موافق وزیر صنعت،معدن و تجارت/ شیر اگر پیر هم بود شیراست/نعمت زاده برند بین المللی است

حسن پور، نماینده مردم سیرجان در دفاع از وزیر صنعت،معدن و تجارت با تشکر از رئیس جمهور درجهت انتخاب بهترین وزرای اقتصادی در کابینه یازدهم تاکید کرد: نعمت زاده یک برند بین المللی است.

وی وزیرپیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه صنعت،معدن و تجارت را سرمایه اصلی کشور دانست و افزود: نعمت زاده تمام متخصصان و کارشناسان برجسته صنعت کشور را به اسم کوچک می شناسد.

حسن پور با تاکید بر اینکه نعمت زاده معادن را به خوبی کف دست می شناسد، متذکرشد:اگر می خواهیم سند چشم انداز 20 ساله کشور را اجرایی کنیم تنها پدر صنعت ایران آقای نعمت زاده می تواند از پس آن بر بیاید.

نماینده مردم سیرجان با تاکید بر اینکه شیر اگر پیر هم بود شیر است تصریح کرد: کسانی که از سن آقای نعمت زاده ایراد می گیرند تعحب می کنم که به گفته های بزرگان صنعت و معدن کشور و اکثریت متخصصان کمیسیون صنعت مجلس توجه ندارند که معتقدند صنعت تنها در صورت حضور نعمت زاده به شکوفایی می رسد.

وی با اشاره برخوشحالی بازاری ها از حضور نعمت زاده بر راس وزارت صنعت،معدن و تجارت افزود: نعمت زاده علاوه بر اینکه پدر صنعت ایران است یک دائرةالمعارف جامع از محدویت های صنعت کشور است.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    4 2
    درست میگه
  • رضا A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    4 1
    نعمت زاده واقعا برند است
  • محمد..... IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    2 6
    در جوانی به خود میگفتم شیر شیر بُود اگر چه پیر بود حال که پیر شدم گویم پیر پیر بود گرچه شیر بُود