تسنیم در گفت​وگو با کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت نوشت:

*ما به عنوان فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مسیرخود را ادامه می‌دهیم و تلاش ما این است بر اصولی که از ابتدا با توجه به آن فراکسیون تشکیل دادیم، پایبند باشیم و فراکسیون، دموکراتیک باشد و تا به حال نیز همین گونه بود.
*برخی نکاتی که مطرح می‌شود به این دلیل است که تفرقی در جبهه اصولگرایان ایجاد کنند و متاسفانه برخی رسانه‌های اصوگرا بدشان نمی‌آید به این موضوع دامن بزنند و به نظر می‌رسد این پدیده خوبی نیست و اصولگرایان نیز با هم متحد هستند.

*طبق صحبتی که با آقای دکتر روحانی شده بود وی گفته بود که ما با تشکیل فراکسیونی به نام فراکسیون دولت موافق نیستم و 2 فراکسیونی که وجود دارند، کار خود را انجام می‌دهند.

فارس هم نوشت: 

فراکسیون رهروان معتدل است/ فراکسیون اعتدال تشکیل نمی‌شود

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس  اظهارات عباس صلاحی عضو دیگر فراکسیون رهروان ولایت را مبنی بر تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس، رد کرد.

وی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت معتدل است و نیازی به تشکیل فراکسیون اعتدال نیست، افزود: فراکسیون ما تندرو نیست که از دل آن فراکسیون اعتدال تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه گفت: ما بنای تعامل با دولت را بر اساس اصول داریم و برهمین اساس فراکسیون اعتدال از درون فراکسیون ما شکل نخواهد گرفت.

فراکسیون اعتدال به طور غیررسمی تشکیل شده است/ اولین جلسه‌ فراکسیون ماه رمضان بود

حجت‌‌الاسلام روح‌الله بیگی نماینده مردم میاندوآب و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  از تشکیل غیررسمی فراکسیون اعتدال در مجلس خبر داد و گفت: اولین جلسه این فراکسیون در یک مراسم افطاری در ماه مبارک رمضان بود.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای فراکسیون اعتدال فعلاً مشخص نیست، افزود: این فراکسیون به طور غیررسمی تشیکل شده و هنوز رسمیت نیافته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، افزود: اکثر اعضای فراکسیون اعتدال، اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان هستند و اینکه نماینده‌ای عضو هر 2 فراکسیون باشد منافاتی باهم ندارد.
/29220

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرم IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 0
    لطفا واژه اعتدال رو هم به افتضاح نکشید
  • سمناني IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 1
    آقاي جلالي فقط ميخواي يك چيزي كفته باشي تا داخل خبرها باشي.بسته ديگه.اصولگراي افراطي به شما ميگن چون باعث دو دستگي خود شما هستي برادر.چه در استان سمنان چه در كشور
  • فرزند A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    2 0
    مهم فرکسیون نیست مهم شنیدن پیام تغییر هست آقای روحانی اگر دفاع جانانه ای که از زنگنه کرد رو از جناب توفیقی بکنه و مجلس رو اگر رای نده در موضغ مخالفت با رای مردم قرار بده مثل دفعه ی پیش! مجلس مجبور میشه رای اعتماد بده. باهنر پیام تغییر رو با دو گوشت بشنو!!! مردم دیگر اصولگرایان تندرو را نمیخواهند! مردم پیام تغییر را فرستاده اند و شما مجلسیان باید بشنوید