۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

تسنیم نوشت:

 شورای داوری حزب اسلامی کار ساعاتی پیش تشکیل جلسه داد و اکثریت اعضای این شورا به اخراج «الهه راستگو» رای دادند .
در جلسه امروز ظهر شورای داوری حزب اسلامی کار که دقایقی پیش به پایان رسید، اعضای این شورا به اخراج الهه راستگو از این حزب رای دادند.
اخبار حاکی از آن است با وجود اینکه راستگو برای حضور دعوت شده بود ، در این جلسه شرکت نکرد.
حکم شورای داوری به صورت کتبی به وی ابلاغ می‌شود و به وی یک هفته فرصت داده شده است تا نسبت به این حکم اعتراض کند.
قرار است حزب اسلامی کار تا ساعاتی دیگر ، بیانیه‌ای را در همین زمینه صادر کند.
پرونده الهه راستگو به اتهام دروغ‌گویی و نفاق تشکیلاتی به شورای داوری این حزب ارجاع داده شده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 196
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    حقش بود
    • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      تا عبرت بشه براي بقيه
    • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      آره حقش بود چون طرفدار منافع مردم بود نه منافع احزاب!!!!!!!! از فردا باید بیش از 220 نفر از نمایندگان مجلس اخراج شوند چون اصول گرا هستند و به وزرای دولت روحانی رای اعتماد دادند. معنی شعار زنده بــــــــــــــــاد مــــــخــــــالف من رو هم دونستیم!!!!
    • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      اگر مشکل فقط رای دادن به قالیباف بود با دنیامالی هم همین برخورد را میکردند اما ایرادی که به این خانم وارد است دروغ گفتن و فریب اعضا است نه رای به مخالف!!
    • بی نام سوم A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      برادر بی نام دو، مجلس که حزب نیست! هر تشکلی یه سری قوانینی داره. ایشون دروغ گفته بودن و به همین علت حزب تصمیم گرفت دیگه نباشه. این قضیه سوای اینه که رایی که دادن به حق بوده یا خیر.
    • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      بی نام وقتی ایشون جزیی حزب میشه باید تابع حزب باشه اگه نمی خواد کار حزبی کنه باید از حزب بره! الان راحت تر کار مستقل انجام میده.
    • نوید IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      آقایی که بی نامی.اون مردمی که دم از منافعشون میزنی برای بدست آوردن همون منافع به این خانوم به عنوان اصلاح طلب رای دادن نه کسی که واسه جذب رای اصلاح طلبه موقع عمل اصول گرا و حافظ منافع و آزادی خواه
    • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      163 8
      بی نام دوم کاش میدونستی! ای کاش
    • مهران A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      بی نام دوم بنده ی خدا اولا خودش گفته بود اصلاح طلب نه اصولگرا دوما محسن هاشمی از کابینه ی روحانی نیست و شهردار سوما وقتی با لیست اصلاح طلبا وارد شورا شده باید به تصمیمات لیست احترام بذاره و اگ مخالفتی داره با دروغ و نامردی لیست و دور نزنه چهارما منافع ملی همون پیمانکاری برادراش تو شهرداری دیگ؟؟ پنجما منافع مردم تو انتخاب نشدن محسن هاشمی؟؟؟عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب ششما خبر تو رو قرآن 1 بارم که شده نظرم بذارین خوب پوسیدم بخدا
    • رضا CH ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      164 8
      آقای بی نام اول. دوست عزیز شما معنی حذب را می دانید !!!! 1) اگر خانم راستگو مستقل در انتخابات شورا شرکت می کرد رای ایشان متین و محترم بود 2) زنده باد مخالف من یعنی زنده باد همه عزیزانی که صادقانه و بدون سواستفاده از حذب خود به قالیباف رای دادند . اما خانم راستگو مخالف نبود حتی کسی هم از رای خود مطلع نکرده بود که هیج که در مصاحبه با نویدصبح اعلام کرده بود که به هاشمی رای می دهم 3)چون آقای دنیامالی، عضو دیگری از اصلاحطلبان شورا، قبلا هم اعلام کرده بود شاید به قالیباف رای داده شود اصلاحطلبان نسبت به این عزیز موضع گیری نکردند چون رفتا دورویی نداشت. اما راستگو !!!
    • رضا CH ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      131 7
      4) فرض کنید دکتر عارف به زعم شما بنا به انتخاب خودش نه منافع حذبی از انتخابات کنار نمی رفت آیا امروز دکتر روحانی در دور اول ریس جمهور شده بود !!! خیر. ویژیگی کار بر پایه منافع حزبی همین است که در خود منافع ملی هم مستتر دارد 5) اینکه جلیلی، قالیباف و ولایتی نظر خود را داشتن با کنار نرفتن خود و اقدام نکردن بر اصول منابع حذبی، چه ضربه ای به اصولگرایان زدند که همه اصولگرایان رو از خود رنجاندن 6) احزاب میانگین نظر مردم هستند و عامل پویایی هر کشوری به وجود احذاب قدرتمند است.
    • رضا A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      عزت و ذلت دست خداست. اگر واقعا براي مردم اين كار را كرده باشند ، خدا پاداشش را به ايشان خواهد داد.
    • قاسم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      آره حقش بود چون طرفدار منافع مردم بود نه منافع احزاب!!!!!!!! از فردا باید بیش از 220 نفر از نمایندگان مجلس اخراج شوند چون اصول گرا هستند و به وزرای دولت روحانی رای اعتماد دادند. معنی شعار زنده بــــــــــــــــاد مــــــخــــــالف من رو هم دونستیم!!!!
    • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      من برادر بی نام دوم هستم(قاسم).چون خبر آنلاین بیشتر نظرات منو تایید نمی کنه مجبورم اسممو ننویسم!!!!! در جواب بی نام سوم باید بگم که منم نگفتم مجلس حزبه.همین جور که شورا حزب نیست.چرا اصلاح طلبا(دانشور) با اینکه خودشون میگن قالیباف شهردار موفقی بوده اما به هاشمی رای دادن؟؟؟!!!این چیزی جز سیاسی کاری نیست.مجلس هم می تونست با سیاسی کاری به اکثر وزرای دولت آقای روحانی با اینکه وزرای شایسته ای بودن رای اعتماد نده.
    • امید A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      زنده باد مخالف من ، اگر قبل از رای گیری میگفتند من به قالیباف رای میدم که کسی حرفی نداشت ، ایشون حزب خودشونا فریب دادند تا حزب تلاش بیشتری برای جمع ارا نکنه ایشون نقش یه تروجان را تو سیستم ایفا کردند
    • قدیری IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      27 5
      دوستان نمی خواهم غیرمنصفانه نظر بدهم اما از خانم الهه راستگو و آقای دنیامالی که اسمشان را در لیست اصلاح طلبان داده بودند و قسم خورده بودند به محسن هاشمی رای می دهند، انتظار بیشتری داشتیم. همچنین آقای رضازاده اگرچه مستقل شرکت کرده بود اما عهد کرده بود که به آقای هاشمی رای می دهد. در هر صورت از خانم راستگو و آقای دنیامالی و آقای رضازاده بیشتر انتظار داشتیم.
