ایسنا نوشت:

تصادف کامیون آمیکو با دو پراید، یک‌مزدا و یک‌تندر 90 در کیلومتر 8 محور قم - تهران در استان قم 12 کشته و مجروح برجا گذاشت. 

برابر اعلام پلیس‌راه استان قم در ساعت 17:15 روز جمعه بر اثر تصادف کامیون آمیکو با دو پراید، یک‌ مزدا و یک تندر 90 در کیلومتر 8 محور قم - تهران در استان قم سه تن کشته و 9 تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده کامیون آمیکو اعلام کردند.
براساس اعلام پلیس‌راه استان مرکزی در ساعت 06:55 روزگذشته بر اثر تصادف پیکان با شیء ثابت در کیلومتر 25 در محور اراک - قم در استان مرکزی دو تن کشته و دو تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را ناتوانی در کنترل وسیله‌نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از جانب راننده پیکان اعلام کردند.
براثر تصادف تریلی ولوو با پراید در کیلومتر 130 شاهرود به سبزوار در ساعت 00:01 امروز در استان سمنان دو تن کشته و سه تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده پراید اعلام کردند. 
برابر اعلام پلیس‌راه استان فارس در ساعت 23 روز جمعه بر اثر تصادف پراید و پژو پارس در کیلومتر 17محور شیراز - فیروزآباد در استان فارس دو تن کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده پراید اعلام کردند.
با بررسی تصادفات فوتی و جرحی حادث در معابر برون‌شهری کشور در روزگذشته مهمترین علل حوادث به شرح ذیل است؛ عدم‌توجه به جلو 28 درصد تخطی از سرعت مطمئنه 23 درصد انحراف به چپ 15درصد عدم‌رعایت حق‌تقدم 13درصد خستگی و خواب‌آلودگی 6 درصد و بر اساس همین گزارش 40درصد از این تصادفات مربوط به واژگونی خودروها است و هفت درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بود.
بر اساس آخرین گزارشات دریافتی کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار است.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =