مسعود مرعشی در بهار نوشت:

احمد مسجدجامعی، رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پایان انتخاب شهردار گفته است: «شورای شهر تهران یک «تیم‌ملی شهری» است که باید وقتش را برای حل مساله شهری صرف کند بنابراین پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به نفع هیچ‌کس نیست.»

حالا ما تصمیم گرفتیم ترکیب این «تیم‌ملی شهری» را آنالیز کنیم و ترکیب مناسبی برای آن پیشنهاد کنیم:

مهدی چمران: ایشان سرپرست تیم‌ملی شهری است. مثل محمود خوردبین روی نیمکت می‌نشیند. تاثیر و دخالتی در ارنج تیم ندارد، ولی مدیونید اگر فکر کنید ندارد. ما گفتیم ندارد، شما هم بگویید باشه، ندارد!

احمد مسجدجامعی: سرمربی تیم‌ملی شهری است. او به مثابه اوایل افشین قطبی محسوب می‌شود. این‌قدر که در این سال‌ها ادبیات‌های خاص اصولگرایانه دیده‌ایم، وقتی مسجدجامعی مصاحبه می‌کند آدم گمان می‌کند از خارج آمده! او ظاهرا سرمربی تیم است، ولی دست‌های پشت پرده مگر می‌گذارند او کارش را بکند؟ شدیدا امیدواریم حالا که اوایل مسجدجامعی مثل اوایل افشین قطبی است، اواخر مسجدجامعی مثل اواخر افشین قطبی نباشد.

حبیب کاشانی: خب پرسیدن ندارد که! او در پست تخصصی خودش یعنی مدیرعاملی باشگاه قرار می‌گیرد.

حسین رضازاده: دروازه‌بان تیم‌ملی شهری است. نیازی نیست تکان بخورد، همین که سرجایش بایستد قریب به اتفاق توپ‌ها به در بسته می‌خورد، این‌قدر که او جذبه و هیبت دارد.

رضا تقی پور: از آنجایی که او سال‌ها وزیر ارتباطات بوده، بنابراین در زمینه ارتباطات تخصص پیدا کرده. به نظر ما بهتر است او را در پست هافبک وسط بگمارند که ارتباطات لازم را بین خط دفاعی و خط حمله ایجاد کند.

الهه راستگو: بدین خاطر که الهه راستگو در تمام‌کنندگی تبحر خاصی دارد و در میان ناباوری همگان توپ‌های مرده را به گل تبدیل می‌کند، او را به عنوان مهاجم هدف در خط حمله قرار دهند. همچنین به دلیل تخصص راستگو که یک طرف را نگاه می‌کند و به طرف دیگری شوت می‌کند، می‌تواند گزینه اول در ضربات پنالتی به حساب بیاید.

عباس جدیدی: او به عنوان مدافع وسط قطعا خوب عمل می‌کند. از آنجایی که این بنده خدا نه تندروی می‌کند که به عنوان هافبک‌های گوش قرار گیرد، نه تخصص خاصی در شوت زدن و تاثیرگذاری دارد، ولی محکم و مستحکم می‌ایستد، به عنوان مدافع وسط خوب عمل خواهد کرد.

فاطمه دانشور: با توجه به عملکرد ایشان که در تشکیلات اصلاح‌طلبان قرار گرفته و با مصاحبه‌ها و خروج از جلسه شورا هنگام سخنان الهه راستگو، به نظر می‌رسد او می‌تواند یکی از هافبک چپ‌های تندروی تیم باشد که موفق هم عمل خواهد کرد.

پرویز سروری: دقیقا مثل دانشور می‌تواند با حرکات تند و سریع خود تیم حریف را به هم بریزد، منتهی از جناح راست! اگرچه سن و سالی از او گذشته، ولی هنوز هم سریع و تند و چشم‌نواز بازی می‌کند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    33 5
    بدک نبود .
    • آرش IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      55 2
      به دلیل تخصص راستگو که یک طرف را نگاه می‌کند و به طرف دیگری شوت می‌کند، می‌تواند گزینه اول در ضربات پنالتی به حساب بیاید :))))))))
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    7 3
    عالی بود، مرسی ...
  • حمید A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    43 3
    اگر الهه راستگو اومد تو دفاع خودی، باید خیلی مواظبش بود، امکان داره هر لحظه گل به خودی بزنه! ولی توانایی بازی در دو جناح راست و چپ داره!
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    14 1
    95 درصد حقيقت بود در قالب طنز
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    35 4
    افشین قطبی مگه بد بود یکسال توایران بود حتی باکسر6امتیاز باپرسپولیس قهرمان شد الانم 3ساله تولیگ ژاپن که بسیار باکیفیت تر از ایرانه مربیگری میکنه درحالی که بقیه مربیای مارو عرباهم قبول ندارن درضمن راستگو ادمو یاد استاد اسدی میندازه گلهای زیبایی میزنه البته گل به خودی!!!
  • سعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    23 3
    دمت گرم مال راستگوخیلی باحال بودخندیدم
  • سعید A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    12 5
    امثال راستگو حتی تماشاگر یا حتی توپ جمع کن خوبی هم نمیشن آخه تکلیفشون با خودشون هم معلوم نی
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    13 2
    اصغر مارادونا رو ول کن راستگورو بچسب