۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶

آقای سید موسی موسوی مطلب زیر را ارسال کرده است:


در جریان رقابت های انتخابات یازدهم، جناب آقای حجت الاسلام روحانی اعلام کردند که آمده اند تا اعتدال را جایگزین افراطی گری کنند و همچنین بارها پس از تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری عنوان نمودند که برای انتخاب اعضای کابینه به جناح های سیاسی اهمیتی نمی دهند و افراد معتدل و میانه رو را برای تصدی امور کابینه انتخاب خواهند کرد.

اما اعتدالگرایی در انتخاب اعضای کابینه دولت تدبیر و امید به طور کامل انجام نشد و افرادی که سابقه افراطی گری و گاها فتنه گری داشتند نیز به عنوان اعضاء پیشنهادی کابینه معرفی شدند، باید پرسید که آیا فقط باید برخی از اصولگرایان را افراط گر بخوانیم؟ و آیا اصلاح طلب افراط‌گرا نداریم؟ 

پس از آنکه نمایندگان محترم مجلس به سه نفر از اعضای پیشنهادی کابینه به علت افراطی گری و وابستگی به جریان فتنه اعتماد نکردند، رئیس جمهور محترم کشورمان برای سه وزارتخانه بدون وزیر، سرپرست معرفی کردند و آقای جعفر توفیقی که به عنوان سرپرست وزارت علوم و تحقیقات معرفی شده  و گمانه زنی ها و برخی موضع گیری ها حاکی از آن است که وی  به عنوان فرد پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد، همچنین شایان ذکراست که ایشان در دوران فتنه فعالیت داشته و بحث تقلب را در آن دوران مطرح کرده است، آقای توفیقی در انتخابات دهم ریاست جمهوری مشاور فرهنگی ستاد آقای میر حسین موسوی بوده اند و در روز 26 خرداد در مسجد دانشگاه تهران سخنرانی بسیار تند و افراطی را در مورد انتخابات ایراد کردند و نظام و دولت منتخب را به تقلب و دستکاری در رأی مردم متهم نموده و دولت منتخب را دروغ گو خطاب کردند و همچنین همراهی خود را با اعتراضات پس از انتخابات 88 و فتنه گران به صراحت اعلام نمودند، در نقطه مقابل جناب آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در جلسه رأی اعتماد مجلس در دفاع از آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی بیان کردند: «آقای آخوندی این شهامت را داشت که در سال‌های حساس در حضور مقام معظم رهبری بگوید که در انتخابات نه تنها تقلبی نشده بلکه در انتخابات ایران امکان تقلب هم نیست. به ایشان تبریک می‌گوییم به خاطر بیان اعتقاد خود؛ وی جزو افرادی است که به نظام و امر ولایت فقیه ملتزم خواهد شد.» و حالا سوال این است که آیا آقای جعفر توفیقی که یک اصلاح طلب افراطی است با دیدگاه اعتدال گرایانه دولت محترم هم‌سو و هم‌جهت است؟ 