    • قاسم IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      5 7
      در جواب آقا مهران باید بگم که میگی" منافع ملی همون پیمانکاری برادراش تو شهرداری دیگ؟؟ "خودت داری جواب خودتو میدی!! اگه منافع ملی همون منافع پیمانکاری برادرشون هست چـــــــــــــــــــــــــرا اصلاح طلبا ایششون رو تو لیست خودشون قرار دادن؟؟؟؟؟!!!!! خانوم دانشور الان که خانوم راستگو به قالیباف رای دادن اینو میگین (فعالیت های اقتصادی برادران راستگو) اگه به هاشمی رای میداد بازم این حرف هارو میزدین.حرف های خانوم دانشور درباره قالیباف بخونین که چی گفته، میگه قالیباف شایسته است اما باید به هاشمی رای بدیم!!!!!! خداوند عاقبت همه ما رو بخیر کند
    • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      10 2
      دوستان حزب تشکیل داده اند اما متاسفانه فرهنگ کار حزبی نیامده به احزاب در ایران توصیه میکنیم اول اموزشهای لازم را به افرادی که میپذیرند بدهند بعد اینها را جذب کنند این حرکتها و خلاف خواست حزب حرکت کردن و دروغ گفتن و رای به حزب مخالف دادن در شان کشور ما نیست و دنیا عکس العملهاای بسیار بدی به این قبیل کارها داره چنین حرکتهای در دنیا بسیار نادر است و در انگلیس هم که یبار اتفاق افتاد و نظر فرد و حزب یکی نبود اون نماینده قبل رای گیری استعفا داد. به دوستانی که جذب حزب میشوند هم توصیه میکنیم یه مقدار بروند مطالعه کنند و این کارهای سخیف که حقیقتا ابروی کشور را هم از بین میبرد را انجام ندهند و حال که انجام داده اند با عذرهای بدتر از گناه توجیه نکنند.بسیار توجیه زشتی این خانم کرده اند ...
    • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      8 1
      به دوستان اصولـــــــــــــــــــگرا و احیانا اون دسته از اصلاح طلبانی که بدون مطالعه و بدون اینکه از نحوه کار حزبی اطلاع داشته باشند از عمل خلاف مرامنامه حزبی ایشان و همچنین دروغگویی ایشان حمایت می کنند توصیه می کنم یه مقدار از لجبازی دست بردارند و در این زمینه و اینکه کار تشکیلاتی و حزبی چه مرام و اخلاقی دارد مطالعه کنند. حزب را هم اگر قبول ندارید در مورد دروغگویی و عدم وفای به عهد در اینترنت جستجو کنید و احادیث را مطالعه کنید بالاخره شما دوستان یا کار حزبی به سبک غربی را قبول دارید و یا دین و احادیث و یا هردو را و هر دو ی اینها این حرکت راا خلاف اصول اخلاق میدانند و حمایت شما از این حرکت بسیار بسیار تاسف بار است. اگر هم دین ندارید لااقل ازاده باشید.
    • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      10 1
      آفرین به اقا رضا که بهترین تحلیل رو داد آقایان ولایتی، جلیلی و قالییاف بر نظر خودشون پافشاری کردن و گفتن تکلیف دارن که کاری که درسته انجام بدن و به حرف جمع توجه نکردن درست برعکس آقای روحانی و عارف، خانم راستگو قرار نبود به یک دزد یا قاتل یا خرابکار رای بده که احساس تکلیف کرده بود به اقای هاشمی رای نده، با احترامی که برای اقای قالیباف قائلم ولی برای خانم راستگو متاسفم حق ایشون بود که از حزب اخراج بشه، البته ایشون با استعفا از یا عذر خواهی از مردمی که بهش رای دادن می تونه درخواست کنه که دوباره به حزب برگرده
    • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      22 14
      اگه ما یه دنیا هم دلیل منطقی و محکم بیاریم که راستگو کارش 120 % اشتباه بوده ، باز هم کسانی مثل آقا قاسم نخواهند پذیرفت ، این گونه افراد را باید به حال خود رها کرد ، برات متاسفم برادر ...
    • بی نام EU ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      17 4
      بی نام 3 تو که از اصول حزبی سر در نمیاری یه کم مطالعه کن. بله ممکنه قالیباف شهردار بهتری باشه ولی موضوع اینه که یکی با تابلو یه حزبی رای میاره بعد به مردمی که به اون حزب رای دادن خیانت میکنه و میاد تو 20:30 و پشت بلندگوها فریاد وا مردم سر میده. فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بک رفیق قدیمی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      1 4
      منظور از مردم کی داداشا
    • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      14 2
      دوستان کمی مرامنامه و اساسنامه احزاب را مطالعه کنید و اینقدر نظرات جوک گونه ننویسید طرف رو که مجبور نکردن وارد لیست یه حزب بشه میتونست مستقل بمونه معنی این حرفهای شما اصلا چیه؟شوخی هم حدی داره این خانم نباید وارد لیست اصلاح طلبها میشد.
    • قاسم IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      2 5
      نوید خان شما که میگی مردم بخاطر منافع شون به اصلاح طلبا رای دادن، چرا همین اصلاح طلبا الان میگن باید درباره فعالیت های اقتصادی برادران راستگو تحقیق کنیم.الان که خانم راستگو به قالیباف رای دادن باید تحقیق بکنن یعنی اگه به هاشمی رای میدادن تحقیق نمی کردن؟؟؟!!!
    • عادل IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      0 0
      بسمه تعالي. به عنوان بنده اي حقير عرض كنم كه در نظام الهي؛ آنچه مطلوب و مورد تأييد و رضاي الهي است عبارت از فرد،گروه،حزب،نيت،عمل،ايده و فكري است كه در جهت خدا،خدمت به خدا و خلق او باشد و هيچ چيزي جز اين اصالت و ارزش ندارد اعم از حزب و حزبي كاري و .... به اين نكته نيز بايد انتخاب كنندگان و اتخاب شوندگان توجه كافي و وافي داشته باشند كه فقط با لحاظ رضاي خدا گام بر دارند. و در پايان اينكه از آموزه هاي ديني بر مي آيد كه " بد بخت كسي است كه آخرت خود را به دنيا بفروشد و بدبخت تر كسي كه آخرت خود را به دنياي ديگران."
    • محسن IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      1 10
      کار راستگو رو تایید نمی کنم ولی نظر خودش بوده و رای خودش آزادی بیان !!
    • فلاحتگر A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      0 5
      در جواب خانم راستگو كه گفتند مردم بهتر ميفهمند. يك نگاهي به راي هاي مثبت اين كامنت بياندازند.
  • عرشیا A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    چه عجب ! برای یکبار هم که شده یک واکنش منطقی و تشکیلاتی از یک حزب در ایران دیدیم .جای اینگونه اعمال در فضای سیاسی ایران خالی بود .
    • عموفری A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      عجب!! واکنش منطقی!؟؟!! به این میگن استبداد حزبی که واقعا جای تاسف داره تندروهایی رفتند و تندروهای دیگه ای جایگزین شدند. متاسفانه دوباره شورا سیاسی و یا بهتر بگیم سیاست زده شد
    • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      اغاز تحزب حرفه ای در ایران رو تبریک میگم
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      من كشته مرده نظرات بعضي اعضاي اصلاح طلب شوراي شهرم كه گفتند خانم راستگو بايد به حزب خودش راي ميداد!!!!!!! پس اگر اينطوره، نمايندگان اصولگراي مجلس هم نبايد به وزراي پيشنهادي كابينه آقاي روحاني راي بدهند.
    • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      7 25
      قانون جديد بعضي اصلاح طلبان: نمايندگان اصولگراي مجلس از اين به بعد نبايد به وزراي پيشنهادي دولت در صورتي كه اصلاح طلب باشند راي بدهند و گرنه منافق خواهند بود و بايد اخراج شوند.
    • ایرانی NL ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      7 1
      عزیزم حزب معنای می شود استبداد اکثریت اعضایش فراموش نکنیم همین 4 ماهه پیش با رای حزب کارگر استرالیا خانم گیلارد از ریاست حزب حزب و نخست وزیری برکنار شد و شما بهتر از این روش که اسمش دموکراسی است سیستمی نمی توانید پیدا کنید.اتفاقا کشورهایی که بیشتر حزبی عمل می کنند پیشرفته ترند.
    • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      26 3
      بی نام دوم این با اون زمین تا آسمون فرق می کنه ، تو که فرقشو نمی فهمی آخه چرا کامنت میذاری !!!!!
    • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      16 4
      این عمو فری همیشه کامنت هایی میذاره که حرص منو در میاره ، آقا خب حداقل کامنت نذار ، به خدا من سکته می کنم از دستت ، خونم میفته به پای تو ، از ما گفتن بود حالا ...
