۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۱

تسنیم نوشت:

دو مرکز پلیس ترکیه، روز جمعه، هدف حمله راکتی قرار گرفتند که در این حمله به کسی آسیبی نرسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو ساختمان اداراه کل پلیس در «آنکارا»، روز گذشته، هدف حمله راکتی قرار گرفت و خسارت های مادی برجای گذاشت.
خبرگزاری «دوغان» ترکیه با اعلام این خبر، افزود حمله راکتی ساعت 19,00 به وقت گرینویچ در محله «دیکمان» به وقوع پیوست و پلیس برای بازداشت مهاجمان در مسیرهای منتهی به محل وقوع حادثه مراکز ایست و بازرسی ایجاد و تدابیر امنیتی را تشدید کرد.
تلویزیون «ان تی وی» در این باره اعلام کرد، دو موشک یک مرکز پلیس و یکی از مقرهای وابسته به خدمات اجتماعی پلیس را هدف قرار داد.
در همین حال منابع خبری ترکیه از کشته شدن یکی از عاملان حمله راکتی دیشب به مرکز پلیس در آنکارا خبر دادند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه زمان چاپ ترکیه، عامل دیگر حمله نیز که ساعاتی پس از حمله راکتی در درگیری با نیروهای پلیس مجروح شد،‌ دستگیر شده است.
بر اساس این گزارش عاملان حمله راکتی دیشب به ساختمان شهربانی کل ترکیه و مهمانسرای پلیس در آنکارا از اعضای گروه تروریستی موسوم به حزب جبهه انقلابی نجات خلق ترکیه هستند.
مقامات پلیس ترکیه هویت فردی را که در درگیری با نیروهای پلیس کشته شد ، محرم کاراتاش و هویت فرد مجروح را سردار پولاد اعلام کردند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتی بشار A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    40 11
    بدون شک نفر اصلی تمام حوادث تروریستی در منطقه خاورمیانه از ترکیه و عراق و لبنان گرفته تا مصر و تونس و ... بشار اسد جنایتکاره .
    • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      4 17
      بندر ابن سلطان و عربستانم این وسط فرشته ی نجات هستند ,البته بدون شک!