روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:

عده ای با تحلیل غلط چرا حق دارند قطار انقلاب را در ایستگاه تردیدهای بی پایان خود متوقف کنند؟ غرور ملی را خدشه دار کنند، زبان دشمن را دراز کنند و بعد هم بگویند هیچ! ما می خواستیم آمریکایی ها را بیازماییم یا یک فرصت دیگر به آنها بدهیم! هزینه این توقف ها را چه کسی می دهد؟ هزینه خدشه دار شدن غرور ملی را چه کسی می دهد؟ گیریم امروز با آمریکا هم رابطه برقرار شد آقایان قول می دهند دلار را به همان قیمت هزار و دویست تومان برگردانند؟ آیا قول می دهند که مشکل بیکاری و تورم را با این گشایش بین المللی حل می کنند؟ آیا حداقل می توانند یارانه ها را که در دولت قبل نزدیک به چند سال به طور مرتب پرداخت شد بدون چه کنم چه کنم پرداخت کنند؟
مطمئنا خود آقایان بهتر می دانند که حل شدن این مشکلات ارتباطی به رابطه با آمریکا ندارد و عمده آن به نحوه مدیریت داخلی اقتصاد برمی گردد. وگرنه در مصر دوران حسنی مبارک که سرسپرده آمریکایی ها بود نمی بایست دو میلیون نفر از روی نداری وفقر در قبرستان ها بخوابند و یا در پاکستان نباید آمریکایی ها به این کشور تجاوز می کردند و یا..


1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 137
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mehdi EU ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    221 5
    بيشتر بايد بگيد ايا با ايجاد نشدن روابط و تك روي مشكلات مردم چي ميشه؟ يا اصلا مهم نيست مردم چي ميكشن
    • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      81 4
      چی گیرت میاد رسالت با این حرفات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • میثم IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      60 1
      دولت جدید هم اگه بخواد ارز دولتی دارو رو بده ماشین لوکس واسه آقازاده ها وارد کنه و پولشو به جیب بزنه مثل دولت قبل دیگه نیازی به چه کنم چه کنم نداره! هر وزیری هم صداش در اومد سریع برکنارش کنه!
  • محمد IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    270 3
    باًچاپ پول بدون پشتوانه بله خيلى راحت هم مى توان پرداخت كرد
    • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      46 1
      محمد جان (مثل دولت قبل) رو فراموش كردي !!! واقعا يه سري هستند كه فكر ميكنن مردم به اين سرعت بلاهايي كه دولت قبل سرشون آورده رو فراموش ميكنن؟ !!!
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
      17 0
      آقاي رسالت! بذار رد پاي دولت قبل يه كم خشك بشه بذار دوباره يه كم آلزايمر بگيريم بعداين حرفها رو به خوردمون بده
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    158 7
    رابطه با امریکا نه! اما با برداشته شدن تحریم بانک ها چرا! می توانیم.
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    55 1
    اصلا هدف چیز دیگریست
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    منظورش از بدون چه كنم چه كنم، سه برابر كردن نرخ ارزه ؟!!!!!!!!! حالت بكش رسالت!!! خدا روح امام رو شاد كنه ياد سال هاي جنگ افتاديم هماني هستي كه بودي!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      زنده باد رسالت. احمدی نژادم را آرزوست.......
    • بی نام NO ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      180 5
      عجب رسانه ای هستش 50000میلیارد پول چاپ شده دکترو نمی بینه
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      141 3
      منظورش نابود کردن اقتصاد کشور بدون سرو صدا هست. منظورش قرض کردن از بانک مرکزی برداشت ذخایر ارزی و به باد دادن بی صدای اونها هست.
    • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      39 7
      خدا رحمت کنه امام رو. من یادم نیست به کیا گفته بود عرضه ی اداره ی یه نانوایی رو ندارن ! ولی نمی دونم چرا همش ذهنم میره سمت روزنامه رسالت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • وحید IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      25 2
      خاک بر سر تهی مغزهایی که یک بی خرد که حتی به فرمان رهبر پیروفرزانه هم تکمین نمیکرد را آرزومندند. امام (ره) خوب وصیت فرمودند که: "نگذارید انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد." که درواقع این تفکرات ضد مملکتی وضدآرامش مردمی ، نااهلی است.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    رسالت جان قربونت برم شمارابطه برقرارکن مایارانه نمیخایم.باشه عزیزم.
    • حسن اقا A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      65 1
      ذخيره ارزي كشور كجاست از همون ذخيره ارزي داده چرا منفي شده
    • محتاج یارانه A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      بی نام جان، شما ممکنه مرفه جامعه باشی. اما خیلی ها هستند که چشم انتظار همین یارانه هستند. پس بهتره بری و از دریافت یارانه انصراف بدی و الکی شعار ندی! مردش هستی ؟!!!!
