ویژه برنامه شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، ویژه برنامه روز شهادت امام جواد(ع) از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 14 مهر ماه در رواق امام خمینی برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد خواهد بود. مراسم روز شهادت بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر نیز ادامه دارد و مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) درباره مناقب و مظلومیت حضرت جوادالائمه(ع) مرثیه سرایی خواهند کرد.

ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردو زبانی که از کشورهای مختلف در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، در رواق‌ دارالرحمه و سردرب شرقی صحن جامع رضوی برگزار می شود.

مسابقه فرهنگی«خورشید بخشندگان»
همچنین به مناسبت ایام شهادت حضرت جوادالائمه(ع) مسابقه فرهنگی «خورشید بخشندگان» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
برگه‌های این مسابقه از 13 مهر ماه به مدت یک هفته در تمامی ساعات شبانه‌روز در باجه‌های راهنمای زائر اماکن متبرکه رضوی بین زائران توزیع می‌شود. خدمت در سیره و سخن امام جواد(ع)، چگونه زیستن از منظر اهل‌بیت(ع)، برکات زیارت و توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره خانواده از مباحث مطرح شده در مسابقه فرهنگی «خورشید بخشندگان» است.

نتیجه قرعه‌کشی مسابقه فرهنگی «خورشید بخشندگان» هر روز برای برندگان پیامک می‌شود و روزانه به بیش از 40 نفر هدایایی از سوی آستان قدس رضوی اهداء می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    5 1
    سلام یا امام رضا.شهادت امام جواد را تسلیت میگم..کاش اونجا بودم..