ایسنا نوشت:

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان با بیان اینکه همه امور در حوزه‌های اجرایی و عملکردی باید مبتنی بر قانون بوده و این موضوع محور عملکرد استانداران باشد،اظهار کرد: مردم‌گرایی را یکی از شاخصه‌های اصلی استانداران است. ما مدیون مردم ولایتمدار و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی هستیم و باید پاسخ مناسبی به این ایثارها داده شود و استانداران باید این نکته را مدنظر قرار دهند.

اهم سخنان وزیر کشور در ادامه می آید:

* اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی توسعه اقتصادی و رفع مشکلات است و با توجه به این‌که مردم نیاز به آرامش در همه حوزه‌ها به ویژه امور اقتصادی دارند، باید تلاش کنیم که رفاه و شوق را برای مردم به ارمغان آوریم و معتقدیم تامین زندگی مردم و رضایت‌مندی آنان امنیت پایدار را به وجود می‌آورد.

* انتظار داریم آقای جمشید انصاری به عنوان استاندار زنجان اساس انتخاب همکاران خود را شایستگی مبتنی بر تفکر اعتدال قرار دهد و کارآمدی، مردم‌گرایی و‌ عقلانیت باید جزو شاخصه‌های اصلی مدیران در استان قرار گیرد.

* دشمن قبل از انتخابات برای ملت ایران خط و نشان می‌کشید، اما حضور گسترده در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر پیکره دشمن بود و سطح حضور 73 درصدی در انتخابات موید این امر است.

* رییس‌جمهور فردی از درون ملت بوده و با خواست مردم انتخاب شده است، ایشان نماد عقلانیت، منطق، اعتدال و مورد رضایت همه عقلاست.

* درباره نحوه انتخات استانداران دو گزینه پیش‌روی ما بود؛ یکی به اختیار دولت بود و قانون این اجازه را به دولت داده است. در مدل دوم می‌توانستیم برای جلب رضایت اقدام به انتخاب استاندار کنیم اما بنای ما استفاده از نظرات همه افراد به ویژه مجمع نمایندگان استان بود. اعتدال‌طلبی، پاکدستی و فعالیت و اعتقاد به حرکت دولت از جمله ملاک‌های ما در انتخاب استانداران است.

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه گلباف کرمان IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    0 0
    ای کاش یک دستور دیگه هم بدن مبنی بر اینکه استانداران جدید به فکر استفاده از نیروهای جدید در سمتهای معاونت خود باشند.تا کی در استانداری کرمان استانداران عوض میشوند ولی معاونین اونها سرجاشون بمونند؟؟؟؟(مثل معاون امنیتی و....) تورو خدا فقط فکر تعویض استاندار نباشید.تا وقتی معاونین سرجاشون باشند همون آش و همون کاسه قبلی