ایسنا نوشت:

وزیر راه و شهرسازی از اعلام علت تصادف مرگبار محور قم تا پایان هفته جاری و ثابت ماندن قیمت مسکن مهر خبر داد.

عباس آخوندی عصر روز گذشته در حاشیه نشست اعضای تشکل‌های حرفه‌ای حمل و نقل درباره نتیجه بررسی علت تصادف دو اتوبوس در محور قم - تهران، گفت: علت حادثه را پلیس اعلام کرده بود و ما با همکاری بقیه دستگاه‌ها برنامه‌ای ترتیب دادیم تا از تکرار وقوع این قبیل حوادث جلوگیری کنیم و بتوانیم نحوه امداد رسانی را بهبود بخشیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر گزارش‌های تهیه شده دستور دادم گزارش‌های دیگری نیز تهیه شود تا موارد به درستی مورد بررسی قرار گیرند که در این راستا فردا - دوشنبه - کمیسیون ایمنی راه‌ها تشکیل می‌شود و در آنجا تمام گزارش‌های را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تا پایان هفته علت سانحه را اطلاع عموم می‌رسانیم.

آخوندی خاطر نشان کرد: با توجه به دستور ویژه رییس جمهور مقرر شده کمیسیونی متشکل از وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و پلیس راه تشکیل و علت سانحه جاده‌ای اخیر بررسی و اعلام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که دولت باید به وضع مقررات، ساخت و نگهداری شبکه حمل و نقل اکتفا کند، گفت: بعد از اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده این وزارتخانه، ظرف یک سال آینده می‌توانیم فعالیت‌های مورد نظر را به شکل کامل اجرایی کنیم و رونقی را در حوزه حمل و نقل شاهد باشیم.

ثابت ماندن قیمت مسکن مهر

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر تاکید کرد:‌ اصلا افزایش قیمت نداشتیم و تجدید نظری در این باره نیز صورت نگرفته است.

آخوندی درباره مطرح شدن اخباری مبنی بر متوقف شدن ساخت مسکن مهر تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و تمام تعهدات قبلی در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هر جا که توقفی صورت گرفته می‌توانید موارد را به وزارتخانه منتقل کنید تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی درباره ادامه پروژه مسکن مهر و ثبت‌نام‌ جدید در این پروژه اظهار کرد: همان طور که در حوزه حمل و نقل عنوان شد باید در حوزه مسکن نیز خصوصی‌سازی را دنبال کرد و ساخت و ساز را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

آخوندی تاکید کرد: دولت باید از مداخلات در ساخت و ساز مسکن خودداری و این امر را به بخش خصوصی واگذار کند.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    12 1
    قیمت مسکن بیش از گران شده است با این وضع پیش آمده خانه دار شدن بسیار مشکل است دولت باید در زمینه مسکن بسیار تلاش کند و دست دلالان مسکن را قطع نماید در کشور ما قانون مسکن بسیار ضعیف است هر کس هر چند تا که دلش بخواهد مسکن دارد وکه این اصلا درست نیست. این یک مافیای مسکن است که باید اصلا ح گردد
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    8 1
    باسلام - جناب آقاي وزير خواهشمنديم سفري هم به شهر جديد پرندبرويد واز نزديك پيشرفت پروژه ها را بررسي كنيد.پروژه هاي كيسون خواب خواب است.
  • محسن A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 0
    بابا این مسئله که کمیسیون و جلسه نمیخواهد یک لطفی بکنید اینقدر مفت مفت گواهینامه پایه یک ندهید و یک کارشناس توی پایانه ها بگذارید تا قبل از خروج اتوبوسها لاستیک و ترمزها را بررسی کنند
  • ایرانی A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    8 3
    مسکن وزمین از دوران اقای احمدی نژاد بدتر شده تنها چیزی که ارزان شده طلا است که ان هم جهانی است وربطی به این دولت به اصطلاح تدبیر وامید ندارد فقط فعلا دارند درو میکنند وسنگر به سنگر فتح میکنند
  • فرشید IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 0
    شرمنده فکرکنم وزیر خبرنداره من دیروز 1300000تومان به مبلغ مسکن مهرم اضافه شد
  • امید A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    4 0
    سلام آقای وزیر یا کارکنان زیر دست شما دارن زیرآبی میرن یا شما از اخبار روز مسکن مهر بی اطلاعید ، امروز شرکت عمران پردیس طی نامه ای اعلام کرد که باید مبلغ 18 میلیون تومن به عنوان ماالتفاوت بپردازیم
  • samir A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    3 0
    سلام اقای وزیر نامحسوس سری به پروژه های پرند بزنید جایی که پیمانکار خارجی به اعمال ناجوانمردانه پیمانکار ایرانی نگاه میکند واو هم طلب پول اضافه دارد بله پروژه کوزو فاز ۶ که توسط پیمانکارترک ساخته شده او هم این رسم ناثواب را اموخت مبارکه
    • دربه در اجاره A1 ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
      4 0
      سلام به جناب وزیران باید عرض کنم درست میگن ناظری دائم بفرستن به پردیس شاید باور کنن فاز ۵هشت ماهه خواب خواب بیچاره مردم پولو دادن کسی جواب گونیست ساخت غیر استاندارد یه طرف شروط جدید شده درده سر البته برای انصراف مردم برنامه دارن خدا به داد برسه وگرنه گوش شنوای نیست
  • حسینی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 0
    آقای وزیر چرا با گذشت 1سال از تعهد شرکت فرابتن مبنی بر تحویل پروژه های مسکن مهر سنندج هنوز هیچ خبری نیست و هیچ مسئولی جوابگو نیست.
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    1 0
    آقای آخوندی خوابی داداش؟ تمام پروژه های مسکن مهر گیلان تعطیله یه سوال از زیر مجموعت میکردی بد نبود. من نمیدونم چه اصراری دارن این آقایون وزرا تند تند مصاحبه کنن بابا به درد دل این مردمی که با بدبختی پول جور کردن و به وعده ای پوچ پراخت کردن و الان هم سر کارن برسین .
  • رضا IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    وزیر محترم راه شهر سازی (جناب آقای آخوندی) باعرض سلام و ادب احترام احتراما به استحضار آن مقام محترم میرساند در خصوص مسکن وشهر سازی اسلام شهر( واوان پروژه استراتوس ) بعد از آن همه بد قولی هایشان هنوز مسکن ها رابه متقاضیان به صورت تکمیل نداده اند (آب گاز برق )ندارد لذا از آن مقام محترم عاجزانه تقاضای رسیدگی وبازدید از پروژه استراتو س را داریم ومشکلا ت مردم ضعیف را هم از نزدیک مشاهده کنید واقدامات لازم را مبذول فرمایید 8/7/1392 باتشکر
  • علی A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام آقای وزیز من از ساری هستم الان حدود 3 ساله که 5 میلیون پول دادیم ولی خبری از مسکن مهر مون نیست تازه الان هم کار رو متوقف کردن تو روخدا پیگیر باشید. ( مسکن مهر ساری جویبار روبروی عبور میارکلا)
  • سنندج RO ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام وزیر محترم راه و شهر سازی لطفا به ساخت و سازهای غیر استاندارد مسکن مهر توجه فرماییددر ضمن همینکه به فصل بهار نزدیک میشویم قول تحویل در بهار را میدهند وهمینکه وارد سال جدیدشدیم قول تحویل واحدهارو در تابستان میدهند خیلی خیلی خیلی متاسفیم بعلت نظارت صفر مسئولین