سبحانی‌نیا: در برنامه‌های جنتی از افراط و تفریط خبری نیست

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا یکی از نمایندگان موافق علی جنتی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید برنامه‌های او نماد اعتدال در فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و فیروزه روز پنجشنبه در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق حضور علی جنتی در کابینه دولت یازدهم ریاست جمهوری صحبت کرد.

او گفت: «آقای جنتی بیش از یک دهه از معارف بلند حوزه در محضر نام‌آو‌ر‌ترین اساتید بهره برده است.»

سبحانی‌نیا ادامه داد: «او از خانواده‌ای اصیل است، امین، پاک‌دست، مشورت‌پذیر، متواضع و بااخلاق است، مدیری توانا است و جهان را به خوبی می‌شناسد. جنتی در بحرانی‌ترین شرایط دو دوره استاندار بوده است. در خصوص برنامه ایشان مخالفان نکاتی را بیان کردند که این مخالفت‌ها نشان داد در توانمندی شخص ایشان نکته قابل بحثی وجود ندارد.»

نماینده مردم نیشابور و فیروزه با بیان توانمندی‌های علی جنتی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «در برنامه‌های ایشان نکات ارزشمندی وجود دارد. برنامه‌هایی که او پیشنهاد داده یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این برنامه‌ها بی تردید با مشورت نخبگان تدارک دیده شده که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تثبیت بنیان خانواده بخشی از برنامه جامع ایشان است.»

او ادامه داد: «در برنامه‌های پیشنهادی آقای جنتی خبری از افراط و تفریط نیست، نه بوی تحجر می‌دهد و نه به بهانه نو‌گرایی سنت‌ها فراموش شده است. تمرکز‌زدایی راه میانه است و نماد دیگری از اعتدال در بخش فرهنگ دیده می‌شود.»

او در پایان گفت: «عدالت فرهنگی یک آرزو است، اینکه همه مردم بتوانند از برنامه‌های فرهنگی بهره ببرند. ایران فقط تهران نیست. خوشحالم که در برنامه‌های ایشان عدالت برجسته شده است. وزیر فرهنگ باید بتواند از امکانات همه وزارتخانه‌ها بهره ببرد. چه کسی بهتر از آقای جنتی می‌تواند این هماهنگی بین‌بخشی را انجام دهد؟ امیدوارم با رای قاطع در اجرای برنامه‌های خوب آقای جنتی به او کمک کنیم.»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    همین قدر بگم که با تمام احترامی که برای پدرم قائل هستم دیدگاه های ما اینقدر متفاوته که اگر خدایی ناکرده سیاست مدار بودیم در برابر هم قرار میگرفتیم.