تودیع و معارفه رییس سازمان تامین اجتماعی بدون حضور مرتضوی/ نوربخش: برنامه ۱۰۰ روزه می‌دهم

سیدتقی نوربخش، امروز به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد. او در مراسم معارفه اش از ارائه برنامه ۱۰۰ روزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نوربخش گفت: من از اعتماد دکتر ربیعی و هیات امنای تامین اجتماعی تشکر می کنم. امیدوارم شایسته تعاریف آقای وزیر باشم. (اینجا)

او گفت: من مشکلات تامین اجتماعی و کار در این سازمان را می دانم. می دانم که منابع محدود و مصارف زیاد است

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: از این مشکلات خبر دارم که دفترچه های بیمه تامین اجتماعی اعتبار ندارد.

او دلیل ناکارآمدی بیمه ها را چنین بیان کرد: مشکل اینجاست که نظام بیمه به سمت بنگاه اقتصادی رفت و همین به بخش درمان آسیب زد.

نوربخش گفت: من به عدم پرداخت تعهدات دولتی آشنا هستم، بیست سال در تامین اجتماعی بودم و این مشکلات سالهاست که انباشته شده. 

او در پایان چنین وعده داد: پاکدستی را در تامین اجتماعی حاکم می کنم. ساختار غیر سیاسی را حاکم می کنم. برای بیمه و درمان و اقتصادی کارکروه دارم تا یک برنامه صد روزه بدهم.

