۰ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

ایسنا نوشت:

نماینده ایران در سازمان همکاری اسلامی از سفر وزیر خارجه به گینه کوناکری برای شرکت در نشست وزیران خارجه این سازمان خبر داد.

محمدرضا دهقانی، نماینده ایران در سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد: اجلاس دوره‌یی وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اوایل دسامبر (آذرماه) در گینه کوناکری برگزار می‌شود. ایران در نشست‌های قبلی وزیران خارجه این سازمان در جیبوتی،‌ قزاقستان و تاجیکستان نیز شرکت کرده است و قرار است در این اجلاس نیز شرکت داشته باشیم.

مهر هم نوشت:

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در مورد تاریخ سفر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به باکو گفت این سفر به هنگام برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور انجام خواهد شد.

محسن پاک آیین سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در پاسخ به سئوالی در مورد تاریخ سفر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به باکو گفت: این سفر به هنگام برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ایران، رئیس ایرانی کمیسیون مشترک است افزود: قرار است نهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور در باکو برگزار شود. سفیرایران گفت هنوز تاریخ برگزاری این کمیسیون قطعی نشده و دیپلمات های دو کشور در این رابطه رایزنی می کنند.

پاک آیین گفت پیش بینی می شود این نشست بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان برگزار شود.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =