مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز جمعه 15 شهریور 1392

بر اساس گزارشهای رسیده در دو تصادف جداگانه در محورهای ارتباطی بزمان- ایرانشهر و خاش-زاهدان در جنوب سیستان و بلوچستان ۱۰ نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.
سرگرد محمدرضا کورسی، سرپرست قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت: وقوع یک مورد تصادف در محور اصلی بزمان - ایرانشهر هفت کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
این حادثه ساعت دو و ۱۵ دقیقه بامداد امروز جمعه بر اثر تصادف وانت پیکان با پژو رخ داد.
بر اثر شدت برخورد سه نفر از سرنشینان وانت پیکان و چهار نفر از سرنشینان پژو در دم جان باختند.
دو نفر دیگر از سرنشینان پژو نیز در این تصادف مجروح شدند و برای درمان جراحات به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
کارشناسان پلیس راه با بررسی صحنه تصادف، علت این حادثه را انحراف به چپ وانت پیکان اعلام کردند.
همچنینن مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از واژگونی یک پژو پارس در محور خاش -زاهدان با سه کشته دو زخمی خبر داد.
بر اساس گزارش مأموران پلیس راه سیستان و بلوچستان بامداد امروز جمعه یک پژو پارس در محور خاش - زاهدان واژگون شد.
در این حادثه سه نفر کشته و دو نفر دیگر از هموطنان زخمی شدند.
علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پژو پارس اعلام شده است.

 

فرار مرگبار قاتل به خاطر بدهی 4میلیونی
قاتل 35 ساله ای که برای نپرداختن بدهی 4 میلیونی به دوستش او را با خودرو زیر گرفته و به قتل رسانده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش مهر، ساعت 13:45 سوم شهریور یک فقره تصادف جرحی همراه با فرار راننده خودرو به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.
با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی حدوداً 50 ساله قصد داشته تا با مسدود کردن مسیر حرکت یک پراید سفید رنگ مانع از حرکت خودرو شود که راننده پراید با سرعت بالا شروع به حرکت کرده و پس از برخورد با وی به سرعت از محل متواری شده است.
با انجام هماهنگی های لازم، مصدوم توسط عوامل اورژانس تهران به بیمارستان منتقل اما پس از گذشت یک روز و به علت شدت تصادف فوت می کند. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران کارآگاهان با مراجعه به محل وقوع تصادف به تحقیق از شاهدان پرداختند. تمامی شاهدان در اظهارات مشابه عنوان داشتند که در خیابان 212 تهرانپارس و در مقابل در یک بنگاه خرید و فروش خودرو، مقتول قصد داشته تا با ایستادن در مقابل یک خودرو مانع از حرکت خودرو شده اما راننده پراید که قصد فرار از محل را داشته ماشین را با سرعت دوبار به مقتول زده و از محل فرار کرده است.
همسر مقتول نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم از فردی به نام حسین 35 ساله طلبکار بود و پس از مدتی این شخص را در خیابان 212 تهرانپارس مشاهده می کند و او را به داخل بنگاه رفیقش می برد تا درباره طلب 4 میلیون تومانی خود با او صحبت کند. حتی برابر اظهارات پسرم که در محل حضور داشت قرار می شود تا این شخص یک سند مالی بابت بدهی اش به همسرم تحویل دهد اما ناگهان از بنگاه خارج و طبق اظهارات کسبه و اهالی محل، همسرم جلوی ماشین پراید ایستاده و می گوید پیاده شو اما این شخص با خودرو به وی زده و از محل متواری می شود.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده هویت متهم پرونده شناسایی و روز دهم شهریور در منطقه تهرانپارس دستگیر و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