گفتنی است در این مراسم سعید مرتضوی، مدیرعامل پیشین تامین اجتماعی حضور نداشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    21 1
    اول از همه شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی را بیارید به بورس و شفاف شون کنید.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    57 1
    چقدر خوب که آقای مرتضوی حضور نداشتند.
    • بی نام EU ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
      11 1
      ما که اخر نفهمدیم دادگاه مرتضوی چی شد
  • بی نام EU ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    16 0
    امید وارم به وعد هات عمل کنی و وضعیت بیمه های تامین اجنماعی که بی ارزش شده را به حالات خوبی سوق دهی که بتوان حداقل برای یک سرما خوردگی به پزشک مراجعه کنیم نه اینکه خود درمانی به صرفه تر از مراجعه به پزشک باشد به امید روزیکه به داشتن دفتر چه بیمه افتخار کنیم
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    45 1
    رییس قبلی با چه رویی میتونست در کنار این مدیر متخصص و پاکدست و خوشنام حضور داشته باشه؟
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    16 0
    جناب وزیر و رئیس محترم تامین اجتماعی لطفا نگاهی هم به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی بیندازید
  • یک شرکتی منطقه ویژه عسلویه IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    9 1
    ای کاش مسئولین رفاه یک مقدار هم به ما شرکتی ها فکر کنن.امروز مقام معظم رهبری سومین اصل دولت را عدم تبعیض و عدالت معرفی کردند.آیا اینکه همکاران ما یکی درمیون تبدیل وضعیت شدند و ما شرکتی باقی ماندیم ای عدالته؟؟؟؟آیا خون آنها از ما رنگی تره؟؟؟؟یک مقدار به مجموعه نفت نگاه بیندازید و به داد ما شرکتی های این مجموعه برسید.تا کی حق ما به جیب پیمانکاران بره؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    11 0
    جناب رئیس جدید لطفاً پاسخ بدهید چرا شرکتی که لیست بیمه دارد مدام برای هر قرارداد و فاکتور خود باید مفاصا حساب بیمه بگیرد معنی این کار چیست مگر چه خدماتی بیمه در قبال قراردادها ارائه می دهد که حق بیمه 16درصدی قراردادها را طلب می کند. این قانون بیمه پدر بخش خصوصی و شرکتهای کوچک را درآورده . بنده دو سال پیاپی کارآفرین برتر استان شدم به خدا غلط کردم کارآفرینی کردم و آدمای بیکار رو استخدام کردم، با اینکه حتی یک روز هم لیست بیمه تأخیری نداشته ام مدام در راه پله های بیمه درگیر مفاصا حساب گرفتن، حسابرسی و انواع و اقسام کارهای مسخره و بی دلیل شده ام. آقای رئیس جمهور، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که همگی تون شعار حمایت از بخش خصوصی را
    • محسن CA ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
      6 0
      من هم با این هموطنم موافقم همچنان که با آقای دکتر نوربخش :"مشکل اینجاست که نظام بیمه به سمت بنگاه اقتصادی رفت".بیمه در این سالها فقط به فکر اخاذی به ظاهر قانونمند از شرکتهای خصوصی است و آنها رابه چشم" صندوق رفاه" برای تامین بخشی از مخارج مشروع و نامشروع خود تلقی میکند.امیدوارم ایشان راه حل برون رفت از "منابع محدود و مصارف زیاد "را همانند اسلاف خود دستیازی به جیب مردم و شرکتهای بخش خصوصی که نماد واقعی مردم هستند ندانسته و از توانمندیهای بالقوه سازمان و مدیران سالمش دراین مسیر بهره گیرند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    1 0
    با سلام و تبریک به مدیر عامل جدید.جناب رئیس ما از کارکنان قراردادی میباشیم که تبدیل وضعیت شامل حالمان شده اما متاسفانه به دلیل نداشتن ردیف هنوز حکممان زده نشده!! و گله بعضی از کارکنان بی انصاف شما بابت استخدامی ها دلمان را لرزاند این کمال بی عدالتی است که با وضعیت برابر عده ای با داشتن ردیف از مهلکه جان به در بردند و عده ای هنوز چشمانشان به قلم شماست!!! لطفا به داد ما برسید و از این بحران ظاهرا تمام نشدنی نجاتمان دهید!! با سپاس و امید
  • بی نام EU ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    2 2
    حق وحقوق یش از چهل هزار نفر از بازنشستگان پیش ازموعد توسط مرتضوی باصدور بخشنامه 53/1 پایمال گردیده ازجناب آقای نوربخش درخواست مینمائیم به این موضوع رسیدگی نمایند
  • بی نام EU ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    1 0
    انتصاب شایسته حضرتعالی را دردولت تدبیر وامید تبریک وتهنیت عرض نموده وازخداوند یکتا توفیق روزافزون حضرتعالی را درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وهمچنین بازنشستگان مسئلت داریم .همانطور که مستحضرید بیش از چهل هزار نفر از کارکنان دوران هشت سال دفاع مقدس به استناد قانون بازنشستگی پیش ازموعد کارکنان دولت به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند تا نیروهای جوان سکاندار اجرائی این نظام در سازمانها گردند .که متاسفانه علی الرغم صراحت داشتن قانون ،کارشناسان مربوطه بدلائلی باعث چالش دراجرای آن شدند .که هم به زیان سازمان وهم به زیان بازنشسته گردید وباعث مراجعات عدیده به مراجع قانونی گردید . بیش از 5000نفر رأی دیوان را به حقانیت حقوق خود دریافت وتعدادی به استناد بخشنامه 1/53 سازمان وبه احترام امضاء ریاست
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    7 0
    اصلاح سریع قانون بیمه بیکاری آرزوی ماست ... بس که دولت قبلی اشتغال زایی کرد !
  • بی نام EU ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    4 0
    امیدواریم با آمدن شما مشکلات سازمان تامین اجتماعی هم کم کم حل شود و امیدوراریم تمتام کسانی که باعث بوجود آوردن این وضعیت در سازمان شدند پای میز محاکمه بروند.
  • رضا IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    0 0
    ا سلام و تبریک به مدیر عامل جدید.جناب رئیس ما از کارکنان قراردادی میباشیم که تبدیل وضعیت شامل حالمان شده اما متاسفانه به دلیل نداشتن ردیف هنوز حکممان زده نشده!! و گله بعضی از کارکنان بی انصاف شما بابت استخدامی ها دلمان را لرزاند این کمال بی عدالتی است که با وضعیت برابر عده ای با داشتن ردیف از مهلکه جان به در بردند و عده ای هنوز چشمانشان به قلم شماست!!! لطفا به داد ما برسید و از این بحران ظاهرا تمام نشدنی نجاتمان دهید!! با سپاس و امید . هر دو گروه بدون آزمون و با پارتي بازي وارد سازمان تامين اجتماعي شدند و حالا مدعي شدند .
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    0 0
    امیدوارم مدیریت جدید تصمیمی درباره لغو معاینات قبل از استخدام بگیرد . این قانون به ضرر کارگران و تحمیل هزینه حدود صد هزار تومانی به آنان است .