تجمع یک میلیون مسلمان آمریکایی در برابر کاخ سفید در 11 سپتامبر

شفقنا نوشت:

انجمن جنبش های سیاسی مسلمانان آمریکا اعلام کرد که در نظر دارد در روز 11 سپتامبر، تجمعی با حضور یک میلیون مسلمان در برابر کاخ سفید در واشنگتن برگزار کند.

دکتر « ربیع علم» یکی از برگزارکنندگان طرح تجمع تاکید کرد: به دنبال هجوم های 11 سپتامبر که گروه های اسلامی در آن هیچ دخالتی نداشتند، سال هاست که مسلمانان در آمریکا مورد هدف قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این حادثه آزادی های مسلمانان مورد تعرض قرار گرفت و آمریکا به دلیل جنگ های متعددی که در این مدت در خاورمیانه آغاز کرد در بحران اقتصادی بزرگی قرار گرفت.

علم همچنین خاطر نشان کرد: با وجود اعتراض گروه های متعدد آمریکایی به این تجمع، اما انجمن به نشانه مبارزه با اسلام هراسی، تجمع یک میلیونی خود در برابر کاخ سفید را برگزار خواهد کرد و به این شکل صدای مسلمانان را به بالاترین طبقه هرم سیاسی آمریکا خواهد رساند.

 

تعیین مساجد به عنوان ارگان تروریستی و بازجویی از نمازگزاران نیویورک

همچنین پایگاه مصر الیوم، گزارش کرده که از حوادث 11 سپتامبر 2001 تاکنون دولت ده بار مساجد را به اتهام های تروریستی مورد بازجویی قرار داده و اغلب تحقیقات سال ها به طول انجامیده است.

قرار دادن تمام مساجد نیویورک در ردیف سازمان های تروریستی به پلیس این ایالت اجازه می دهد که افرادی را برای تجسس از ائمه دینی در مساجد استخدام کنند بدون این که در این باره نیاز به دلیلی داشته باشند.

با وجود این که دولت به هیج کدام از مساجد و موسسات اسلامی اتهامی وارد نکرده؛ و اف بی آی نیز هیچ گاه دستور تحقیق و بازجویی از آن ها را صادر نکرده است، اما اسناد موجود نشان می دهد که مرکز پلیس نیویورک، بارها مسلمانان بی گناه را در معرض تحقیقات و بازجویی های سری پلیس قرار داده است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یغما IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    40 19
    کاش کسانیکه به ظاهرمسلمان اند،و اسلام و مسلمانان رو بدنام کردن از خدا و پیامبر خدا خجالت بکشند ،حداقل بگن ما مسلمان نیستیم.
  • مسعود US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    17 9
    این هم از اون قمپز در کردن های شبیه مسئولین دولت ایران در هشت سال گذشته است که نمی توانست یک کوچه را مدیریت کند و ادعای مدیریت جهانی داشت. یکی نیست به این اخوی بگه سازمان شما توی خود آمریکا هزار تا عضو داره که می خواهی تظاهرات یک میلیون نفره راه بیاندازی؟ اصلا تو هیچی، بگو به من آیا مسلمانان توانسته اند یک تظاهرات ده هزار نفره راه بیاندازند که حالا صحبت یک میلیون می کنی؟ بیشترین گردهمایی که یک فرقه مسلمان نما در آمریکا داشته است توسط «نیشن آو ایسلام» به رهبری لوئیس فراخان بوده که تازه آنهم بدون وابستگی اسلامی وبیشتر مربوط به نهاد خانواده و مسئولیت مردان و زنان در جوامع محلی بوده است. ظاهرا ایشان زیاد به پرس تی وی گوش کرده و خیال می کند آمریکا در حال تبدیل شدن به یک حکومت اسلامی است.