قتل شوهر صیغه ای برای فرار از شکنجه/ نجات زن جوان از چوبه دار
زن جوان که برای فرار از شکنجه های همسر صیغه ای اش دست به قتل او زده بود با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص نجات یافت.
به گزارش مهر، صبح 22 خرداد سال گذشته زن جوانی در تماس با پلیس از قتل همسر صیغه ای خود خبر داد.
در ادامه تیمی از مأموران در آپارتمان این زن حاضر شده و با جسد مرد جوانی روبرو شدند که با ضربه های کارد به قتل رسیده بود. آثار به هم ریختگی داخل خانه حکایت از درگیری قاتل و مقتول داشت.
در ادامه با حضور تیم جنایی، کارآگاهان به تحقیق از زن 29 ساله به نام فرناز پرداختند که او با اعتراف به این جنایت گفت مقتول به نام رضا همسر صیغه ای من بود. او قصد کشتن من را داشت که در دفاع از خود مجبور شدم او را با ضربه های کارد از پا درآورم.
پس از تحقیقات مقدماتی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت اولیای دم مقتول با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند.
در ادامه نیز پرونده برای رسیدگی به اتهام قتل از جنبه عمومی جرم به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
فرناز روز چهارشنبه در حضور 5 قاضی جنایی پای میز محاکمه ایستاد که در دفاع از خود گفت: 3 سال قبل هنگامی که در شب چهارشنبه سوری در بالکن خانه ام آتش روشن کرده بودم همسایه ها به خاطر آتش افروزی از من شکایت کرده و مدتی در بیمارستان روانی روزبه بستری بودم. در این مدت مقتول که همسایه مان بود به ملاقاتم می آمد و هر روز هدیه ای می خرید اما من هدایای او را به بیرون پرت می کردم. او با رفتارش توانست اعتماد مرا جلب کند و ما به صورت 99 ساله صیغه خواندیم.
قاضی: چرا عقد دائم نکردید؟
متهم به قتل: اگر نام او به عنوان همسر در شناسنامه ام می آمد دیگر نمی توانستم مستمری پدرم را دریافت کنم. وقتی من و رضا ازدواج کردیم رفتار او تغییر کرد و سر هر موضوعی من را کتک می زد. بعد از دو سال به خاطر رفتار او تصمیم گرفتیم جدا از هم زندگی کنیم. اختلافات ما خیلی جدی شده بود. یک روز که با رضا در مقابل خانه ام قرار داشتم مأموران او را به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر کردند. همسرم تصور می کردم من موضوع را به پلیس اطلاع داده ام به همین خاطر بعد از آزادی از زندان شبانه سراغ من آمد. او دست و پایم را بست و 12 ساعت من را به شدت کتک می زد. در یک لحظه که دستهایم را باز کرده بود فرار کردم و به آشپزخانه رفتم و او هم با یک چاقو سراغم آمد و می خواست من را بکشد و من در دفاع از خود او را با کارد آشپزخانه کشتم وقتی به خودم آمدم او دیگر نفس نمی کشید. به همین خاطر با پلیس تماس گرفتم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و زن جوان را به زندان محکوم کردند.

 