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    باز هم خاطرات شوراي اول زنده شد
    • امین IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      5 10
      ما فکر میکردیم عناوین اصلاح طلب و اصولگرا برای سر کار گذاشتن مردمه ولی مثل این که بخشی از مردم هم این عوامفریبیها رو باور کردند ملاک واقعی فقط لیاقت وتعهد وکارامدی وتخصص است بقیه اینها موج سواری وبازی با مردم است.البته اکثریت حقیقی مردم چک سفید امضا به کسی نداده اند هرکس منافع حزبی وقومی وشخصی خود واطرافیانش رابر منافع مردم ترجیح دهد از سوی مردم طرد خواهد شد
    • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      21 4
      سلام دوست من چطور نماینده ها به آقای کدخدایی رای ندادن آقایان جنتی و حداد عادل اومدن انتقاد که آی چرا رای ندادین، بعد خانم راستگو که گفته بود من رای میدم اما زیر حرفش زد جای انتقاد نداره نه
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    آهاي اصلاح طلبا همين كارها رو كرديد در شوراي شهر اول كه مردم از دست شما خسته شدن شوراي دوم نيومدن پاص صندوق كه آبادگران اومدن روي كار و محصولشون شد آقاي احمدي ن‍ژاد تو رو خدا سياست داشته باشيد تو رو خدا درايت داشته باشيد. اين بچه بازي ها رو بذاريد كنار
    • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      117 6
      اسم این کار بچه بازی نیست,با کسی که خودش رو اصلاح طلب جا میزنه و بعد هم اعلام میکنه که در انتخاب شهردار هم نظر با اصلاح طلبان شورا هست و قسم میخوره که رایش هاشمی است باید برخورد بشه,وقتی جای ایشون در این حذب نیست خب طبیعتا باید بروند یا با پای خود و یا اینکه اخراج شوند,در ضمن فراموش نکن احمد دنیامالی نیز از اصلاح طلبانی بود که به قالیباف رای داد اما قبل از آن اعلام کرده بود که نظرش به قالیباف است.پس بیشتر دقت کنید تا به کسی برچسب الکی نزنید دوست عزیز,این رفتار در هر جایگاه و حذبی مذموم و غیر قابل پذیرش است,سوء استفاده نفرمایید.
    • ایرانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      153 8
      خانم راستگو می توانست از همون اول با «شجاعت» بگه به آقای قالیباف رای میده و کسی هم ایشون رو مجبور نمی کرد اما حالا «خیانت» کردند و باید پاسخگو باشند .
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      113 4
      بحث اینه که نباید دروغ میگفت وگرنه بحث اتخابش نیست ایشون حق انتخاب دارن
    • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      2 19
      جناب "ايراني" خانم راستگو نگفته اند كه به چه كسي قراره راي بدهند. ضمنا مگه همه اعضاي داخل يك حزب بايد به يك نفر واحد راي بدهند! پس صلاحيت چي ميشه؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    حقشه
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    کمترین برخورد بود ..... باید وادار به استعفا از شورا بشه ......
    • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      29 6
      هزارتامثبت
  • بی نام EU ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    ادعاشون میشه معتدلن از شما افراطی تر وجود نداره
  • حمید IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    108 8
    همینه باید مقتدر بود
  • حم IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    11 79
    کار راستگو قابل توجیه نیست ولی این تصمیم هم وجهه ی خوبی نداری. کلا فکر کنم این کار راستگو باعث شد مردم عادی هم اسم حزب کار به گوششون بخوره. زیادم نباید ناراضی باشن. من که حزب کار را به اسم کمالی و راستگو میشناختم همیشه... این نشون میده حزب کار مشکل بنیادی و نیاز به بازسازی مجدد داره و نه صرفا یک حکم اخراج.
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    115 8
    کارشون خیلی قشنگ بود. آدمی که مفهوم حزب رو نفهمه یا اون رو فدای منافع شخصی کنه باید باهاش همینطور برخورد بشه
  • فرهاد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 60
    حرکت ایشان مصداق بارز عزم به ایجاد نفاق تشکیلاتی ست. من یک اصلاح طلب هستم ولی نسبت به جو تخریبی رسانه ای ایجاد شده علیه ایشان پیش از تشکیل جلسه ی داوری انضباطی درون حزبی و دادن فرصت دفاع به ایشان معترضم... اخراج از کادر حزبی برای خود ایشان نیز متصور بود، یقین بدانید، ولی مسئله هجمه های بعضا" غیراخلاقی صورت گرفته علیه ایشان است... خداوند به همه ی ما شرح صدر عنایت کند ...
  • عباس A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    به به ..خانم راستگو شما شما نگران نباشید زیرا شما فقطوامدارمردم هستید نه حزب وتشکیلات که به منافع خودش فکرمیکنه..درودبر راستگو
    • سجاد A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      21 2
      پس بیخود خودشو در لیست اصلاح طلبان جا زد این اسمش حقه بازی سیاسیه چون بدون لیست هرگز رای نداشت
  • هادی A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    74 3
    چقدر اخبار خوب میشنویم این روزا عزیزایی که میگن شورای اول شورای اول ، هیشکی تو شورای اول نبود که به خاطر اعلام شهردار شدن یک نفر رای بیاره بعدش به رقیبش رای بده کسی که به ملت دروغ بگه حقش اخراجه
  • قاسم IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    خون احمدی نژاد در رگهای اصلاح طلبان نیز داره جریان پیدا می کنه.من خوشحالم چون با این کارا دوره بعد مردم کمتر به اصلاح طلبا رای میدن.معنی شعار زنده بــــــــــــــــاد مــــــخــــــالف من رو هم دونستیم!!!!
    • میثم IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      8 1
      دوست عزیز همانطور که مستحضرهستید ، واژه مخالف به کسی اطلاق میشود که در مقابل شما ایستاده و نمایان است و شما میدانید که با چه کسی روبرو هستید و لی اینکه شما خود را اصلاح طلب بنامید ولی مواضع اصوالگرایانه داشته باشد ، خب ! انصافا" متفاوت است ! در واقع انسان نمیتواند راهنمای چپ بزند ولی به راست حرکت کند ! معلومه که تصادف میشه ! ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه غلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ؟! واقع بین باش عزیزم ! واقع بین !
    • بی نام IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      17 4
      برو عمــــــــــــو ، تو چقدر کامنت می ذاری ، ادامه بدی تو منفی گرفتن قطعا رکورد می زنی ، فکر نمیکنی وقتی این همه مخالف نظراتت وجود داره امکان این هست که تفکر تو اشتباه باشه ؟؟؟!!!! پیشنهاد می کنم یه چند روز کامنت نذار برو یه کم فک کن ، بلکه اصلاح شدی ...
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    76 5
    با درود بنده هم به خاطر حضور در لیست اصلاح طلبان و قول دادن برای شهردار شدن آقای محسن هاشمی به راستگو و دنیامالی رأی دادم. دوستان حقوقدان راهنمایی بفرمائید: ایا از نظر حقوقی امکان پیگیری قضایی وعده خلاف و عدم صداقت ایشان وجود دارد یا نه؟ اگر چنین امکانی وجود داشته باشد ما می خواهیم شکایت کنیم.
  • اسی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    61 5
    باید قبل از اینکه این حرفها رو بزنه و کارهای بچگانه رو انجام بده ، یک ذره هم فکر میکرد. نوشدارو بعد از مرگ سهراب
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    61 4
    بسیار به جا بود,این حرکت از یک سیاستمدار در جایگاه شورای شهر پایتخت بسیار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود.
  • سيد A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    در دين ما به شدت بر پرهيز از نفاق و منافق تاكيد شده احسنت كسي كه تا روز قبل در جلسات ميگفته رايش هاشمي است و قسم هم خورده بوده و فردايش راي به اردوگاه رقيب بدهد لياقت حمايت ندارد
    • مهدی A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      14 74
      نظرت در مورد قسم دروغ زنگنه چیه؟
    • jami IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      25 72
      آقا سید خانم راستگو خودشون قضیه قسم خوردنشو تکذیب کرد و گفتش که این خبر از پایه دروغه
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    اگر خانم راستگو واقعا راستگو بود و به رای دادن به محسن هاشمی علاقه ای نداشت، باید وقتی می دید که وعده لیست اصلاح طلبان به مردم شهردار کردن محسن هاشمی است، از آن لیست کناره گیری نموده و به شکل مستقل و یا در قالب لیست حامیان اصولگرایان وارد انتخابات می شد. به اعتقاد من کار این خانم و نیز آقای دنیامالی بر خلاف اصول اخلاقی و خیانت به رای دهندگان به آن لیست بوده و بنابراین غیر اصولگرایانه هم بود.
