حجت الله خطیب بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های جهانی استعفای خود را سرپرست وزارت ورزش داده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ به رغم نتایج موفق تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی مجارستان ، مدیریت ورزش ملی ایران شرایطی نابسامان را تجربه می کند. بحران بی پولی و چند پارگی فدراسیون در دوره سرپرستی حجت الله خطیب سبب شده تا هر روز به میزان منتقدان فدراسیون افزوده شود. فشاری که سبب شده تا در نهایت شخص سرپرست فدراسیون هم دیگر توان ادامه کار را نداشته باشد. خطیب که در برنامه تغییرات وزارت ورزش قرار داشت به گفته نزدیکانش روز شنبه در دیدار با سرپرست وزارت ورزش اعلام کرده آماده رفتن است و حتی بحث اعلام استعفای کتبی او به سرپرست وزارت ورزش هم مطرح شده است. خطیب که با رفتن مارتینتی از فدراسیون جهانی به دلیل ارتباطش با رئیس پیشین فیلا دیگر حمایت هایش از سوی این نهاد بین المللی را هم از دست داده بود و حتی لالوویچ رئیس جدید تشکیلات فیلا هم او را به نقد کشیده و از او به دلیل واسطه قرار دادن شخصی به عنوان رضا فتاحی با تشکیلات بین المللی انتقاد کرده بود.

خطیب در این شرایط و در شرایطی که حتی دیگر رسول خادم هم حاضر نبود خیلی صریح خود را برابر منتقدان فدراسیون قرار دهد ، به جایی رسید که تصمیم بگیرد تا حضورش در فدراسیون کمرنگ شود. او استعفایش را خیلی محرمانه به تشکیلات اداره کننده ورزش کشور داده است . استعفایی که با گذشت دو روز هنوز رسانه ای نشده است . حالا باید دید صالحی امیری ، نصرالله سجادی و مدیران جدید ورزش کشور هستند در قبال این تصمیم سرپرست کشتی چه تصمیمی می گیرند. شاید برگزاری سریع مجمع این فدراسیون جدی ترین گزینه برای ادامه روند کشتی باشد یا اینکه یکی از خانواده کشتی از میان برادران خادم یا حسن رنگرز و یا حتی عباس جدیدی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شود. خطیب بدهی 5 میلیارد تومانی در فدراسیون کشتی دارد  . وزارت ورزش کمیته ویژه ای را برای بررسی عملکرد خطیب منصوب کرده بود که گزارش آنها همزمان با تصمیم جدید خطیب روی میز سرپرست وزارت ورزش است.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام6666666666666 A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    12 0
    جان من.............باورم نمیشه..............ایول
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    8 1
    اون از بنا اینم از این... بابا چرا دوست دارید همه دنبالتون بدوئن؟ یکم تیم ملی رو بذارید تو ریل موفقیت یه کم صبر، یه کم درایت، یه کم تحمل... واقعا چمونه؟
  • ماهوتچی A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    10 0
    یعنی میشه بره
  • امير تبريز اوغلي A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    9 0
    به اميد اون روز براي كفاشيان
  • ارمان IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    10 0
    با ارزوی موفقیت برای کشتی
  • فرشید A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 8
    اون که خوب بود ... توالمپیک 3طلا گرفتیم
  • کمال پیروز IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    5 8
    به امید بازگشت بنای کشتی ایران