    • امیر راد IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      33 3
      آقای محتاج یارانه . ببخشید یک سوالی برام پیش اومد. شما تا قبل از شروع پرداخت یارانه ها با ابتکار دولت فخیمه احمدی نژاد ، احیانا ، با باد هوا خودتون رو سیر نگه می داشتین؟؟؟ جدی جدی انقدر افکار مردممون تا این حد تنزل پیدا کرده که در بدر مکتب پرداخت یارانه ها شدن؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      26 4
      هرچه میکشیم از همان دولت قبلی بود
  • احسان از اصفهان A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    آره كاري نداره پول چاپ ميكنيم مثل دولت قبلي
    • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      104 5
      آقا اصلا یکی هزار متر زمین میگیریم از اقای احمدی نژاد خودمون سیب زمینی و گوجه میکاریم دیگه یارانه لازم نیست
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    آقایان بهتر می دانند عمده مشکلات به نحوه مدیریت داخلی اقتصاد برمی گردد؟!!! ببخشید بعدش کی این 8 ساله مدیریت کرده؟ غیر از اینه که دوستان اصولگرای شما زحمت این 8 ساله رو کشیدند؟!!
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    احمدی نژاد یارانه ها رو منظم پرداخت میکرد. با چی؟ با چاپ اسکناس! خیلی کار سختیه؟ به قیمت ایجاد تورم 40 درصدی! چرا خودتون رو به نفهمی میزنین؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      72 0
      اینا اگه خواب بودن که خوب بیدارشون می کردن مشگل اینه که خودشون زدن به خواب
    • محمد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      99 3
      نه اینا خودشونو به نفهمی نمیزنن خیلیم خوب حواسشون هست، مردومو نفهم فرض کردن.
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    کیهانی ها بخوابیدکه رسالتی ها بیدارند
    • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      73 1
      به این میگن تقسیم کار :)
    • امیر راد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      94 1
      به قول اون جک قدیمی ،"مارادونا رو ول کنین ، به غضنفر بچسبین" !!! حالا یکی باید بگه مطبوعات عربی رو ول کنید ، به رسالت و کیهان بچسبید !!!
    • حسین A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      11 2
      دمت گرم...
  • بهنام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    42 1
    مشکلات داخلی اقتصاد ؟ شما به حد کافی فهم اقتصادی دارین که متوجه تاثیر عوامل درونی و بیرونی ! روی روند فعالیت های اقتصادی کشورها بشین ؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    56 1
    تامين پرداخت يارانه از محلهاي غير غانوني اقتصاد اين مملكت رو به اينجا كشونده اقاي رسالت اگه خواستي انتقاد كني اين دفعه يه كم فكر كن
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      15 0
      فكر كنه ؟!!! بابا از اين كارهاي سخت سخت نگو بهشون گنا دارن !!!! اينا فقط بلدن حرف بزنن فكر كردن تو مرامشون نيست !!!
  • رسال A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    8 54
    مگه یارانه بیت المال نیست به چه حسابی می خواین سهم مردم را از بیت المال قطع کنید اصلا مگه شما می تونید فقیر رو از غنی تشخیص بدید نا سلامتی اسم حکومت تان اسلامی است اندکی نهج البلاغه مطالعه کنید بعد دایه دار حکومت علی (ع) باشید.این کار دولت هیچ فرقی با دزدی ندارد
    • شمیم IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      12 0
      شما پول یارانتو خرج روانپزشک کن .لازم داری.
    • بی نام IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      1 0
      اشتباه مثبت دادم.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    51 1
    اونا كه رابطه بر قرار نكردند چه گلي به سر ملت زدند؟ با اين ادما شديم ٧٠ و اندي ميليون.