    • فرید IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      9 78
      اینجا خانم الهه راستگو به عنوان یک عضو شورای شهر و طبق آنچه به نظرش صحیح تر رسیده رای داده است. به عبارت دیگه آنچه را که صحیح میدونسته برمنافع حزبی ترجیح داده.
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      18 2
      فرید خان اگر قرار باشه هر کس بنا به صلاحدید خودش عمل کنه پس اون وقت حزب چه معنی پیدا میکنه؟ و چرا خانم راستگو که با مواضع حزب خودش موافق نیست از حزبش خروج نکرده؟؟
  • جهان IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    حقش بود ، جواب خيانت به راي ملت همين بود ،
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      1 4
      یعنی نباید از حق رایش طوری که میخواست استفاده کنه؟ شما به چجور دمکراسیی معتقدی پس!
  • al A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    وقتی حزبی رو قبول میکنی یعنی مرام نامه اون حزب رو قبول کردی ودیگه فرد گرای از بین میرود وهر چه حزب تصمیم گرفت باید اعضای حزب تک تک اجرا کنند بنابرین به نظر من حقش بود
    • مصطفی A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      10 56
      پس به نظر شما اعضای یک حزب یعنی دکمه های متحرک مثبت و منفی به یک طرح که تصمیمشون مثل روبات قبلا جایی گرفته شده و اینها باید فقط یا اسم اون طرف یا بله یا خیرشون رو رو برگه رای بنویسند ..... یه وقت خدایی نکرده فکر و تعقل و این حرفا نباشه .... من نمیدونم این با تعصب و رادیکالیسم چه فرقی داره
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    حقش بود و درس عبرت اساسی را 4سال دیگر پای صندوقهای رای خواهد دید.
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    در همه جای دنیا وقتی عضوی بر خلاف منافع حزب عمل کنه همین برخورد باهاش میشه!! دلم میخواست مثلا مهندس چمران به هاشمی رای میداد اون موقع عکس العملها دیدنی بود..
  • حمید A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    آزادی اندیشه به سبک اصلاح طلبی
    • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      79 9
      "بی اطلاعی و عدم آگاهی و اظهار نظر طلبکارانه" به سبک مخالفان اصلاح طلبی
    • حميدرضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      74 6
      مشكل اينجاست كه شما معني حزب را نميدونيد. ايشون با حمايت حزب راي آوردن . اگه نميخواستند نظر جمعيه حزب رو قبول كنند بايد از ابتدا مستقل شركت ميكردن در انتخابات.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      52 6
      یعنی جدا متوجه نمیشه ... یا عمدی داری این حرف رو میزنه ... مثال ساده بزنم که قشنگ شیر فهم بشی، شما مثلا میری به یه کاندیدایی رای میدی که در شعارهای انتخاباتییش گفته است که مثلا فلان فرد را معاون خود نخواهد کرد و با این شعار بسیاری به او رای میدهند بعد هنگامی که روی کار آمد همان شخصی را که گفته است معاون نخواهد کرد معاونش بکنه چه حسی بهتون دست میده ... داستان، داستان حکمیت است و ابوموسی اشعری ... اگر به نظرت او کار درستی ، راستگو نیز کار صحیحی کرد ...
    • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      12 2
      ربطی به آزادی اندیشه نداره. اگر اعتقادی به تصمیمات حزب (اصلاح طلب) کار نداره بهتره اصلا عضو نباشه.
  • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    89 9
    من به عنوان یه اصلاح طلب به این رای حزب اسلامی کار افتخار میکنم
  • كامران IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    21 92
    اصلح طلب مساوي است با هرچي ما بگيم درسته // !!!!! خخخخخ
    • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      21 4
      فعلا یکم منفی بخور بگو خب
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    کسی که می خواد مستقل رای بدهد باید مستقل وارد شود نه تو لیست اصلاح طلب یا اصول گرا . کسی که تو یک گروه یا حذب خواص است به نظر من یک فرد مستقل نیست
  • احسان IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 51
    عاقبت آزادی و دموکراسی از نوع شعاری
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    56 9
    اگر یکی از اصولگراها به هاشمی رای میداد و هاشمی شهردار میشد دوست داشتم عکس العمل اصولگراها را ببینم اونوقت میشد قضاوت کرد !!!!!!! خود اصولگراها حتی یکبار هم در جاییکه قرار بوده یک نفر رو انتخاب کنن به هیچ وجه به نامزد اصلاح طلبها رای ندادن
    • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      16 43
      مگه رضازاده رای نداد اون که تو لیست اصولگراها بود
  • بوی یاس A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    14 53
    چقدر ازادی بیان تو دوره این ریس جمهور مشهود هستش.احسنت به ان ازادی که طرف حتی نمیتونه برخلاف اونا رای بده
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    68 9
    قضاوت درباره خانم راستگو با حمایت بیست و سی از او برای ما آسان تر شد,حالا مطمئنیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    67 8
    حقش بود ما حمایت میکنیم
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 72
    این بنده خداها فکر کردند خانم راستگو مانند هم مسلکی هایش ربات است. او از منطق و مغز خود استفاده کرد و به فرد اصلح رای داد که کارنامه مدیریتی مشخص و مبرهنی دارد. خدا شفایتان دهد.
  • محمد A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    45 7
    این فتنه جدید تند روهاست که برای اصلاحات به راه انداختن که خانم راستگو به ان دامن زد
    • ebrahim IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      3 4
      دوست محترم کاملا با شما موافقم ، برخی از دوستان خودمان تندروی می کنند متاسفانه!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    42 5
    لیاقت ایشان همین بود با سایر اعضا در صورت تخلف برخورد قاطع شود این درس عبرتی برای همه اعضای حزبهای دیگه هم شد که دیگه بهانه نیاورند رای مردم رو چه رای اص.لگرا چه اصلاح طلب رو از بین نبرند.
  • محمد A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    45 5
    اخراج خانم راستگو از سوي گروههاي اصلاحطلب يك كار حرفه اي و منطقي بود . خانم راستگو قبل از انتخاب شدن يك حرف زد و وقتي عضو شورا شد به نحو ديگري عمل كرد . اسم اين كار چيه ؟ پشت كردن به راي مردم
  • رند تبریزی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    41 3
    شورای مرکزی احزاب باید هنگام حمایت انتخاباتی از افراد خیلی دقت کنه
  • مسعود IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    39 4
    باید به این تصمیم آفرین گفت.
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    57 6
    من خودم دوست داشتم آقای قالیباف شهردار شود ولی کاری که ایشون کرد دقیقا مصداق از پشت خنجر زدن بود به اصلاح طلبا.
    • سپیده A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      11 2
      آفرین به این دوست اصولگرای با انصاف . منو خانواده ام فقط چون اسم این خانم تو لیست اصلاح طلبها بود ، به او رای دادیم .
  • احمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    47 4
    به عنوان یک کارگز از این اقدام حزب اسلامی کار حمایت میکنم و به خاطر رایی که به خانم راستگو دادم نه در این دنیا و نه در اون دنیا ایشون رو نمیبخشم!
  • ali IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    11 53
    خداوند رو سپاسگذارم که امروز چهره واقعی این طرفداران به اصطلاح دموکراسی در بین مردم رو شد...ماه پشت ابر نمیمونه و امروز اصلاح طلبان نشون دادن که بزرگترین زاویه رو با دموکراسی و آزاد اندیشی دارن...خانم راستگو شما از حزب کار اخراج شدید ولی به حزب مردم و خدا پیوستید...در ضمن دوستان بدونن که ما به افراد رای دادیم که مصلحت شهر رو در نظر داشته باشن و نه مصلحت حزب...
