۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۵

ایسنا نوشت؟

وزیر مسکن و شهرسازی دولت نهم برای مذاکره با اعضای شورای شهر برای تصدی پست شهرداری به مشهد سفر می‌کند.

محمد سعیدی‌کیا با تایید سفر خود به مشهد مقدس اظهار کرد: قرار است طی یکی دو روز آینده برای مذاکره با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به این شهر سفر کنم.

شایان ذکر است پایتخت معنوی ایران از 19 شهریور ماه توسط انتظاری - معاون مالی و اداری شهردار سابق، به عنوان سرپرست اداره می‌شود و اعضای شورای شهر مشهد در حال رایزنی با گزینه‌های مختلف برای انتخاب شهردار هستند.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    28 2
    خوب چرا پژمان رو انتخاب نمی کنید، واقعا مایه تاسفه شهرداری که این همه خوب کار کرده چرا باید بره ؟؟
  • احسان A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    7 1
    بهترین شهر دار رو داشتیم به خدا تو این چند سال بهترین فضای شهری رو برای مشهدی ها و همه مسافر های امام رضا درست کرده بودن اقای پژمان چرا باید بی توجهی بشه به این کار های بزرگ ایشون هر کی سالی 2 بار میامد مشهد هر دفعه میگفت چقدر مشهد تغییر کرده و بهتر شده واقعا متاسفم که همچین مدیری رو از شهر مشهد دارن میگیرن واقعا اقای پژمان فضای شهری مشهد رو زنده کرد ایشالا که هر جا هستن موفق باشن فکر می کنم مردم مشهد از ایشون خیلی راضی باشن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    6 1
    واقعا تاسف باره کسی که از خارج از مشهد بیاد به چه درد مردم مشهد می خوره حالا بماند حقوقش و نیروهایی که با خودش می آورد . شهرداری مشهد فرد لایقی مثل کاظمی معاون خدمات شهری دارد که همه موفقیت مهندس پژمان در شهر مشهد با تلاش های کاظمی بوده
  • سامان IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    10 1
    آقای مهندس پژمان به نظر من یکی از بهترین شهرداران ایران هست.اینو مشهدی ها به خوبی در شهر دیدن و احساس کردن که شهرداری به شکل خوبی فعالیت می کنه.حیفه که با تغییر دو لت و شوراها ایشون رو برکنار کنند.امیدوارم نگرش حزبی سیاسی جای خودش رو به نگرش به لیاقت و عملکرد افراد بده.
    • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      2 0
      عزیزم سفسطه نکن ربطی به تغییر دولت نداره، پس عوض شدن مهندس پژمان رو گردن دولت ننداز، شورای شهر، شهردار رو انتخاب می کنه که اکثرا عضو جبهه‌ی پایداری هستند و مخالف دولت !