تسنیم نوشت:

امیر سرتیپ دوم محمود احمدی طی سخنانی در قرارگاه فرماندهی پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) که به مناسبت 10شهریور روز پدافند هوایی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان به کشور ما وارد می‌شود باید همیشه آمادگی مقابله با این وضعیت را داشته باشیم لذا در همین زمینه تجهیزات بسیار پیشرفته­‌ای پس از انقلاب به پدافند اضافه شده است.
وی تصریح کرد: آموزش نیروها در زمان صلح یکی از اقدامات مهمی است که هر ارتشی باید انجام دهد و آمادگی خود را برای هرگونه تهدید و تجاوز حفظ کند که خوشبختانه این مهم در پدافند هوایی به خوبی رعایت می‌شود.
فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور خاطرنشان کرد: در زمان صلح برای آمادگی نیروها علاوه بر آموزش، تمرین نیز لازم است که این مورد نیز با رزمایش­‌های گوناگون در طول این چند سال تحقق یافته است.
امیر احمدی همچنین عنوان کرد: استقلال پدافند هوایی که به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1387 اتفاق افتاد، بسیار هوشمندانه بود زیرا پدافند کار خود را با جدیت بیشتر و همچنین تخصصی‌تر پیش برد و در دفاع از مرزهای کشور، تحولی مبارک رخ داد.
وی به ماموریت‌های پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: رهگیری، کشف، مقابله و انهدام از وظایف پدافند است و این عملیات‌ها باید بدون وقفه و تعطیلی باشند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =