مهرنوشت:

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نظر رئیس جمهور برای حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت مثبت است، گفت: نزدیکی و تبادل نظر مدیریت شهری با دولت قطعا در حل مسائل کلان شهر تهران بسیار موثر خواهد بود.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز زمان جلسه مشترک اعضای شورای شهر با رئیس جمهور مشخص نیست گفت: زمان این دیدار بستگی به تصمیم رئیس شورای شهر دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه با رئیس جمهور پیگیر حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت خواهید بود؟ گفت: این موضوع بستگی به نظر دولت دراد و تاجایی که من اطلاع دارم نظر آقای روحانی برای حضور قالیباف در جلسات هیئت دولت مثبت است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: نزدیکی و تبادل نظر مدیریت شهری با دولت قطعا در حل مسائل کلان شهر تهران بسیار موثر خواهد بود و امید داریم که در سایه همدلی مشکلات شهر تهران حل شود.

تقی پور همچنین در پاسخ به این سوال که مهمترین مسائلی که قرار است در دیدار با رئیس جمهور از سوی اعضای شورای شهر مطرح شود چیست؟ گفت: به نظر من بحث حمایت دولت از توسعه زیر ساخت های شهری در شهر تهران یکی از نکات مهم است، چون ما وارث تهرانی هستیم که از گذشته با نواقص و خلاء های زیادی به خصوص در بخش زیر ساخت ها همراه بوده است.

وی افزود: کمک های دولت در بحث هایی مثل مترو که قانون آن به تصویب مجلس هم رسیده است و مسائل فرابخشی که فقط به مدیریت شهری برنمی گردد مثل، حفظ محیط زیست و مبارزه با آلاینده های زیست محیطی از دیگر محورهای این دیدار خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان اظهار داشت: امیدواریم با کمک دولت گام های موثری بیش ار آن چیزی که برداشته شده است برداریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    74 3
    انشاا... دکتر قالیباف جدید معتدل تر از قبل باشد
    • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      55 17
      روحانی فهمیده اس و قالیباف هم فرد قابلیه... مسلما با هم خوب کنار میان...
  • علی A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    57 21
    روحانی مچکریم ، مملکتو نباید حزب بندی کرد ، باید همه با هم برای اعتلای ایران و ایرانی تلاش کنند
  • عشق احمدی نژاد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    8 21
    دارین از قالیباف حمایت میکنین چی شده ؟ خخخخخخخخخخخخخ
  • سعید IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    4 3
    چرافقط شهردار تهران باید شرکت کنه و براى تهران ها پارتی بازی شده مگه تهران کم امکانات داره که هنوز اینقدر باید بهش کمک کرد واقعا براى مسولین متاسفم که فقط سیزده میلیون انسانی که تو تهران زندگی میکنن فقط ایرانی میدونن وحق 65 میلیون هموطنانمون که تواستانهاى دیگر هستن رو به راحتی میخورن کوچکترین امکانات رو براى اونها فراهم نمیکنن ما تو شهر مون یک بیمارستان تخصصی چشم نداریم وبرای عمل جراحی چشمام آمدم تهران با این هزینه سنگین درصورتی که در تهران بیست تا بیمارستان تخصصی چشم پزشکی داریم من من حرفم اینه چرا فقط شهردار تهران باید تو جلسات شرکت کنه ودیگر شهرداران کشور نباید شرکت کنن یک بار کاری بگن ایران فقط تهرانه وخیال مردم رو راحت کنن
  • رضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 1
    یعنی تنها شهر ایران از نظر مسئولان فقط تهرانه.بقیه برن بمیرن