    • nimani A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      6 2
      علی جان خودت رو ناراحت نکن.کسانی که به دنبال دموکراسی و آزادی هستند،در انتخابات بعدی مجلس رایشون رو می دن،در انتخابات شورای شهر چهارسال بعد هم رایشون رو می دن.اصلاح طلبان اکثر کرسی ها رو میگیرن و دیگه اثری از چهره هایی مثل راستگو باقی نمی مونه.مصلحت اصلاح طلبی هم در شهردار نشدن قالیباف بود که محقق نشد.شما مصلحت تفکر خاص خودت رو به عنوان مصلحت شهر و اصلاح طلبان جا نزن. خوش باشی علی جان.
  • شهاب GB ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    74 7
    یکی از دلایلی که من به خانم راستگو رای دادم حضور در جبهه اصلاحات بود و الان پشیکانم .
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    76 6
    ایشون داشتن از نام اصلاح طلب سو استفاده میکرد
  • سامان A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 65
    زنده باد راستگوی واقعی. آزادی اندیشه مکافاتی دارد که باید پرداخت شود. ایشان یک اصلاح طلب واقعی هستند. مگه همین اصلاح طلبان نبودند که در انتخابات فریاد عدالت سر میدادند و ادعا میکردند چرا از آنان پرسیده میشود به چه کسی رای دادید؟ حال زمانه دست اصلاح طلبان افراطی را رو کرد.
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    50 5
    اين راستگو قبل از اين در ملاير هم اين كار را كرده است
  • منصف A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    70 11
    حرف زدنش وقت دفاع از خودش تو شورا اصلا شبیه اصلاح طلب ها نبود ... به شدت شبیه جبهه پایداری بود
    • ناصر ج IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      9 2
      هیچکس کاری به رایی که داده نداره،مساله سر حب قدرته....مساله اینه که از احساسات مردم و حامیان جنبش اصلاح طلبی ایران استفاده کرد و وقتی رای آورد و پاش به شورای شهر وا شد 180 درجه تغییر کرد،اصلا از کجا معلوم بهش وعده و وعید یه رانت سیاسی رو نداده باشن که اینجوری موقع رای دادن نظرش عوض شد؟
  • فرهاد EU ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    13 41
    معنی آزادی و حق انتخاب رو هم فهمیدیم.. چطور وقتی نماینده های اصولگرا به فقط 2تا از اصلاح طلبا رای ندادن دادتون رفت هوا که آی اینا حزبی برخورد میکنن؟؟ مگه اونا هم با لیست اصولگراها رای نیوردن؟؟ حالا خانم راستگو رو که مدافع خواسته ی مردم تهرانه که تو تمام نظرسنجیا قالیباف رو به هاشمی ترجیح دادن با دیکتاتوری تمام اخراج میکنید؟ وای بر شما.. چه اصولگراها به اصلاح طلبا رای ندن طلبکارید چه این کار رو.. جنستون رو فقط خدا میشناسه
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      4 10
      دمت گرم...بسیار موافقم
  • adel IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    98 18
    برکناری ایشون رو به تمامی کاربران خبرآنلاین تبریک و به فارس تسلیت میگم.
    • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      14 3
      کامنت برگزیده همینه...ای ول
    • محمد A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      6 20
      فارس خیلی هم از شما با انصاف تره
  • حسین A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    48 5
    این خانوم موقعی که میخاد تو انتخابات کاندید بشه از تابلوی اصلاح طلبی و امکانات و تریبونهای تشکیلات و احزاب اصلاح طلب استفاده میکنه و بعد که رای اورد تو تلویزیون میگه من اهل سیاسی بازی نیستم . خانم راستگو شما از چه طریقی بغیر از سیاسی بازی رای اوردید ؟
  • علی A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    21 94
    متاسفم که هنوز تو جامعه ی ما برای رای و نظر با یک نفر این جوری برخورد میشه!اصلاح ظلبا تحویل بگیرید!
    • بی نام RS ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      41 8
      رای و نظر یک نفر ؟؟؟؟ اولا من واسه تو متاسفم با این سطح سواد سیاسیت.. دوما عزیز دل برادر وقتی عضو یه حزب میشی دیگه فرد گرایی ممنوعه. نباید واسه خودت تصمیم بگیری.. اگه این طوری بود خوب رو چه حسابی با لیست اصلاح طلبا اومدی تو شورای شهر ..می رفتی مستقل میومدی تو شورا... خوبه الان احمد خاتمی ( امام جمعه تهران) بگه من دو سال دیگه به عنوان نامزد اصلاح طلب ها می خوام بیام به مجلس... فکر می زکنی طرفداران آقای احمد خاتمی چه حالی میشن ؟؟؟ ربطی به اصلاح طلبی و اصول گرایی هم نداره . نمی دونم شاید حافظت دچار اشکال شده ..
    • رضا A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      3 6
      دوست بی نام: پس بفرمایید که بگن یک نفر به نمایندگی از این حزب بیاد و بگن شما به اندازه مثلا 10 تا حق رای داشته باش.چرا اینجوری نمیکنن؟؟مگه توی مجلس آمریکا اینجوری هست؟؟؟همه طرفدارهای اوباما مثلا باهاش هستن همیشه؟
    • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      4 4
      بی نام جان !اولا شورای شهر یک نهاد اجتماعیه نه سیاسی !مجلس نیست که!نکنه فرق مجلس شورای اسلامی وشورای شهرو نمیدونی.ثانیا قالیباف بین خیلی محافل اصلاحات هم مورد تاییده.
    • بی نام RS ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      0 0
      اگه نهاد سیاسی نیست پس این همه حزب سیاسی اون چا جی کار می کنن ؟؟ ها ؟؟ میشه اینو بهم توضیح بدی آره همه طرفدارهای اوباما در سنا و کنگره وقتی مساله منافع حزبشون میشه بدون در نظر گرفتن خیلی از مسایل بهش توجه می کنن. ممکنه حتی با نظر مردم هم مخالف باشه به هر حال اگه منافع مردم رو زیر پا بگذارن 4 سال بعد مردم موقع انتخابات جوابشونو میدم و این یعنی دموکراسی قالیباف مورد تاییداصلاح طلبانه ؟؟ در همه موارد؟؟؟ حتی همون جایی هم که به قول دکتر رو حانی میخواست گاز انبری دانشجوها رو بازداشت بکنه ؟؟؟اون جا هم اصلاح طلبا تاییدش می کنن؟؟ اصلا خود شما هم از این کار قالیباف حمایت می کنید؟
  • احمدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    30 3
    متاسفانه توی عالم سیاست ایران،نفاق و دروغ و درویی بیداد می کنه،شاید این کار شروعی باشه برای برخورد با رفتارهای این چنینی.بحث اصلا سر رای دادن به آقای قالیباف نیست.خودشون بهتر میدونن بحث اصلی کجاست.خوب بود بجای فرافکنی از مردم عذرخواهی می کردند و رفتار و اشتباه خود را به درستی و با اخلاق سیاسی درست جبران می نمودند.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    27 3
    دوستان اصول گرا شلوغ نکنند ما چون درکار تشکیلاتی وحزبی تجربه کافی نداشتیم درست قضاوت نمیکنیم هرتشکیلاتی برای خود اساسنامه ومیثاق نامه ای داره که افرادازبدو ورود به آن متهدمیشوندودرقبال آن مسئولیت دارن من شخصاایرادی به رای ایشان نمیبینم امااگه درانتخابات سوئ استفاده شده ازحیث تضیع حقوق دیگران جای تردیدوبحث وجودداره
  • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    57 7
    چرا کسی به برادر خانم راستگو اشاره نمیکنه؟!
  • مجتبی A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    35 3
    دوستان عزیز ،اصلا حزب برای ابن به وجود آمده تا فرد مورد نظر خودش رو به قدرت برسونه حالا با روش های تبلیغاتی مختلف که شما هم میدونید.ضمن احترام به خانم راستگو وقتی که شخصی نماینده حزبی است باید به فرد مورد نظر آن حزب رای دهد .در غیر این صورت بایستی به صورت مستقل رقابت می کرد .که ایشون نماینده مستقل نبوده بلکه نماینده اصلاح طلب ها بوده و به نظرم حرکت این حزب درست و متین است.