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    105 4
    از ما به رسالت: گیرم رابطه با آمریکا برقرار نشد! راستش رو بگید چقدر کاسب می شید؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    53 1
    یعنی رسالت واقعا متوجه نبودی ونیستی یارانهرو چگونه تامین میکرد
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    59 2
    شماهم نکنه از تحریمها سود می بری، یا شاید درد مردمی که دارو ندارند و یا از واردات داروهای بی کیفیت مردن نکشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کیوان IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    55 0
    دولت قبل با بازی با نرخ دلار و با افزایش چندین برابری نقدینگی و ایجاد تورم شدید چندین برابر یارانه ی پرداختی به مردم از مردم پول می گرفت . رسالت چشمانت را به روی واقعیت نبند مردم با چشم باز مسائل را می بینند و خود بهترین قاضی هستند
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    41 1
    به رسالت چه ربطي داره؟ اونا بروند از احمدي نژاد دفاع كنن
  • باشت مهد تمدن درود بر تاجگردون A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    57 0
    تا روزنامه هایی مثل رسابلت و کیهان رو داریم نیازی به تحری و تهدید امریکا و غرب نداریم اقای روحانی هیچ کاری هم نکنه ولی شخصیتش به رییس جمهوری میخوره
  • امیر A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    45 0
    بله اگه پول چاپ کنن میتونن
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    54 1
    رسالت جان واقعا که.این نوع نوشته ناشی از حسرتی است که در دل شما افتاده
  • بی نام AE ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    42 0
    با پول بدون پشتوانه چاپ کردن،سقوط ارزش پول ملی ، عدم پرداخت یارانه صنعت و نابودی صنایع وبرداشت بودجه از محلهای دیگر وزیرپا گذاشتن قانون بودجه هر کسی هم از سر خیابان بیاورید بدون چه کنم چه کنم میتواند یارانه را پرداخت کند
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    46 0
    منظورت از بدون چه کنم چه کنم غارت صندوق توسعه ملی و کم کردن ارزش پول ملی برای پرداخت یارانه است؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    47 0
    چه با افتخار از یارانه دادن احمدی نژاد صحبت میکنی یعنی تو نمیدونی مشکل کسری بودجه دولت به خاطر پرداخت یارانه از منابعی غیر از آزادسازی قیمت ها و همچنیم عدم صادرات نفت هست با این حرف ها نمیتونید مشکلاتی رو که به مردم تحمیل کردین رو مخفی کنین
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    46 0
    اقا روش دیگه تیم احمدی نژاد فروش اوراق مشارکت بود مثلا برا وزارت نیرو اوراق فروختن که نیروگاهها رو ادامه بدن بعد یهو پولش غیب شد بعد ما فهمیدم همشو دادن برا یارانه و الان 90 %پروژه های نیروگاهی به صورت تعطیل و نیمه تعطیل درامدند حالا سود این اوراق رو ازکجا باید اینا بدن؟! یعنی خیانت کردند به این ملت و مملکت
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    34 0
    متاسفم که شما فقط دنیا را از پشت اقتصاد یارانه ای در ایران نگاه می کنید. کمی وسعت دید خود را افزایش دهید!!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    20 0
    شب دراز است و قلندر در خواب
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    2 48
    اين چاپ اسكناسو از كجا آوردين كه مدام ميگين؟هخا نگاه مي كنيد؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
      1 0
      نه برادر ، رسالت و کیهان میخونیم ، خخخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    46 1
    چاپ کردن پول و خواباندن پروژهای بزرگ و نابود کردن اقتصاد مملکت , تورم 70% که هنر دولت محبوب شماست و بدون شک از عهده دولت شیخ بزرگ اعتدال بر نمی یاد . شماره آتش نشانی 125 .
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    39 0
    واقعا كه چه رويي داريد...خدشه دار شدن غرور ملي يا عده اي خاص؟؟؟اين كه هند پول نفت را به روپيه ميدهد...اينكه گذرنامه ايراني هيج جا معتبر نيست...اين كه در عراق پول ايراني را پرت ميكنند...اينكه در فرودگاه ها ايراني را ميگردند...و... اينها خدشه دار شدن غرور مردم نيست (اميدورام سايت محترم خبر انتشار دهد)
  • محمد IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    39 0
    بیش ازاین خودتونو طنز محافل نکنید!
  • ایران دوست A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    38 0
    روز نامه رسالت درست می گوید رفع مشکلات داخلی هیچ ربطی به رابطه با آمریکا ندارد به مدیریت وکاردانی مدیران مملکت بستگی دارد .اما اینکه تمام این مشکلات وبدبختی ها وتورم وگرانی و از بین رفتن سرمایه های ملی وغرور ملی مربو ط به دولت گذشته است شک نکنید .
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    28 0
    اگر اقای مدیر مسول رسالت بگویند از چه محلی یارانه ها داده میشد وایشان نیز سهمی داشتند که صدایشان در نمی امد ویک دفعه دولار سه برابر شد همه مسا ئل کیهان نشینان حل می شود
  • علی.ب A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    19 0
    کلی موضوع رو با هم قاطی کرده بعد نتیجه گرفته با رابطه با آمریکا مشکلات یارانه مان حل نمی شود!! اقتصاد در جریان باشه رشد اقتصاد منفی نباشه! مردم اصلا نیاز به گرفتن یارانه ندارند چون با حقوقی که میگرند خرج زندگی که هیچ پس انداز آینده هم خواهند داشت. آمریکا طبق آمار اقتصاد اول در جهانه + عدم رابطه و انزوا باعث میشه چرخ اقتصاد نچرخه! در نیتجه اینا به هم ربط دارند آقا/خانم رسالت!
  • حمید A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    25 1
    شما کمک کن رابطه بر قرار شه ما یارانه یا همان صدقه بدرد نخور را نمی خاواهیم
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    20 1
    اتفاقا یکی از مشکلات اقتصاد همین نحوه پرداخت یارانست که باید اصلاح بش .
  • رضا A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 0
    سلام.آخه من نميدونم كسايي كه تو اين روزنامه هاي زنجيره اي بعنوان سردبير و مدير مسئول فعاليت ميكنند ودر همه رمينه ها مثل اقتصاد ، سياست ، ورزش ، فرهنگ و غيره مثل اين استيد كيهان ورسالت نظر ومقاله ميدند ، مدرك تحصيليشون و تخصصشون چيه ؟ نكنه مثل اون استاد معظم كارشناس ارشد همه چي اند؟؟؟؟؟
  • محسن A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    25 0
    شما با این طرز تفکر و بینش نوک بینی تان را هم نمی بینید.