امید وارم جناب دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی افرادی را برای تصدی امور وزارتخانه های باقی مانده معرفی نمایند که از افراطی گری به دور بوده و با دیدگاه واقعی اعتدال گرایی همسو و همجهت باشند تا کشور عزیزمان از درگیری های سیاسی احتمالی در آینده بیمه باشد و همچنین این تفکرات افراطی توان بسط و گسترش را همچون گذشته نداشته باشند.
1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت گو A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    21 5
    آقای موسوی! شما گفته اید:"پس از آنکه نمایندگان محترم مجلس به سه نفر از اعضای پیشنهادی کابینه به علت افراطی گری و وابستگی به جریان فتنه اعتماد نکردند". تا جایی که ما می دانیم، نمایندگان در خلال رای اعتماد دادن، دلیلی برای اینکه چرا در مجموع به فلان فرد اعتماد کرده اند یا نکرده اند بیان نمی کنند!!! ممکن است برخی با همان دلیلی که شما بیان کرده اید رای عدم اعتماد به این سه نفر داده باشند ولی تعمیم این مسئله به کل نمایندگان کاملا جای سوال دارد. لطفا مستند سخن بگویید. کی گفته که به این سه نفر به دلیل افراطی گری و وابستگی به جریان فتنه رای اعتماد داده نشده؟!!!!!!!!!
    • محمدی A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      7 5
      پس به نظر شما آقایان نجفی و سلطانی فرد و میلی منفرد به چه علتی رأی نیاوردند؟ آیا چیز دیگری جز همراهی با فتنه بود؟ وگرنه شاید بتوان گفت آقای نجفی یکی از توانمند ترین و با سابقه های کابینه بودند اما به علت همراهی با فتنه نتوانستند رأی اعتماد کسب کنند
    • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      4 0
      آره ، بهتر بود به جاى كلمه فتنه گر از اصلاح طلب استفاده مى كرد !
    • سعید A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
      1 0
      عزیزِ من! افراطی بودن یا نبودن معمولا سلیقه‌ایه، برای مثال هیچ‌کدوم از آقایان موسوی و کروبی و حسینیان و شریعتمداری و مشایی و ... خودشون و اطرافیانشون رو افراطی نمی‌دونن! آقای روحانی هم اگر این افراد را افراطی می‌دونستن، ازشون در کابینه استفاده نمی‌کردن، پس هی تعیین تکلیف نکنین! یا مرد باشین و بگین کسایی که امثال شریعتمداری بهشون می‌گن معتدل، تو انتخابات رأی نیاوردن و کسایی رأی آوردن که اونا بهشون می‌گن تندرو، یا این‌که کلا سکوت کنین!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    21 6
    میخواین یه کاری کنیم تمام ان 14 میلیون نفری را که به مروج پوپولیسم رای ندادند را از همه حقوق مادی و معنوی محروم کنیم . اونوقت شماها راضی میشین .
    • بی نام EU ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
      0 0
      اون 14 میلیون نفر اومدن به حق و وظیفه خودشون عمل کردند ولی دعوا تو خیابون که کار اونا نبود.اول حدود 1.5 تا2میلیون تو خیابون آزادی راهپیمایی کردند ولی بعد هی تعدادشون کم شد.ما هم که می گیم فتنه گر منظورمون اونایی که نا آخر رو حرف اشتباهشون که کم کم داره توسط دوستانشون مثل آقای حجاریان رد میشه وایسادن و حدود 8ماه شدیدا کشورو درگیر یه مسئله بزرگ کردند.حالا از شما هر کی به آقای موسوی و کروبی دسترسی داره بهشون بگه با یه عذرخواهی تمام این مسائل حل میشه.مثل همون عذرخواهی هایی که در لفافه توی جلسه رای اعتماد دیدیم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    32 5
    اینجور نوشته ها رو هر روز توی کیهان میشه دید و به نظرم لزومی نداره مجددا اینجا آورده بشه. جوابش هم همون جواب به آقای شریعتمداریه
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    31 4
    كاسبين فتنه هنوز فعال هستند!
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    10 2
    به امثال شما میگن کاسب فتنه که دنبال منافع دور و بری های خودتون هستید آقای روحانی خیلی جزئیات را بهتر از شما میدونه و مطمئنا اشخاصی که مورد تایید ایشان هستند مدافع کشور و مردم و اعتدال هستند
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    16 2
    خوب شد این بحث فتنه راه افتاد که آقایون از هرکی خوششون نیاد یا برای منافعشون ضرر داشته باشه سریع بگن طرف فتنه گره
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    7 3
    منظور آقای روحانی از افراطیان، کاسبین فتنه و ماجراجویان در سیاست خارجی بود. بالطبع این تعریف دربرگیرنده هیچ اصلاح طلبی نیست بلکه به لایه های تندروی جریان اصولگرا اشاره داره و مردم با رایی که به آقای روحانی دادن نشون دادن که با این جریان مخالفت دارن و بحث مبارزه با فتنه و بیرون کردن فتنه چیان از قدرت و دولت مسئله مردم نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    7 2
    عقايد افراطى
  • علیان A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    1 8
    آقای موسوی گل گفتی کاملا با شما موافقم