  • باقری-محموداباد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    17 58
    اقایون اصلاح طلبی که حق از ازادی میزنید واقعا با این حرکت چهره واقعی خودتونو نشون دادین متاسفم واسه منطق بی منطقیتون
    • بی نام US ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      5 3
      آخه اگه بهت بشه توضیح داد و تو هم بفهمی این نکته رو که: «مسئله درباره‌ی دروغ است و نه رای به ایکس و ایگرگ» که دنیا جای بهتری میشد. اما خب چون نمیشه بیا درباره‌ی آب و هوا صحبت کنیم. نظرت چیه؟
  • اصلاح طلب IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    39 8
    بدون هیچ حب و بغضی باید بگم که کسی که وارد حزبی میشه باید به تمام قوانین حزب پایبند باشه که ایشون نبوده و باید عاقبت کارشو بدونه چون با رای همین مردم و وارد شدن به همین لیست اصلاح طلبان بود که مردم به ایشون رای دادن پس باید او رو از حزب ترد کرد
    • علی A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      1 4
      معلومه بدون حب و بغض حرف زدی دوست عزیز!!
  • jami IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    18 47
    این جوری که یه سری از دوستان می گند ینی این وسط صلاح مردم کشک.وقتی می گیم حزب ینی همین که وقتی عضو حزبی شدی باید طبق خواست اعضای حربت عمل کنی پس اگر صلاح مردم با خواست حزب یکی نبود هم باز م باید بپذیری.تو آدمی یا ربات؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      72 8
      چرا هی حرف خودتون رو تکرار میکنید؟! نمیتونست مثل دنیامالی توی جلسات بگه من به قالیباف رای میدن چون به این نتیجه رسیدم که بهتره؟!؟ چرا اعضا رو فریب داد؟
    • نازنین A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      8 2
      اگر صلاح مردم با خواست حزب یکی نبود از حزب خارج می شد و علنا اعلام می کرد که مستقل عمل می کند هیچ کس هم معترض ایشان نمی شد
    • ایلیا GB ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      4 4
      ینی؟ ...یعنی . یک کم رو املاء فارسی تمرین کن
  • احمدعمارلو A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    7 1
    بعنوان کاربرقدیمیه خبرآنلاین ازمدیریت محترم سایت میخوام این اقدام تحسین برانگیزحزب اسلامی کارروواسه کاربرانش درمعرض نظرسنجی قراربده ممنون...
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    94 14
    الان ديگه مي تونه به حزب اصليش يعني پايداري بپيونده(!)
    • علی A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      3 10
      آخی حسودیتون شده؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 2
    بعضی نظرا رو میخونم و تعجب می کنم. آخه چه ربطی به آزادی بیان و مخالف و این حرفا داره؟ عزیزان این خانم به اسم اصلاحطلب اومد تو انتخابات شرکت کرد و هیشکی نمیشناختش و چون تو لیست اصلاح طلبا بود رای آورده. مردم وقتی به ایشون رای دادن یعنی ازش انتظار دارن حافظ منافع این حزب و مردم طرفدار این حزب باشه. اگر میخواست به فکر منافع اصول گرا و پایداری باشه باید میرفت تو لیست اونا و اگر میخواست به عقلش و نظرش فقط رجوع کنه باید مستقل وارد میشد. کجای این مسئله اینقدر سخته که شماها نمیفهمیدش ؟ نمیدونم چجوری با اینکه از مردم سو استفاده کرده و قبول شده سرش رو میگذاره و میخوابه؟
  • ابراهیم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 1
    اصل موضوع اینجاست که خانم راستگو از طرف مردمی انتخاب شد که اصلاح طلب بودند. پس باید یه جایی نشون بده اصلاح طلبی یعنی چی. همه ما هم میدونیم اصلی ترین وظیفه ای که مردم از شورا میشناسن همون انتخاب شهرداره. پس مردم اصلاح طلب به ایشون رای دادند که شهرداری با اندیشه اصلاح طلبی رو انتخاب کنند. اما ایشون با رای دادن به قالیباف نشون داد فقط برای رای آوردن خودشو بین اصلاح طلبان قرار داده. وگرنه اگه ایشون مستقل شرکت میکردند کسی کاری به رای ایشون نداشت. هرچند مستقل هرگز رای نمیاوردند
  • amin A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    3 1
    هر کس که زیر پرچم یک حزب در انتخابات شرکت میکنه و رای مردم طرفدار آن حزب را جمع آوری می کنه ، باید به اصول و تصمیمات جمعی آن حزب وفادار باشه ، بعضی مسائل هست که درون حزب رای ها مختلف هست ولی از این واضح تر بود که این خانم همه چیز را خراب کرد ؟؟ حقش بود و آفرین به این حزب که با قدرت مانع از سوء استفاده های اینها شد ( از یک حزب به عنوان تریبون استفاده می کنند و رای می آوردند و بعد ضد آن عمل می کنند دقیقا مصداق دورویی هست )
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    3 6
    چقدر به ازادی بیان و حق تصمیم گیری اعتقاد دارند اصلاح طلب ها! اخراج شد چون تصمیمش عوض شد؟
  • سعید A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    4 4
    متاسفانه همه ما کم ظرفیت هستیم، چه احزاب و اعضاء شون، چه مردم عادی. همینطور که توی مکالمه های کامنتی این خبر هم مشخصه. خدا به همه مون سعه صدر عنایت کنه.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 1
    خانم راستگو فعلا که خوب سوژه ای شدی برای صداوسیما و اصولگراها ، دستت درد نکنه
  • ثریا A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    8 1
    ای کاش زودتر میشد آدما رو شناخت. خبرآنلاین نظرمو نذاری نامردترینی
  • محمد A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    9 1
    این خانم از نام اصلاحات استفاده کرد و رای اورد باز اصولگرها با کمک مردم اصلاح طلب کاندیدای خودرا وارد شورا کردن
  • behzad A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 1
    دستشان درد نکنه.
  • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    66 11
    از این بیشتر باید حالشو بگیرن ...
    • حافظ A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      7 2
      کافی بود این خانم ماده 1 قانون فعالیت احزاب رو مطالعه میکرد فصل اول – تعاريف ماده 1: حزب , جمعيت , انجمن , سازمان سياسي و امثال آنها تشكيلاتي است كه داراي مرامنامه و اساسنامه بوده و توسط يك گروه اشخاص حقيقي معتقد به آرمانها و مشي سياسي معين تاسيس شده و اهداف , برنامه ها و رقتار آن به صورتي باصول اداره كشور و خط مشي كلي نظام جمهوري اسلامي ايران مربوط مي باشد.
  • لعیا IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    13 3
    این تنبیه کافی نیــــــــــــست ...
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    8 2
    گندم نما و جو فروش
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    7 2
    دوستی ذکر کرده معنای زنده باد مخالف من را دونستیم...بله زنده باد مخالف من اما،رای دادن به قالیباف اصلا مهم نیست عمل نکردن به سیاست های حزبی که به اعتبار آن به لیست شورای شهر راه یافته اید، مصداق خیانت در امانت است...تصورش را بکنید اوباما بعد از انتخابات جمهوری خواه از آب در بیاد ...آیا دموکرات ها حق اخراج او را ندارند؟ حتما دارند.