  • بی نام US ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    11 0
    وا؟ مگه قرار نیست بعدش همه بریم آمریکا؟ دو نقطه دی
  • . IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 0
    رسالت یادش رفته که پرداخت یارانه در دولت قبل از مابه التفاوت نرخ ارز تامین میشد؟ آیا این کار اسمش پسروی نیست؟
  • بی نام GB ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    16 0
    خودت می دونی که حل مشکلات اقتصادی رابطه مستقیمی به رابطه با آمریکا داره میگی نه کره جنوبی و کره شمالی رو با هم قیاس کن.کلا دوستان روسیه فقیر و بدبخت بوده و به پشیزی فروخته می شوند ولی دوستان آمریکا وضعیت به مراتب بهتری دارند
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    16 0
    درسته که منظم پرداخت کردن اما به چه قیمتی؟به قیمت کاهش بودجه دستگاههای دولتی بوده عزیز من.اینو که تو هر اداره ای میرفتی میگفتن که بودجه ها خیلی کم شده
  • احمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 0
    به اطلاع دوستان رسالت میرسد که کارخانه چاپ اسکناس بدون پشتوانه تعطیل شده وبانک مرکزی به دولت وام نمی دهد لذا چاره ای جز چکنم چکنم باقی نمانده مجلس اصولگرا نیز گواه قضیه است
  • عيسي IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    42 2
    احمدي نژاد به چه قيمتي يارانه داد؟ به قيمت ورشكسته كردن صنايع كشور. به قيمت نپرداختن بدهكاري چند ده هزار ميليارد توماني به پيمانكاران دولت و گذاشتن آن براي دولت يازدهم. شركتي كه بنده در آن 14 سال سابقه كار دارم در طي مدت مديريت ايشان 40 درصد از كاركنان خود را اخراج كرده است. علت آن چيزي جز عدم وصول مطالبات و توليد با نصف ظرفيت نبوده است. يارانه اي كه به بيكاري بيانجامد براي بيكار شده چه ارزشي دارد؟ نتيجه چاپ پول و استقراض از بانك مركزي، جهش تورمي است كه الان پس از دو سال گريبانگير مردم شده و احمدي نژاد بدون هيچ بازخواستي در ساختمان لادن به نظاره فلاكت مردم نشسته و دوستانش در رسالت، رسالت خود را انجام مي دهند.
  • ققنوس IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    30 0
    سردبیر محترم رسالت : آیا می دانید که اگر دوستان شما به قول خودتان درست مدیریت می کردند وبه جای واردات بی رویه اجناس بنجل چینی به تولید کشور توجه می کردند ، امروز اغلب جوانان در جایی شاغل می شدند ونیازی به یارانه مسخره 45تومانی که فقط بهای یک کیلو گوشت می باشد ، نداشتند. این قدر فرا فکنی نکنید اگر واقعا در مقابل انقلاب وجامعه رسالت دارید. طرفدار حق باشید. اجازه ندهید تعصبات جناحی شمار از حق دور کند.
  • سادات A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    22 0
    رسالت جان اول تکلیف دو ماه یارانه میلیاردی که دولت قبل پرداخت نکرد رو مشخص کن .!!!!!!!!!!!! بعدآ غصه یارانه این دولت رو بخور ، خوب این دولت هم دو ماه یارانه نمیده مشکل جبران میشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    25 0
    از منابع غیر قانونی مثل صندوق توسعه منظورشه!
  • هشدار مردم A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    28 0
    آقایون چرا نمی خوان بفهمن و درک کنن مردم به خودشون و تفکرشون و شخصیتشون یک "نه" بزرگ گفتن و خیلی وقته که مردم با این تفکر همراه نیستن...هر چقدر می خواین داد و فریاد کنین و دست و پا بزنین بیشتر تو مرداب بی اعتمادی مردم فرو میرین
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 3
    احسن
    • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      8 0
      منظورت "احسنته"؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    22 0
    ارز سه برابر . داروی گران ... تازه روزنامه رسالت حرف یارانه رو میزنه . رابطه داشتن با امریکا با تاکید بر عزت و بزرگی ملت ایران کاری نیست که نشه انجام داد . شما از داشتن رابطه با همه دنیا مشگل دارید نه فقط امریکا
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    2 35
    حرف حساب زده دیروز تو ماشین راننده میگفت که اینها که از قبلی بدترن این هشدار برای روحانی
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      16 0
      اینها از قبلی ها بدترند؟!خب تحلیل بفرمایید دقیقا از چه نظر بدترند!؟ من می گم چرا چون دیگه دیگه دلار فروشی فایده نداره و در برخی مشاغل تخته شده! چون بخشی از کالاها رو از گمرک ترخیص کردند و نون یه عده آجر! چون رئیس فلان دانشگاه عوض شده و استخدام برخی به عنوان هیات علمی تعطیل! چون ساعت کار ادارات دولتی رو به میزان سابق برگردونده و...
