ایسنا نوشت:

علی جنتی که طی دو روز اخیر به عنوان وزیر ارشاد دولت یازدهم به ساختمان بهارستان رفته است، عصر دوشنبه 28 مرداد دو جلسه‌ مختلف و پیاپی با سینماگران داشت.

در دو جلسه که به نظر می‌رسد به دلیل وضعیت خاص سینمای ایران و خانه‌ سینما برگزار شده است، تعدادی از سینماگران حاضر بودند.

در جلسه‌ اول که عصر دوشنبه برگزار شد، منوچهر محمدی، عبدالحسن برزیده، رضا میرکریمی، مجتبی راعی، احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی‌کیا و محمدحسین حقیقی حضور داشتند.

و در جلسه‌ دیگری که بلافاصله پس از این جلسه برگزار شده است، هیات مدیره‌ خانه سینما متشکل از فرهاد توحیدی، محمدمهدی عسگرپور، ابراهیم مختاری، امیر اثباتی، محمدرضا موینی و... حضور داشتند.

تاکنون جزییات رسمی از دو جلسه‌ پیاپی سینماگران با وزیر ارشاد جدید اعلام نشده است. گویا توافقی در این جلسات شده است که جزییاتی از آن منتشر نشود.

علی جنتی در حاشیه‌ جلسه‌ هیات دولت روز گذشته گفت: خانه سینما یک قرارگاه و یک جایگاهی است برای همه سینماگران که مسایل صنفی را آنجا مطرح می‌کنند پس باید به سمتی برویم که با رعایت مسایل قانونی که من روی آن تاکید دارم، خانه سینما را بازگشایی کنیم و این مرکز بتواند در اختیار سینماگران و مورد استفاده‌شان باشد و با توجه به اینکه امروز مجموعه‌ای از اختلافات وجود دارد، باید با محور قرار دادن قانون این اختلافات حل شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 20 A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    7 0
    خانه سینما را باز کنید، هر چند میدانیم بعضی مجلسیهای معلوم الحال بعد از گشودن آن شروع به تخریب شما خواهند کرد. اما ما مردمی که به روحانی اعتقاد داریم پشت شما هستیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    1 0
    کتاب . نشر و مشکلات چاپ