انهدام بزرگترین باند زورگیری خشن شمال پایتخت/ 6 افغانی عضو باند بودند
بر اساس اعلام پلیس آگاهی تهران بزرگ، 6 تبعه افغان که با تشکیل باند زورگیری خشن در شمال پایتخت با تهدید قمه، ساتور و چاقو از شهروندان تهرانی سرقت می کردند توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مهر، هفتم اسفند ماه سال گذشته مرد جوانی به کلانتری 101 تجریش مراجعه و از زورگیری چند موتورسوار و سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه همراهش توسط آنها خبر داد.
مرد جوان به مأموران گفت: ساعت 19:15 امروز چند موتور سوار با تهدید چاقو، قمه و ساتور اقدام به سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و گردنبندم کرده و حتی لباس گرم ( کاپشن ) مرا نیز از تنم خارج و با خودشان بردند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت با پرونده های مشابه مواجه شدند. در تمام این پرونده ها مالباخته ها مدعی بودند که چندین جوان موتور سوار که به نظر هویت آنها افغانی است راه آنها را مسدود و با تهدید چاقو، قمه و ساتور اقدام به سرقت وجوه نقد ،گوشی های تلفن همراه و طلاجات آنها کرده اند.
با شناسایی تعدادی از موتورسیکلت های استفاده شده در سرقت ها، دهها پرونده سرقت موتورسیکلت به شیوه زورگیری به اداره پنجم ارجاع و صاحبان موتورسیکلت ها پس از حضور در اداره پنجم عنوان داشتند که موتورسیکلت های آنها طی یک دعوای صوری در پشت چراغ قرمز و توسط چند جوان افغان به سرقت رفته که تعدادی از این موتورسِکلت ها همزمان با تاریخ وقوع سرقت های زورگیری از شهروندان و به صورت رها شده در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در منطقه افسریه کشف شده بود.
با توجه به تعدد سرقت ها و استفاده سارقان افاغنه از انواع موتورسیکلت های پالس،آپاچی و طرح هوندا 125، تصاویر بدست آمده از چهره نگاری شده متهمان به همراه مشخصات موتورسیکلت ها در اختیار کلانتری های سطح شهر تهران قرار داده شد.
چهاردهم مردادماه امسال با مراجعه چند مالباخته به کلانتری 103 گاندی مأموران اطلاع پیدا کردند که سرقت های مشابهی توسط چند جوان افاغنه موتورسوار و با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ در منطقه قلهک رخ داده است. بلافاصله طرح مهار از سوی کلانتری 103 گاندی انجام و سه سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 قرمز رنگ به نام های محمد، سعید و فرهاد شناسایی، دستگیر و در بازرسی از آنها مقادیری از اموال مسروقه به همراه چندین قبضه انواع سلاح سرد ( چاقو و قمه ) کشف و هر سه متهم توسط مالباختگان شناسایی و بلافاصله پس از تشکیل پرونده اولیه در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرند.
با دستگیری سه متهم پرونده و انتقال آنها به اداره پنجم از مالباختگان برای مراجعه به پلیس آگاهی و شناسایی متهمان دعوت انجام و دهها نفر از آنها موفق به شناسایی سه متهم شدند.
متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن اعتراف به دهها فقره زورگیری انواع موتورسیکلت و سرقت از عابران پیاده،سرکرده گروه به نام فرید را معرفی کردند.
تحقیقات برای دستگیری سردسته این گروه از سارقان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سرکرده گروه دو روز قبل از دستگیری سه عضو گروه سارقان توسط کلانتری 103 گاندی دستگیر و برای انجام تحقیقات در اختیار پایگاه سوم قرار گرفته است.
سرکرده گروه که در زمان دستگیری خود را با هویت ایرانی پوریا ریحانی معرفی کرده بود پس از انتقال به اداره پنجم و با توجه به دلایل، مدارک موجود و شناسایی توسط مالباختگان به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به صورت اکیپ های چند نفره راهی سرقت می شدیم. هر دو نفر با یک موتور و از 6 نفر کمتر نمی شدیم. همه با هم به صورت گروهی به راه می افتادیم با دیدن سوژه دو نفر در کنار سوژه نگه می داشتند ، دو نفر چند متر پایین تر و دو نفر چند متر بالاتر توقف می کردند. در حقیقت ما راه را می بستیم تا دو نفری که قصد سرقت داشتند به راحتی بتوانند نقشه شان را اجرا کنند. بعد از سرقت دوباره راه می افتادیم.
سرکرده گروه ادامه داد: عمده مسیر سرقت های ما از خیابان انقلاب به سمت تجریش بود اما هر بار مسیر جدیدی را انتخاب و به طرف میدان تجریش می رفتیم . برای سرقت هایمان نیاز به موتور داشتیم و به همین علت ابتدا چند موتورسیکلت سرقت کرده و پس از زورگیری چند دستگاه موتور به سراغ سرقتهای بعدی می رفتیم.
متهم در رابطه با نحوه سرقت موتورسیکلت های استفاده شده در سرقت ها نیز گفت: پشت چراغ قرمز با دیدن یک موتور سواری کنارش می رفتیم و دعوا راه می انداختیم . در این گیر و دار سوئیچ موتور را به بهانه اینکه صاحب موتور فرار نکند برداشته و او هم چون موتور خاموش شده بود به ناچار موتور را به کنار خیابان می کشاند. ما هم در این مرحله چاقو و قمه مان را در می آوردیم و با تهدید موتور را سرقت می کردیم. معمولاً از ساعت 7 شب به بعد سرقت هایمان را انجام می دادیم و هر بار که راهی سرقت می شدیم دهها فقره سرقت انجام می دادیم و در پایان هر بار سرقت به پارکی در نزدیکی افسریه می رفتیم و آنجا تمام اموال سرقتی را جمع و گوشی های تلفن همراه مسروقه را طبق مارک گوشی هایشان بین خودمان تقسیم می کردیم.
در ادامه و با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از چهار متهم پرونده مشخصات و هویت دو عضو دیگر گروه به نام های حسن و جبار دو برادر افاغنه و مخفیگاه آنها در منطقه شهرری شناسایی و این متهمان نیز ششم شهریور دستگیر و پس از انتقال به اداره پنجم و اطلاع از اعترافات همدستان خود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اظهارات و اعترافات همدستان خود بویژه سرکره گروه را تأیید کردند.