  • محمد A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 0
    دولت قبل واسه پرداخت یارانه ها «چه کنم چه کنم» نکرد چون تا دلش خواست از منابع غیر مجاز برای پرداخت یارانه استفاده کرد. خب معلومه که نیازی به چه کنم چه کنم گفتن نیست. مث این میمونه که مثلا من به عنوان رئیس یک کارخانه، پول کارگرهامو از محلی به غیر از محل درآمد کارخانه بدم و بعد با افتخار اعلام که هیچ مشکلی در پرداخت حق و حقوق کارگران ندارم.
  • سعید IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 36
    البته ازحق نگذریم پربیراه هم نگفته .
  • آشنا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 2
    دوستمان راست میگه همه این گرانی ها سر احمد نژاد بوده و میدونین با تزریق رایانه به اقتصاد چه اندازه پول جریان پیدا میکنه؟؟؟؟؟ این خودش بزرگترین عامل گرانی هست
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 2
    حالا من دقیقا نمیدونم رسالت چی نوشته ولی اگه واقعا استدلالش این بوده مطمئن باشید نویسنده مخاطب رو احمق حساب کرده!حالا اینکه چه کسانی مردم رو احمق حساب می کنن جای خود داره!
  • بهلول A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    15 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
  • بي نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    15 0
    نه شما خوبيد همه چي خوب وآرومه.....
  • رضا A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    24 2
    خدایش ما از اقتصاد هیچی نمیفهمیم رسالت میفهمه. آقایان اصولگرا 8سال کشور نابود کردید حالا وایستید کنار 4سال به این آقا فرصت بدید. تو تورم کشور اول جهانیم عزیزم چیزی می خوای بنویسی یه خورده فکر کن
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    14 1
    اینها هم دارن سنگ خودشونو به سینه میزنن. دستشون برا همه رو شده.
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 15
    فقط به طیف رسالت وکیهان باید نشان درجه یک رو اهدا کرد
  • عماد A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    19 0
    می تونیم پرداخت کنیم البته با ندادن پول پیمان کارها . 3 برابر کردن نرخ ارز . خارج کردن بیمارای خاص از لیست بیمه و ... واقعا عقل هم چیز خوبیه
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    15 0
    چندر قاز یارانه به چه قیمتی؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    18 1
    پول چاپ کردن که هنر نمی خواد
  • مهدی A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    20 1
    یاد فیلم اصحاب کهف افتادم .................نمی دونم در مورد این مردم چی فکر میکنند؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    12 2
    یه عده حال می کنن کلن منفی بدن. آخه چیه نظرات بالا منفی دادن داره؟ یه میانگین از نسبت نعداد منفی ها به مثبت ها گرفتم 9.8 درصد مخالف ارتباط می باشند و احتمالا همان حداقلی هستند که ممکنه منافعشون به خطر بیفته
  • ع-ر IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    3 36
    به نظرم کمی باید دقت کرد حرف بدی نیست.ایراد وارده، امریکائیها30 سال موضع خودشونو نشون دادند آزمودن اینچنینی ساده انگارانه نیست؟! آنهم با پاسخ جان کری.....وشلوار جین...!!!!
  • امید گرگانی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    31 2
    یعنی این دوستان در رسالت نمی دونند که دولت قبلی با قرض از بانک ها ، چاپ اسکناس و فروش ارز در بازار پول یارانه رو فراهم می کرد.
  • اصغر A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    37 3
    من برای یارانه ثبت نام نکردم ولی به این رسالت بگید حاضرم سه برابر پرداختی دولت قبل رو به حسابش واریز کنم فقط قیمتا را به همون وقتی که دولت رو تحویل گرفت برگردونه ...... درامد شما از کجاس اخویی ....کجا دارید زندگی میکنید......بیدارید یا زدید تو جاده خواب
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    32 1
    خیلی بی انصافید. این کاسه گدایی رو دولت قبل رو دست این دولت گذاشته؟‌ شما دین دارید؟ شما صداقت دارید؟‌
  • یکی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    7 65
    چرا این طیف به اصطلاح اصلاح طلب هنوز هیچ تغییری نسبت به شانزده سال پیش نداشتند؟ چرا طاقت کوچکترین انتقادی رو ندارند؟ در حالیکه آقای احمدی نژاد طی 8 سال آماج بدترین انتقادها و بی انصافی ها بود ولی به خاطر مردم و مصالح کشور خم به ابرو نیاورد.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      6 1
      حالا خودمون به ابروش خم نیاورد ولی به جاهای دیگه خوب خم آورد ها!
