فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی و علمی تخیلی «افراد ایکس: روزهای گذشته آینده» به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «افراد ایکس: روزهای گذشته آینده» (X-Men: Days of Future Past) هفتمین قسمت از سری فیلم‌های «افراد ایکس» است که با اقتباس از شخصیت‌های قصه‌های مصور انتشارات مارول ساخته شده‌اند.

فیلم جدید را برایان سینگر کرده است. این فیلم دنباله‌ای بر دو فیلم «افراد ایکس: ایستگاه آخر» (2006) و «افراد ایکس: درجه یک» (2011) است.

بازیگران هر دو فیلم در «روزهای گذشته آینده» هم حضور دارند. هیو جکمن، پاتریک استیوارت، ایان مکلن، هالی بری، آنا پاکویین، شاون اشمور و الن پیج از «ایستگاه آخر» و جیمز مک‌آووی، میشائل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت و لوکاس تیل از «درجه یک» نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.

هیو جکمن در «افراد ایکس: روزهای گذشته آینده»
هیو جکمن، جیمز مک‌آووی و نیکلاس هولت در صحنه‌ای از فیلم «افراد ایکس: روزهای گذشته آینده»

پیتر دینکلیج، عمر سی، بوبو استیوارت، فان بینگ‌بینگ، آدام کانتو، ایوان پیترز و جاش هلمن دیگر بازیگران «روزهای گذشته آینده» هستند که 23 مه 2014 اکران می‌شود.

این بار افراد ایکس، وولورین را به گذشته می‌فرستند تا یک اتفاق تاریخی مهم را که می‌تواند روی انسان‌ها و موجودات جهش‌یافته تاثیر بگذارد، تغییر بدهد.  

فیلمنامه را سایمن کینبرگ بر مبنای داستانی از سینگر نوشته است. فیلم بر اساس خط داستانی «روزهای گذشته آینده» از مجموعه «افراد ایکس مرموز» اثر کریس کلرمونت و جان بیرن ساخته شده که در 1981 منتشر شد.

این فیلم پس از «افراد ایکس» (2006) و «ایکس 2» (2003)  سومین فیلم «افراد ایکس» است که سینگر کارگردانی کرده است. او کارگردان فیلم‌هایی چون «مظنونین همیشگی»، «شاگرد زرنگ»، «سوپرمن بازمی‌گردد»، «والکری» و «جک غول‌کش» است.

«وولورین» ششمین فیلم مجموعه «افراد ایکس» از 26 ژوئیه اکران شد و تاکنون 335.2 میلیون دلار فروخته است. پنج فیلم قبلی مجموعه «مردان ایکس» در مجموع در دنیا 1.89 میلیارد دلار فروش داشتند. «سرچشمه‌های افراد ایکس: وولورین» (2009) دیگر فیلم‌ این مجموعه هستند.

عکس: کامینگ سون

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    5 9
    از فیلم‌هایی که یه نفر از آینده میاد گذشته تا کاری انجام بده خیلی بدم میاد. به نظرم موضوع چرندی است و هر وقت فیلمسازها دیگه موضوعی ندارند که فیلم‌هایی سریالی‌شون رو کش بدن، از این قضیه استفاده می‌کنند.
    • محمد A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
      10 1
      شما برو فيلم هايي رو گاه كن كه يك نفر از گدشته مياد كاري رو انجام بده !!!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    10 6
    بعد از این همه سال، این همه کارتون فیلم و بازی که واژه مردان ایکس در جامعه جا افتاده (و از نظر لغوی درست هم هست) چرا از کلمه نامانوس افراد ایکس استفاده می کنین؟