ایسنا نوشت:

رئیس کل گمرک ایران دو معاون و سه مدیرکل جدید این سازمان را منصوب کرد.

مسعود کرباسیان در احکام جداگانه‌ای حسن بقایی را به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل و جواد باقری را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران منصوب کرد.

حسن بقایی پیشتر معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران بود. همچنین بهزاد شیری، معاون سابق برنامه‌ریزی و امور بین‌الملل گمرک ایران نیز طی حکمی به عنوان مشاور رئیس کل گمرک ایران منصوب شد.

کرباسیان همچنین غلامرضا فاتحی را به عنوان مشاور رئیس ‌کل و مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، غلامرضا صفاری را به عنوان مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل و غلامحسین نوحی را به سمت مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی منصوب کرد.

غلامرضا فاتحی پیش از این به عنوان عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی، غلامحسین نوحی مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) و غلامرضا صفاری به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی فعالیت می‌کردند.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی رئیس کل گمرک ایران، محمدحسین باغ‌ عنایت به عنوان عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی منصوب شد. وی بیش از این مدیرکل دفتر همکاری‌های بین‌الملل بود.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    6 0
    ان شاء الله این انتصابات به خیر و صلاح باشد.
  • حسام + 10 A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    10 3
    خدا را شكر. اوضاع در گمرک فرودگاه امام خيلي بلبشو بود.
  • احسان EU ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    10 0
    به عنوان یه کارمند گمرک فرودگاه امام از رفتن اقای نوحی خوشحالم شاید ادم خوبی باشه ولی این سمت براش خیلی بزرگ بود امیدوارم مدیر جدید بتونه هم به مشکلات کارکنان و هم باعث بهبود سیستم بشه.