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      5 1
      کمر ملت رو شکوند ! میلیون ها نفر رو بیکار و بیچاره کرد ! در عوض یه عده ی قلیلی رو میلیادر کرد ! تازه خم به ابرو هم نیاورد !!! این جای افتخار داره ؟! تاسف تاسف
    • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      3 1
      یکی ، ببخشید خیلی پرروییییییییییییییییییییییییییی
    • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      3 1
      برو بابا . . .. . .
    • 1111111111 A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      6 2
      پس ستاره دار کردن دانشجویان و این همه فضای امنیتی در دانشگاهها وترس ولرز مجریان تلویزیون در مصاحبه با ایشان و هزار مسئله دیگه چی بود؟
  • مرتضی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    0 0
    اینا همش حرفه / پشت کوهها برفه!
  • هادی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    6 0
    عزیز با سوادی که این مقاله رو نوشتی یه کم مطالعه کن بعد دست به قلم شو... همین یارانه هایی که دولت خدمتگذار (هه) قبلی زحمتش رو کشید داره پدر مردم رو درمیاره... عزیزم رشد نقدینگی یعنی رشد تورم (خیلی ساده است به خدا)
  • مهدی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    6 0
    خدا لعنت کنه اون کسی رو که با چاپ پول بی پشتوانه این تورم وبدبختی رو واسه مردم ایران به ارمغان آورد باید اون دنیا جواب پس بده شما هم که حامی اون هستید به همون اندازه گناهکارید
  • سبز آبی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 0
    با این مطلب " حل شدن این مشکلات ارتباطی به رابطه با آمریکا ندارد" موافقم چون عمده مشکلات داخلی بدلیل عدم مدیریت وبرنامه ریزی صحیح در دوره های گذشته صورت گرفته تصمیمات وقوانینی که برای مدتهای کوتاه پاسخگو بودند.تدابیری که مانند مسکنی شدت درد را موقتا تسکین میداد.واینکه ربطی به امریکا ندارد "ایران دارای منابع عظیم ومتنوع از ثروت می باشد.کشوری تک ویا دو سه محصولی نیست ،در طول انقلاب عدم علم وسوء مدیریت در هدایت کشورچنین شرایطی را فراهم نمود ریشه درپایه دارد نه مخالفت یک کشور .وهر دولتی آمدسلیقه را جایگزین منطق وتخصص قرارداد .کسانیکه دوره اوایل انقلاب را بیاد دارند میدانند که ایران نه با عراق بلکه با تمام قدرتها ی بزرگ درجنگ بود اما زندگی مردم روند معقول داشت مردم هم همیشه جانانه حمایت کردند
  • میثم A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    3 0
    در 8 سال گذشته شنیدیم بانک مرکزی شبانه از حساب بانکها برداشت می کرده تا این یارانه ها رو پرداخت کنه! اصلا از اینها بگذریم؛ مفت خوری کار خوبی نیست. یارانه باعث تنبلی و مفت خوری می شه. خوی تنبلی و مفت خوری ما رو از ژاپن اسلامی شدن باز می دارد. سند چشم انداز 1400 هرگز ایران رو یک کشور تنبل و مفت خور فرض نکرده است!
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    تحریمها رو بردارن احتیاجی به یارانه با پول چاپی نداریم.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    7 0
    چه رویی دارن، احمدی یارانه رو بدون چه کنم چه کنم می داد؟ در دوره کی پرداخت یارانه از روز اول ماه به روز پانزدهم به بعد موکول شد؟ کی متهم شد پول یارانه رو از محل بالا پائین کردن قیمت دلار و به خاک سیاه نشوندن مردم در می آره؟ کی یه قرون یارانه تولید رو پرداخت نکرد تا تولید نابود بشه؟ شما دوستان رسالت می دونم با مفهوم صداقت ناآشنایید ولی احیانا می دونید ناموس چیه؟ دارید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    8 سال مملکتو به نابودی کشوندین. الان حداقل کاری که می تونین بکنین اینکه حرف مفت نزنین تا اینا کارشونو بکنن. این کارم بلد نیستین. رو تونو برم.
  • اميد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    7 0
    دولت قبل چه كنم چه كنم نمي كرد چون اولا ذخيره ارزي كشور رو خالي كرد، ثانيا تا چندين سال دولت را به بانكها و موسسات مالي بدهكارتر كرد، ثالثا تمام وجه الضمانهاي سرمايه گذاري و يا فاينانسهاي پروژه هاي ملي را خرج كرد تا يارانه مردم را بدهد. شرط عقل اين بود كه بدون دست اندازي به تمام اين امانتها بتونه يارانه ها را واريز كنه. وگرنه مشكل رو مشكل اوردن كه هنر نيست. كار غلط ديگه اي كه دولت قبلي مي كرد، از جيب خود مردم يارانه به خودشون ميداد. نيمه ماه يارانه ميداد. بعد به هر ترفندي از بيستم ماه تا دهم ماه بعد، قيمت دلار را كاهش ميداد و دلار ميخريد، بعد يكهو عرضه دلار را كم ميكرد و نرخ دلار افزايش ميداد و بعد دلار را با قيمت بالا ميفروخت و مابه اتفاوت را به حساب مردم ميريخت. هر ماه همين بود. به اين ..
