنمایی و رانندگی است.
این مقام مسئول به ماموریت سنگین پلیس پیشگیری در مواجهه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: این بستری است که بتوانیم در دنیا و آخرت، عزت و سربلندی را کسب نمائیم.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم، پلیس چابک را دوست دارند؛ آینده نگری را رمز موفقیت پلیس دانست و گفت: پلیسی که یادگیرنده نباشد در ماموریت های خود موفق نخواهد بود.


تکریم ارباب رجوع
سردار رادان؛ تکریم ارباب رجوع، رعایت ادب و اجرای قانون را نگاه پلیس فرودگاه به مسافران عنوان کرد و افزود: خوش خلقی، چابکی، داشتن ظاهری مناسب، آینده نگری، یادگیرنده بودن، کسب تجربه و قاطعیت در اجرای قانون از مشخصه های پلیس موفق است.
جانشین فرمانده ناجا با تاکید به برگزاری دوره های استانداردسازی تعالی و رفتار کارکنان در سایر استان های کشور ، گفت: امیدوارم با برگزاری این دوره ها، گام های موثرتری برای خدمت به مردم برداشته شود.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =