فارس نوشت:

مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاوران رئیس‌جمهور سابق درباره اینکه گفته می‌شود که جریان احمدی نژاد و برخی اعضای دولت دهم قصد دارند که برای 4 سال آینده و انتخابات دولت و مجلس کادرسازی کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه آنها به عنوان یک جریان سیاسی در یک دوره در راس قدرت اجرایی کشور بودند، برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برنامه خواهند داشت و این حق آنهاست که در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به دلایل عدم حضور احمدی‌نژاد در اولین جلسه‌ای که باید در مجمع شرکت می‌کرد، تصریح کرد: آقای احمدی نژاد در زمان آن جلسه، برای استراحت به یکی از شهرها سفر کرده بود و این اتفاق بعد از مدت‌ها انجام می‌شد.

خورشیدی در ادامه این گفت‌و‌گو با اشاره به فعالیت جریان‌ انحرافی و زاویه خود با این جریان گفت: اگر روزی بحث جریان انحرافی را مطرح کردم فقط برای این بود که دولت از حواشی به دور بماند. آن حواشی که ایجاد شد واقعا به کار لطمه زد. در حالی که می‌دانم روحیه آقای روحانی مشورت‌پذیر، آرام و با طمأنینه است که خیلی هم عجول نیست لذا فکر می‌کنم با متانت و صبر و طمأنینه آقای روحانی خیلی از ایده‌ها را بتوان اجرا کرد.

وی درباره مصاحبه‌ خود با رسانه‌های اصلاح‌طلب ‌با بیان این مطلب که احمدی‌نژاد خودش هم مصاحبه‌هایم را دنبال می‌کرد، تصریح کرد: ما توافق کرده بودیم که در محل زندگی این بحث‌ها را مطرح نکنیم.

دبیر شورای مشاوران رئیس‌جمهور سابق در ادامه و با اشاره به فعالیت‌های علمی احمدی‌نژاد،‌ دانشگاه ایرانیان را پاتوق دولتی‌های سابق برشمرد و گفت که از بنده برای حضور در این دانشگاه دعوت نشده است.

وی با اشاره به برخی دعواهای سیاسی دولت دهم و مجلس با تاکید بر اینکه «من نمی‌گویم که همه تقصیرها گردن احمدی‌نژاد بود و برخی نیز به ناحق حرف​هایی را می‌زدند»، ‌افزود: رئیس قوه مجریه بار نظام را به دوش می‌کشد و وقتی او وارد این بحث‌ها می‌شد، این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد. اما باید قبول کنیم که به آقای احمدی‌نژاد ظلم هم شده است.

29219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    78 10
    کم کم معلوم میشه این دانشگاه برای چیه و این پولهای میلیاردی کجارفته.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    37 4
    خدایا به توپناه میبریم
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    39 10
    وای چه بد بهش ظلم شده پس به مردم ظلم نشده تو این 8 ساله..............
  • ساده EU ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    34 6
    ظلمی را که به مردم شد نمیبینید فقط آمدین از ایشان دفاع می کنید؟دعواخهای سیاسی را به مسئولیتی که داشت قاطی نمیکرد وقتش را گذاشت فقط پاب دعوای سیاسی!
    • کمال A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      0 0
      سه غلط هفده تمام
  • بی نام A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    2 0
    واقعا حاج محمود مظلومه