  • بی نام EU ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    معلومه که این دولت نمی تونه چون تمامی ذخایر را آقای احمدی نژاد جارو کردند
  • مشهدی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش!!! ....به خدا خیلی رو میخواد.
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    واقعا این تحلیل رسالت بدون توجه به وضعیت تورم که دردنیااولیم ،سیاه بازی افزایش قیمت طلا وارز وخودرو،افزایش استقراض ازبانک مرکزی،برداشت شبانه ازحساب بانک ها،انبوهی ازپروژهای نیم کاره،وضع اسفبار مالی دستگاها و.....نوبره وهمه جزء شاهکارهایی هست که احمدی نژاد انجام دادوتحلیل های آب ودوغ خیاری وپوپولیستی شما که هنوز هم ادامه دارد این تفکر بنده خدا که کاملا مبسوط الیدبودجزء این اواخر تقویت کرد بابا والله بالله اقتصاد علم است نه منافع شخصی.
  • بابک IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    رسالت پاسختو مردم دادند تو این صفحه.بازم اگه سوالی داشتی بپرس خجالت نکش. فقط یه جوری حرف نزن که انگار خیلی حالیته!
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    شما در 8سال کذ شته ز بان ندا شتید خوا ب بو دید
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    3 0
    رسالت شما عوامفريبى است وبس، انهم وقتى مردم با گوشت وپوست خود اثار تورمى پرداخت يارانه ها از محل فروش دلار وچاپ اسكناس بدون پشتوانه را لمس ميكنند، خداي يداند كه در دلتان چه اشوبى بپاست از اينكه مردم پته تان را بر اب ريختند د انتخابى ديگر كردند
  • مهران . ت A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    3 0
    مذاکره با آمریکا جرم نیست - ایجاد رابطه هم اگر شد معلوم نیست دلار اونقدر بیاد پایین-اقتصاد یه کم سرو سامان می گیره - اما کی گفته در دولت قبل یارانه ها مرتب و بدون دردسر واریز می شد؟!- از جیب مردم برداشتن و دوباره به مردم با چند برابر برگرداندند.
  • عليرضا A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    2 0
    فلان دكترهاي بيشرف و امثال آنها كه خون فقير فقرا راميمكد وماهانه 500 ميليون تومان درآمد دارند وديناري ماليات اين پولهاي نامشروع را پرداخت نميكنند چرا بايد يارانه بگيرند اين كجاش عدالته؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    4 0
    اها دوست دارین دوباره مثل زمان محمود قبل دادن یارانه 500 تومن بره رو دلار بله که با این وسیله میشه به موقع داد یارانه رو و البته جیب امثال شمام پر میشه چون دنگتون رو میگیرید .واقعا یه ذره خجالت بکشید و از دولتی که مردم رو به پشتوانه حمایت دربست جریان شما به خاک سیاه نشوند دیگه تعریف نکنید
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    5 0
    بنظر من "رابطه با امریکا" و "پرداخت یارانه ها" دو مقوله ای هستن که نمیشه به همین راحتی با چند پاراگراف اینها رو بهم ربط داد. من معتقدم پرداخت یارانه ها اشتباه بود و دولت قبل رو بعنوان یه شهروند متهم نمیکنم اما تأکید دارم که اشتباه بود و با افزایش نقدینگی باعث افزایش شدید تورم شد که کاملا قابل پیش بینی هم بود ( نمیدونم چطوری به اون نتیجه رسیده بودن ) درباره ارتباط با امریکا هم فقط به این بسنده میکنم که باید ببینیم طی هفته های اخیر کدوم کشورها از احتمال ارتباط سیاسی بین ایران و امریکا وحشت زده و بیمناک شدن؟؟ همزمان شدن نگرانی سعودی ها و صهیونیست ها با نگرانی بعضی دوستان در داخل کشور بنظر من جای تأمل داره و این دوستان باید عمیق تر به مستئل جاری فکر و دقت کنن.
  • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    11 0
    يكي جان شما انتقاد هاي دوره خاتمي عزيز را با احمدي نژاد يكي !!!!!!!!!!مي كني كدام انتقاد از احمدي نژاد جز اين اواخر!!!!!!!!!!!!؟
  • بی نام FI ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    13 0
    آره با بالا و پایین کردن قیمت دلار هم میشه یارانه آرو پرداخت کرد، میشه خیلی راحت تا 40درصد کشوند تورمو ، ازین کارا زیاد میشه کرد.
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    14 0
    یکی باید در موردسر دبیر روزنامه رسالت از لحاظ اقتصادی تحقیق کنه چون این روزنامه که خریدار نداره پس بودجش از کجا تامین میشه بعدم خواهشن در مورد سرمایه این اقا و خانوادش یه تحقیقی بکنید ممنون
  • حسنی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    10 1
    نحوه غلط پرداخت یارانه ها در دولت قبل موجب شد که این دولت چه کنم چه کنم را سر بدهد خرابکاری هایی که دولت احمدی نژاد در حوزه های مختلف داشته است سالها زمان می برد تا وضعیت کشور بحال عادی برگردد.