  • mehdi A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 5
    تا وقتی که افراطی گری اینچنینی تو ایران باشه به هیچ جا نمیرسیم
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    7 4
    نامردي كرده بود. من كه حلال نميكنم
  • بی نام US ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 6
    خدا رو شکر خوراک مطلب فردای شریعتمداری هم جور شد
  • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 3
    عارف كجا تو كجا
  • رضا A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 2
    این خانم با لباس اصلاح طلبی به اصلاحات که خواست ملت است ضربه زد. این برخورد کمترین واکنشی بود که می شد با او داشت.اصلاح طلبان بسیار بزرگوارانه با این مساله برخورد کردند زیرا خیانت و دروغ به حزبی که تحت حمایت مردم است نابخشودنی است.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    1 2
    خیل خوب شد
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    3 1
    قیاس انتخاب شهردار با جلسه رای اعتماد مجلس قیاس اشتباهی است و نشان دهنده نا آگاهی افرادی است که این دو را با هم مقایسه می کنند. در مورد کابینه انتخاب با رییس جمهور است و مجلس وظیفه دادن یا ندادن رای اعتماد دارد. مجلس آنجا حق انتخاب ندارد، کما اینکه وقتی به آقای میلی منفرد رای نمی دهد، آقای توفیقی می شود سرپرست که همین الان هم اعتراض های نمایندگان را به این انتخاب آقای روحانی شاهدیم. انتخاب شهردار را باید با انتخاب رییس مجلس یا رییس دیوان محاسبات یا رییس مرکز پژوهش ها مقایسه کرد. هرگاه از مجلس اصول گرا یک رییس مجلس اصلاح طلب مثل آقای تابش در آمد، بعد دوستان می توانند مدعی باشند که به خاطرِ مردم رای می دهند و نه جریان سیاسی شان. عمل خانوم راستگو هم اظهر من الشمسه؛ دروغ و نفاق
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    11 3
    اسم کچلو گذاشتن زلف علی.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    3 2
    عمل ایشان چه با تعالیم دینی و اسلامی چه با تعالیم سایر ادیان چه با عرف و اخلاق جامعه چه با مرامنامه حزبی و تشکیلات غربی در تضاد است و اصلا جای حمایت ندارد من واقعا متوجه نمیشوم چطور یک عده دارند حمایت می کنند از ایشون؟ ثانیا اگر ایشان مخالف این دوستان بود نباید وارد حزب میشد ؟کی ایشان متوجه شدند اصلاح طلبان دیکتاتورند؟چرا استعفا ندادند چرا به صورت روشن بیان نکردند این کار ایشان هیچ گونه توجیهی نداره
  • شهاب A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 7
    دوستان یکی پیدا میشه که بگه مگه ما آدم درست و حسابی تو تهران نداریم که باید از شهرستانها بیان تو شورای شهر. البته نه اینکه تفاوت قائل بشیم بین آدمای تهران و شهرستان، بلکه شورای شهر رو باید بومیهای هرشهر اداره کنن. اینکه از تهران هم برن جای دیگه مار دستی نیست. این قانون باید یه تجدید نظری درش بشه. همین میشه که یه نفر با کلی سروصدا میاد از رای مردم سو استفاده میکنه و تو شورای شهر این جنجال مسخره رو به پا میکنه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 10
    این نشون داد که اصلاح طلبان هم بعله!!!!! متاسفم
  • خائن IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 13
    سزای گرگ مرگه، نه اخراج از حزب.
  • امیر A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    13 5
    حقش بوده .خودشو جای اصلاح طلبا جا زده حالا که رای اورده ...مردم که آلت دست این خانم نیستند
  • منتشر کن مسخره A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    7 18
    چقدر به ازادی بیان و حق تصمیم گیری اعتقاد دارند اصلاح طلب ها! اخراج شد چون تصمیمش عوض شد؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    3 15
    به همین دلیله که در فرانسه به معلم ها اجازه نماینده شدن نمی دهند
  • لعیا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    29 5
    جالبه که صداو سیما از الهه راستگو داره دفاع میکنه ، آخه تا کی می خوان میلی رفتار کنین ؟ چرا ضرغامی عوض نمیشه ؟؟؟ ای خـــــــــــــــــــــــدا ...
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 1
    من اهل تهران نیستم، اما از شما خانوم راستگو به دلیل این کار غیر اخلاقیتون ، که سرنوشت 10 میلیون شهروند تهرانی رو خراب کردین ، به شدت متاسف شدم ، شما حق الناس بزرگی رو بر دوش داشتید و باید پاسخگوی کسانی که به شما رای دادن باشین ، منتشر کن خبر آنلاین
  • پرستو IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    9 22
    دوباره شروع شد حزب حزب بازی این اصلاح طلب ها!
  • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    22 4
    از ايشان بپرسيد شغل برادرشان در شهرداري آقاي قاليباف چيست؟؟ آنوقت موضوع روش مي شود!!!
  • حسام + 10 A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    24 9
    خانم راستگو دیگر امکان ندارد به عنوان نماینده مردم در شورای شهر و مجلس رای بیاورد
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 4
    فقط استعفا از شورا میتونه مردم اروم کنه
  • منجی A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    6 7
    واقعاً معنی آزادی رو هم فهمیدیم عضو حزب هست که هست وظیفشه که به مدیر شایسته رأی بده فقط ادعا می کنند طرفدار آزادی فردی و اجتماعی افراد هستن تو عمل هیچ پخی نیستن
  • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    13 3
    اصلاح طلبهای شورا اگر پیگیر دلیل وابستگی ایشون به قالیباف نشن به مردم خیانت کردن...
    • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      8 1
      تابلو تبلیغات را ببینی همه چی رو می فهمید
  • نگاره IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    15 4
    خودشو در لیست اصلاح طلبان جا زده، رای آورده و حالا میگه من وامدار هیچ حزبی نیستم!!! رای ممتنع دور اولش که مضحک تره!! یعنی فرق شما با صندلی چی بوده خانوم؟ تهدید به افشاگری هم می کنه! باعث تاسفه!
  • امیدوار A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    20 6
    به نظر بنده شخصی که عضویت در حزبی را قبول کرده باید متعهدبه اساسنامه ان حزب باشه واز اول نباید عضویت خودش رادر ان حزب قبول کنه ودر لیست ان حزب در انتخابات قرار بگیره وبعد از انتخابات خود را معتقد به پیروی از خواسته های حزب ندونه این شخص بنظر میاد از حزب خود برای ترقی وبعنوان نردبان برای رشد استفاده کرده وحالا که به خواسته اش رسیده وجهت بدست اوردن حواسته های جدید وترقی بیشتر به گروههای دیگر متوسل شده است ایا چنین شحصی قابل اعتماد هست ؟این شخص بعلاوه بر اینکه از حزبش باید اخراج بشه وبعلت خیانت به رای مردم که بخاطرحزبش به او رای داده اند خودش داوطلبانه باید استعفابده وبا الفاظی نظیر دیکتاتوری مدرن فقط خودش را توجیه نکنه خیانت خیانت است
  • بانوى ايرانى IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    6 1
    توصيه به دوستان عزيز: يك دفاع بد بدتر از سكوت است .ببينيد اين خانم براى دفاع از راى به قاليباف موارد نيمه تمام در شهردارى را بهانه اورد. در صورتى كه اين حالت تا ابد ادامه دارد! برخى دوستان هم در نكوهش رفتار اين خانم فقط به كار حزبى اشاره مى كنند در صورتى كه عامل اصلى ناراحتى ما مخفى نمودن نظرشان در روزهاى قبل است. در ضمن اعضاى اصلاح طلب لازم نيست در همه ى مواردجزئى اين دوره باهم راى مشابه داشته باشند ولى انتخاب شهردار موضوع اساسى است .وهنوز مدت زيادى از انتخابات دور نشده ايم وشرايط جامعه تغيير زيادى نكرده است خوب بايد به طور شفاف در اين مورد صحبت مى كردند تا ما هم حق انتخاب ايشان را داشتيم!
  • امیرمانی A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    2 4
    مسئله خیلی مهم این است که آیا واقعا اصلاح طلبان هم برای منافع حزبی به شورای شهر آمده اند یا منافع مردم وقتی به این سوال جواب دادین متوجه میشین که خانم راستگو رای به هاشمی را در جهت منافع حزبی ونه مردم دانسته دوستان واقعا اگر عضو شورای شهر قسم بخورد که منافع مردم و شهر را مد نظر قرار بدهد و نظر هم حزبی ها را برخلاف منافع مردم بداند باز باید نظر انها را تامین کند
  • عشق احمدی نژاد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    7 15
    عجب اصلاح طلبانی زنده باد مخالف من معنی پیدا کرد
    • بی نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      7 2
      توهنوزتوتوهم احمدی نژادی؟ پاشوعزیزم بسه ای همه کابوس دیدی!
