ایسنا نوشت:

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بسیاری از ابهامات درباره‌ی فروش نفت توسط بابک زنجانی در جلسه‌ی روز گذشته کارگروه بررسی فروش نفت روشن شد.

علی مروی با اشاره به حضور مدیران نفتی در این جلسه اظهار کرد: آقای زنجانی در مورد ابهاماتی که برای فروش نفت توسط وی به وجود آمده بود توضیحاتی مطرح کرد و مدیران نفت نیز گزارشی از این روند ارائه کردند.

وی افزود: با اطلاعات به دست آمده این کارگروه نتایج کارشناسی خود را روز یکشنبه به کمیسیون انرژی اعلام می‌کند و مجددا موضوع در کمیسیون بررسی نهایی خواهد شد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    65 6
    دوره اربابی امثال بابک زنجانی تمام میشود؟
  • یک شرکتی منطقه ویژه عسلویه IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    39 4
    آقایون نفتی دولت و مجلس چرا از همه چی میگن جز از ظلمی که در حق ما شرکتی ها روا داشته شده و کسی در جهت رفع آن اقدام نکرده؟چقد بگیم که همکاران ما در اینجا یکی درمیون تبدیل وضعیت شده اند و یکی درمیون شرکتی باقی ماندند؟آیا خون اون همکاران ما از خون ما رنگی تره؟خدایی آیا ما حق نداریم از کار با وجدان شانه خالی کنیم و بگیم کار باوجدان باشه برای اون همکارایی که تبدیل وضعیت شده اند؟آیا رفع این تبعیض وظیفه مجلس و دولت نیست؟چرا روند تبدیل وضعیت ها متوقف شد و باعث این تبعیض ناروا شد؟چرا خبرنگاران به این موضوع تبعیض ورود نمیکنند؟نمایندگان آیا این ظلم براشون مهم هست؟اگه آره،پس یا علی.برای رضایت خدا اقدام کنید و کاری به کارشکنی ها نداشته باشید.تا کی تبعیض و بی عدالتی؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    10 0
    کسانی که یک شبه چنین ثروتی را بدست میاورند مفسدین اقتصادی هستند باید مصادره اموال واعدام شوند
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    0 0
    کسی که اولین پارتی اون رییس بانک مرکزی باشه دیگه معلوم طرف رفیق ما خونشو فروخت 250 میلیون ریخت به حسابش فردا حسابشو بستن هزار جا جواب پس داد تا ثابت کرد پول خونشه اما یکی مثل این آقا داره واسه خودش تو مملکت با پول نفت جولان میده هیچکس کاری به کارش نداره اینم مملکت ما