ایسنا نوشت:

سردار نقدی در جلسه ای تحت عنوان جلسه هیات عاشقان ولایت در جمع مسوولان و فرماندهان بسیج خراسان شمالی اظهار داشت:اصلاح وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور در گرو نگاه به درون و استحکام ساخت درونی نظام است، نه نگاه غیر درونی.

وی یادآورشد: یکی از اهداف مهم دشمن امروز تلاش برای سرگرم کردن ما به مباحث زودگذر و لفاظی های سیاسی و دیپلماتیک است و کند کردن آن حرکت اصلی است که باید بپیماییم.

نقدی با اشاره به مساله سبک زندگی که برای اولین بار مقام معظم رهبری در بجنورد مطرح کردند، بیان کرد:تبیین سبک زندگی اسلامی و آسیب شناسی سبک زندگی اسلامی از مواردی است که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم و خود را سرگرم لفاظی های سیاسی نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی تجسم عینی فرهنگ است و چند عامل همچون مبانی اعتقادی، ارزش ها و ایدوئولوژی ها ارکان فرهنگ هستند.

وی نادرست بودن اعتقادات، عدم شناخت کافی از ارزش های دینی، نادرست بودن رفتار اجتماعی، پایین بودن ظرفیت اخلاقی و روحی، تقلید از الگوی نادرست را از علل سبک زندگی نادرست برشمرد.

نقدی با بیان اینکه سبک زندگی با تذکر در خیابان درست نمی شود، گفت:غرب‌گرایی و تقلید کورکورانه از غرب در اثر تلقینات ماهواره و اینترنت و تصور غلط بعضی ها که اگر می خواهیم پیشرفت صنعتی داشته باشیم باید از غرب تقلید کنیم،پس مانده‌های جامانده از سبک زندگی شاهنشاهی،عدم تدوین و تبیین سبک زندگی اسلامی و عدم ترویج بسیاری از محورهای زندگی اسلامی، حاکمیت طاغوت بر جهان ریشه بسیاری از مشکلات است.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر آن چیزی است که می تواند تمام مشکلات را حل کند.

نقدی با بیان اینکه دشمن دشمن است و تا خاکش نکنیم از کشور دست نمی کشد، گفت: ما باید برای پیشرفت، ساختار درونی و سبک زندگی اسلامی خود را درست و محکم کنیم.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315915

برچسب‌ها