  • بی نام US ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    19 2
    اشکال نداره آدم مخالف من باشه. زنده باد مخالف من. اما اگه بگه موافق منه ولی در پنهان مخالف من باشه، دیگه نه بحث مخالفه، نه موافقه. منافقه!
  • 1111111111111 A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 4
    آیا ایشان واقعا قسم خورده اند که به هاشمی رای میدن؟آیا ایشان در جلسات اصلاح طلبان شورا به هاشمی رای داده بودن؟ایا قبلا اعلام کردن به هاشمی رای میدن اما بعد دقیقه 90 نظرشون برگشت؟آیا شایعات راجع به برادر ایشان درسته؟ایا ایشان به طور مستقل وارد شورا شده یا در لیست اصلاحات بوده؟آیا حزب کار نسبتی باتندروها ی اصلاح طلب داره که خانم راستگو تصمیم حزب کار رو به اونا نسبت دادن؟آیا واقعا باید به نظر حزب و تشکیلات احترام گذاشت؟ اگر واقعا با کارشناسی رای دادین من اگرچه معتقدم باید زودتر اعلام میکردن اما به عنوان طرفدار جدی اصلاح طلبان گله ای از شما ندارم
  • بی نام US ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 1
    حالا دیگه چه فایده ای داره بعد از این خرابکاری و افتضاح؟ اصلاح طلبها فقط بر اساس سفارش این و اون و نه بر اساس لیاقت (چون این خانم هیچ پیشینه ی درخشانی هم نداره) کسی رو آوردند توی لیستشون. چوب هرهری بودنشون رو هم خوردند. بعدشم یعنی این اصطلاح طلبها یه نهاد مثل وزارت اطلاعات ندارند که بتونند بفهمند کی به کیه؟ انقدر همه چی شیرتوشیره؟ واقعا نباید بشناسند روی کی دارند حساب می کنند؟ این جوری باشه که واویلاست. فقط خدا میدونه چند ده یا چند صد نفر دیگه توی بدنه اصلاح طلبها نفوذی هستند!
  • محمدرضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    5 2
    اولا من نمی دونم چرا هرچی مطلب می نویسم خبرآنلاین نمیذاره.ثانیا حق ایشون بود که اخراج بشه چون هنوز بلد نیست کار حزبی بکنه.من با وجود اینکه یه اصلاح طلب هستم دارم اعلام می کنم اگه یه اصول گرا به توافق جمعی حزب خودش پشت بکنه و هم حزبی های خودش دور بزنه باید از حزب اخراج بشه.ما باید تو کشور کار حزبی رو یاد بگیریم چون حزب و انتقال قدرت باعث پیشرفت کشور می شه.از جمله مصادیق کار حزبی برخورد صنفی با ناقضین اساسنامه حزبه.نمی شه آدم برای رای آوردن از منافع یه حزب استفاده کنه ولی مصوبات حزب رو زیر پا بذاره.فی المجموع این در کنار موافقت کامل بنده برای انتخاب دکتر قالیباف سمت شهرداریه چون معتقدم از هاشمی بهتره.
  • سعيد A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 13
    واقعاً حركتى غير حرفه اى بود! متأسفم
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    9 2
    به نظر من اخراج ایشون طبیعی بود
  • بی نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    10 4
    خانم راستگو! عذرخواهی، استعفا.
  • بی نام DE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    9 3
    جا داره پرونده برادر این خانم هم مورد پیگرد قانونی قرار بگیره
  • بی نام A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 4
    زشت ترین و سخیف ترین حرکت سیاسی بود که در عمم دیدم یک فرد انجام بده خیلی تاسف اور بود.
  • رضا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    12 5
    مردم تهران در تمامی انتخابات ثابت کرده اند که شعور سیاسی بالایی دارند واکثریت به لیست یک حزب و یابه لیست یک جریان فکری رای میدهند نه به شخص این خانوم اگر مستقل شرکت می کرد صددرصد رای نمی آورد ایشان با اینکارشان به کسانی که فقط بخاطر قرارگرفتنش درلیست به ایشان رای داده اند ازاسم حزب یاجناح سیاسی سوئ استفاده نموده وباید درمقابل مردم پاسخگو باشدوعذرخواهی کند .
  • بی نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    16 1
    خانم شماکه ادعای دفاع ازمنافع همه مردم داریدچرامستقل توانتخابات شرکت نکردیدکسی چه میدونست الهه راستگو کیه اسمش تویه لیست اصلاح طلب بودمردم رای دادن
  • محمد IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    10 2
    ابتدا متاسفم از ايشون كه در لباس اصلاح طلبي امروز وارد شورا شده است دوم هم براي خودم كه به دليل اصلاح طلبي به ايشون راي دادم
  • راضی A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    7 1
    معنای خیانت به حزب و مردم همین است.با لیست یکی دیگه وارد شی بعد بهش پشت کنی.چطور موقع رای جمع کردن تو نماینده اصلاح طلبهایی اما وقتی انتخاب شدی نماینده آزاد میشی
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    7 10
    وقتی زن وارد سیاست بشه همین میشه دیگه
  • محمدرضا IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 0
    من واقعا متاسفم که خانم راستگو منتقدین خودش رو متهم به دیکتاتوری نوین می کنه در حالی که خودش مقدمات یه جریان دموکراتیک رو که همون اعتقاد و احترام به مرام نامه حزبشه زیرپا میذاره.جالب اینه که تلویزیون هم بدون پخش انتقادات مطروحه نسبت به اون یک جانبه از اون دفاع می کنه و از کار اون حمایت می کنه.واقعا تاسف داره هم برای خانم راستگو و هم برای رسانه ملی.خواهشا منتشر شود.
  • بدون نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 3
    بهتر/ خانم راستگو شما لیاقتتون بیشتر از این هاست/ انسان باید آزاده باشه/ تو این وضعیت نه اصلاح طلب ها باید خشمگین بشن و نه اصولگراها باید خوشحال بشن /چون دنیا مدام در حال جا به جا شدن بین حزب هاست
  • بی نام EU ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 2
    فرض کنید تو یه تیم فوتبال یه نفر به عمد گل به خودی بزنه ، تکلیفش چیه ؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      0 0
      طبق ِ فرمايشي كه بعضي دوستان ميفرمايند قرار نيست آدم ربات باشه پس به نظر ميرسه كسي كه به خودي گل ميزنه دلش خواسته و حق داشته و اگه حق رو بهش نديم، خلاف "زنده باد مخالف من" عمل كرديم!!!
  • حقگو IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 2
    آقا قاسم شما در شعاری که ازش حرف میزنی متاسفانه کلمه مخالف را با منافق اشتباه گرفتی جان دل براذر
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    متاسفانه خیلی از مواردی که نوشته میشه عقلانی نیست. بعضی ها فکرشونو محدود کردن و فقط حزبی فکر میکنن . خواهش میکنم یکم از تعصب و تند روی دست بردارید و عقلانی فکر کنید. طرف میگه که نمایندگان مجلس با اینکه بیشتر اصول گرا بودن می تونستن رای اعتماد به اکثر وزرای روحانی ندن چون منافع حزبیشونو در بر نداشت ولی به افراد شایسته رای دادند. خوب حرف حساب میزنه دیگه این کار یعنی تعامل یعنی دوری از تعصب یعنی عقل گرایی. چرا هر بعضی ها تفکر خودشونو در حد حزب پایین میارن و فقط چشمشونو می بندن و دهانشونو باز میکنن. اکثر افرادی که این مطالبو میخونن مسلمون هستن خواهش میکنم یک بار در زندگیمون دور از تعصب فکر کنیم و تعصبات حزبیو کنار بگذاریم و کار درستو انجام بدیم و تعصب رو کنار بگذاریم.