باند زورگیران افغانی در تهران
سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان در خصوص سرقت های به عنف و با تهدید سلاح سرد و تعدد سرقتهای انجام شده و احتمال افزایش جرایم ارتکابی دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

انهدام باندخانوادگی فروش موادمخدر
سرهنگ علی کبودوند، رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر از دستگیری مردی که به همراه همسر و کودک خردسالش اقدام به فروش موادمخدر می‌کرد، خبر داد و به ایسنا گفت: مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر ‌(عج) حوالی ظهر هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود به یک پراید مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی با اشاره به توقف پراید به دستور مأموران اظهارکرد: پس از توقف خودرو، مأموران در بازرسی از آن تعدادی لوازم صوتی و تصویری مسروقه را کشف و ضبط کردند.
رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) با بیان اینکه مأموران، راننده و دو سرنشین دیگر خودرو به اسامی مهدی، حسین و علیرضا را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند، گفت: در تحقیقات بعدی مأموران مشخص شد که متهمان علاوه بر سرقت در امر خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارند.
با کسب این اطلاعات مأموران با اخذ حکم ورود به منزل یکی از متهمان به هویت مهدی مراجعه کرده و در بازرسی از آن 37 گرم مخدر صنعتی شیشه را کشف و ضبط کردند.
مأموران با کسب اطلاعات از اهالی محل و احتمال وجود موادمخدر، دوباره اقدام به بازدید از این محل کرده که در این بازرسی نیز 193 گرم شیشه در محوطه منزل متهم کشف و ضبط شد.
به گفته رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج)، مأموران احتمال می‌دهند که خانواده متهم هنگام حضور مأموران، این مواد را به محوطه منزل انداخته باشند.
کبودوند با بیان اینکه همسر متهم و پسربچه‌اش به هویت ابوالفضل که در امر خرید و فروش موادمخدر با وی همکاری داشتند نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، گفت: دو متهم دیگر به هویت حسین و علیرضا نیز از سابقه‌داران در بحث سرقت بوده و دارای سابقه زندان نیز هستند، دستگیر شدند.
به گفته وی، دو متهم دستگیرشده تاکنون به چندین فقره سرقت معترف شده که در این خصوص پرونده‌ای برای تمامی دستگیر‌شدگان تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

 

اعلام جزئیات گروگانگیری توسط دادستان تهران/ امان نامه ای در کار نبود
مرتضی تورک، معاون امنیتی دادستان تهران به مهر گفت: گزارش کامل گروگانگیری در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به صورت مشروح تحویل دادستان تهران شده و وی گزارش را اعلام می کند.
از همان ساعت اولیه به عنوان معاون امنیتی دادستان تهران در صحنه حضور داشتم و گفتگو با فرد گروگانگیر با همکاری پلیس انجام شد.
اینکه گفته می شود امان نامه ای رد و بدل شده صحیح نیست و من تمامی موارد را جزء به جزء طی گزارشی به دادستان تهران ارائه کردم و شخص دادستان مشروح اقدامات انجام شده توسط دادستانی را در صورت صلاحدید رسانه ای می کند.

 