  • خون به لب A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    4 1
    رسالت جان شما میخاید مردم دست گدایی جلوتون دراز کنند ماهی گیری نشون مردم بده ولی حیف که همه را هم بی کار کردید که محتاج این مبلغ ناچیز بشند جامعه شناس های توپی براتون برنامه ریزی می کنند. وای اگر از پس امروز بود فردایی.
  • افشین A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    2 0
    جوابتو گرفتی؟فهمیدی مردم اونقدرها هم که شما فکر میکنید جیگر نیستند؟
  • محمد A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    2 0
    خبرانلاین چرا بعضی نوشته های بدون اهانت را سانسور می کنی؟
  • بی نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    0 0
    یکی ازمنافع قانون پرداخت یارانه ها،محدودکردن اختیارات بی مورددولتها ودادن آن به مردم است تادولتهاباتدبیرمدیریت کنندوهمه درآمدهادراختیارآنهانباشدکه اینوع اثراتش درحال بروزاست.برای همین تکمیل واجرای این قانون درچنددولت تاخیرداشت.
    • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
      1 0
      پرداخت یارانه ها به اختیارات بی مورددولتها ارتباطي داره؟ هيج كشور ديكه تو دنيا پرداخت یارانه نمي كنه ولي اختیارات بی مورددولتها در خيلي جاها محدوده راهش اين نبود
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    0 0
    یکی ازمنافع قانون پرداخت یارانه ها،محدودکردن اختیارات بی مورددولتها ودادن آن به مردم است تادولتهاباتدبیرمدیریت کنندوهمه درآمدهادراختیارآنهانباشدکه اینوع اثراتش درحال بروزاست.برای همین تکمیل واجرای این قانون درچنددولت تاخیرداشت.
  • خلیج فارس IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    4 0
    ایرانیها به جان هم نیفتید آینده نزدیک همه چیزو ثابت میکنه فعلا نیاز به همبستگی و اتحاد است به هر حال این ملت جور خیلی چیزا رو کشیدن اگه این راه هم ناموفق بود خود انتخاب کردن انشاالله کشور رو به ثبات اقتصاد پیش برود چون همه شما ها همین نیت و دارین فقط تفاوت در سلیقه هاست که آینده نزدیک به آن جواب میرسیم
  • بی نام A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    3 1
    آره بابا توام هستي ميخاد از قافله کيهان عقب نمونه در حمله به دولت !!! احمدي نژاد قيمت ها رو بالا برد تا هزينه يارانه رو مثل آب خوردن به مردم بده ...
  • هادی US ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    3 1
    این طرز برخورد توسط مخاطبان را به شخصه صحیح نمی دانم. اینکه هرکسی انتقادی کرد، سریعا برچسب بخورد همان روشی است که آقایان در کیهان و رسالت در پیش گرفته اند. خدا شاهد است که در این دوسالی که برای دکترا به آمریکا آمده ام دقیقا می بینم که همین روش ها را فاکس نیوز دنبال می کند، و آنچه در ذهنم از مجموع این اتفاقات برداشت می شود این است که آدمهای افراطی ممکن است دیدگاه هایشان عوض شود، اما طرز برخوردشان همه جای دنیا حذفی است. دوستان من، به عنوان یک بردار کوچکتر اعتقادم بر اینست که مستقل از اینکه موضع شما چیست، برای نابودی افراطی گری، باید تک تکمان یاد بگیریم که برخوردهای حذفی نکنیم. رسالتی ها هم عضوی از این جامعه هستند، و صرفنظر از هر عملکردی که رئیس جمهور محبوب آنها در گذشته داشته حق اظهار نظر دارن
    • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
      1 0
      مگه ما گفتيم اظهار نظر نكنن؟(مگه قراره اين روزنامه رو تعطيل كنن؟!!)بشينن تا فرداصبح اظهارنظر كنن ولي ما هم حق داريم اين روزنامه رو نخريم و حق داريم بگيم كه با اين حرفها مخالفيم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
      0 0
      مگه ما گفتيم اظهار نظر نكنن؟(مگه قراره اين روزنامه رو تعطيل كنن؟!!)بشينن تا فرداصبح اظهارنظر كنن ولي ما هم حق داريم اين روزنامه رو نخريم و حق داريم بگيم كه با اين حرفها مخالفيم
  • بی نام A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    4 0
    هیچ راهی جز حذف دهک های مرفه نیست این اوج حماقت است که یارانه را به صورت سرانه پرداخت شود سرانجام این روش فروپاشی اقتصاد ملی است.
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    8 0
    یعنی مشخصه منافع یه سری دوستان (به ظاهر دوستان) در خطره!!!