درگیری مسلحانه درروستای چین بویراحمد یک کشته وچهار زخمی برجای گذاشت
ضیاء رسولی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به ایرنا گفت: درگیری مسلحانه در روستای چین بخش مارگون بویراحمد یک کشته وچهار زخمی برجای گذاشت
رسولی افزود: در این درگیری مسلحانه یک مرد ۲۴ ساله کشته شده و حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.
دو نفر از مجروحان در بخش اتفاقات و یک نفر نیز در بخش آی سی یو بیمارستان شهد بهشتی یاسوج تحت مراقبت و یک مجروح دیگر نیز به شیراز اعزام شده است.
مأموران مرکز فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد کشته و مجروحان این درگیری را در مرکز درمانی بخش مارگون تحویل گرفتند.
فرد کشته شده نیز قبل از رسیدن مأموران و بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده بود.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    15 3
    اگه به من توی نیروی انتظانی مسئولیتی داده میشد اولین کاری که میکردم تمام موتورها رو جمع میکردم! هرچیزی فرهنگ استفاده داره وقتی فرهنگ استفاده یه چیزی تو مملکت وجود نداره باید جمع بشه تا راحت یه عده تو روز روشن در عرض چند ثانیه دارایی یه نفر رو نگیرن و تو افق محو بشن!.....ضمن اینکه اگه مجازات اینا هم اعدام بود این جرایم کمتر میشد...هی میرن تو زندان رفیق پیدا می کنن گروهی میرن زورگیری.... اینم شد امنیت؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    7 0
    بازم واژگونی پژو پارس!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    31 8
    آخه چرا کسی افغانها را از کشور اخراج نمی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در روستای ما تا قبل از اینکه افغانها بیان و ساکن شن اصلا دزدی نبود از روزی چند صد نفر افغانی با خانواده و بی خانواده به روستای ما اومدن به قدری دزدی زیاد شده که قابل رسیدگی هم نیست . تکلیف چیه؟ چرا مسولان رسیدگی نمی کنن؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      9 1
      حتماّ برای بعضی ها منفعت داره که اخراجشون نمیکنن.همه اش شعاره مگه قرار نبود 15 شهریور افغانی ها رو اخراج کنن .پس چی شد؟ فقط وعده میدن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    33 5
    چه جوری باید اینا بیان و تو کشور ما زورگیری کنند؟ اگه باز اینارو سر یه سری مسائل ول کنند برن افغانستان خیانت به مردمه، باید شدیدا مجازات بشن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    9 2
    بازم واژگونی پژو پارس؟!!!
    • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      11 2
      حاجی تند میرن لامصبا!ربطی به ماشین نداره به بعضیا مازاراتی و پورشه هم بدی ناشیانه چپش میکنن!
  • سورنا A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    18 3
    چرا افغانیا هر کاری که میخوانن میکنن تو این مملکت؟؟ چرا هیچکس پاسخگو نیست!!! تا کی باید...........؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    12 2
    مهمان گرچه عزيزاست همانند نفس******** خفه ميسازد اگر آيدو بيرون نرود*** تا كي بايد افغانها در كشور ما باشند واز امكانات كشور استفاده كنند و بار مالي رابدوش ملت ما بگذارند و عده اي از آنها به جاي قدرشناس بودن جنايت هم بكنند چرا مسئولين به فكر بيرون كردن اينها نيستند؟
  • reza IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    6 0
    اگر وارد ورامین بشید میبینید افغانها مثل اسراءیلی ها دارن همه زمینها رو میخرن . همه مسئولان خوابیدن تو مغازه و درمانگاها و داروخانه به خاطر فرار از بیمه تمام پرسنل افغانی شدند در صورتی که ایران ها اکثرا بیکارند .... وقتی هم میپرسی چرا میگن چون افغانها بیمه نمی خوان .... من از این سایت خواهش میکنم یک تحقیق اساسی انجام دهند وارد داروخانه ها و درمانگاه های ورامین و قرچک بشوید و ببنید چند پرسنل افغانی دارند حق جوانها ایرانی را پایمال میکنند .
  • ایرانی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    8 0
    تو کشور ما بیشتر از دو میلیون افغانی برای خودشون جولان میدن و هیچ کسی هم ککش نمی گزه و صدای کسی هم در نمیاد .اما حالا استرالیا رو ببیند کسایی که تو انتخابات کاندید شدن به حرف مردمشون توجه دارن و یکی از قول هاشون جلوگیری از مهاجرت غیر قانونیه. الان حتی مهاجر ها رو تو کمپ هم راه نمیدن چه برسه بخوان تو خیابان بگردن وهر کاری دلشون خواست بکنن
  • احمد کاشانی A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    8 1
    آیا بعد از 40 سال حضور افغانی ها در ایران آیا وقت آن نرسیده تا دولت محترم ،مجلس شورای اسلامی ، نیروی انتظامی و سایر مسئولان محترم تا به حضور میلیونی این مهمانان ناخوانده با اراده ای راسخ و انقلابی پایان دهد؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    11 2
    یک سوال از مسئولین ذیربط که فکری برای این افغانی های نمیکنند دارم .اگر این اجانب به شما یا نزدیکان شما تعدی میکردن چه حالی پیدا میکردین؟ آقا برای خدا کاری بکنید و شر این اجانب رو از سر مردم کم کنید.من به عنوان یک شهروند ایرانی به شدت با حضور اینها مخالف هستم.
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 2
    همه این افاغنه ای که دست به چنین اعمالی می زنند باید اعدام کرد و بقیه اونها رو از ایران دیپورت باید بکنند