مدیر عامل برج میلاد تهران با اعلام اینکه جشنواره رمضانی برج میلاد تهران تا روزهای پس از تعطیلات عید فطر نیز ادامه دارد، گفت: استقبال شهروندان و بازدیدکنندگان از برنامه های جشنواره رمضانی برج میلاد تهران خارج از انتظار بود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان می گوید این دوره از جشنواره بیش از 300 هزار نفر صرفاً از برنامه های جشنواره رمضانی استفاده کرده اند.او ادامه می دهد در روزهای ابتدایی که مشغول برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره بودیم پیش بینی ما برای بازدید خانواده روزی دو تا سه هزار نفر بود اما در روزهای برگزاری با استقبال بی شائبه ای مواجه شده و آمارها حاکی از بازدید روزانه شهروندان بین 20 تا 25 هزار نفر بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برج میلاد تهران به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری مسافران و شهروندان تبدیل شده است، افزود: تعداد بازدیدکنندگان جشنواره رمضانی برج میلاد تهران 320 هزار و 672 نفر است که این آمار در نوع خود بی نظیر است و ما را برای برگزاری جشنواره های دیگر و همچنین برنامه ریزی گسترده در فصول دیگر سال تشویق می کند.
به گفته هوشیار پارسیان، آمار کل بازدیدکنندگان از ابتدای سال تاکنون از برج میلاد تهران به 943 هزار و 805 نفر رسیده است.
مدیرعامل برج میلاد تهران بسیاری از شهروندان در اظهار نظرهای خود اعلام کرده اند که شب های برج در ماه مبارک رمضان ، شب هایی زنده، مذهبی و در عین حال شاد بوده است، درباره برنامه های این جشنواره توضیح داد: برگزاری برنامه کارگاه آموزشی رویت هلال ماه رمضان، راه اندازی غرفه قرآن بخوانیدجایزه بگیرید، مسابقه پینت بال ویژه خبرنگاران، مراسم شب های قرآنی با حضور قاریان ایرانی، نور افشانی و لیزر روی برج همزمان با عید ،جشنواره رمضان میراث مسلمانان با حضور نمایندگانی از کشورهای اسلامی، جنگ شبانه، بازدید از دلفیناریوم به همراه برنامه های شاد، دوچرخه سواری، پانتومیم، موسیقی محلی، از جمله برنامه هایی بود که در طول جشنواره برگزار و استقبال خوبی نیز از آن شد.
وی با بیان اینکه غرفه های مشاوره خانواده، طب سنتی نیز برای خانواده ها در طول ایام جشنواره برپا بود، ادامه داد: همچنین مراسم شب های رمضان با ویژه برنامه های زنده از شبکه 2 با عنوان ضیافت الهی، پخش زنده از رادیو جوان باعنوان فرشته ها سلام و پخش زنده از رادیو سلامت با حضور هنرمندان و ورزشکاران و چهره های شاخص هنری و همچنین برگزاری ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی از دیگر برنامه های ما بود که استقبال خوبی از آن شد.
وی به برگزاری شب افغان و شب اردبیلی ها در برج میلاد اشاره کرد و گفت: همچنین در تاریخ 14 مرداد ماه شب افغان ها با توجه به اینکه غزنه یکی از شهرهای این کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده بود را در برج میلاد برگزار کردیم. یکی دیگر از ویژه برنامه های ما شب اردبیلی ها در برج میلاد بود که استقبال بسیار زیادی از این برنامه شد. این برنامه نیز روز چهارم مرداد، مصادف با سالروز استقرار سلسله صفوی که به عنوان روز ملی اردبیل در تقویم فرهنگی کشور نامگذاری شده و به ثبت رسیده است، در برج میلاد تهران برگزار شد.
هوشیار پارسیان عنوان کرد: استقبال شهروندان از اطعام ایتام در برج میلاد بسیار خوب بود و هرشب به 120 کودک بی سرپرست به همت یکی از شهروندان خیر افطاری داده می شد. ضمن آنکه در یکی از شب ها سفیر اندونزی برای کودکان بی سرپرست مراسم افطاری برگزار کرد.
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    9 7
    جدی؟ وزن این همه ادم رو چطور تحمل میکنه؟ یه روز میبینی کج شد. البته خوب میشه ها. باهاش کلی توریست جذب میکنیم.
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    6 7
    واقعاً در برابر 8 میلیون جمعیت تهران، کم نیست؟ یک بار برنامه را دیدم و با صندلی های خالی بسیاری روبه رو شدم. در حالی که اگر کنسرتی برگزار می کردند و خوانندگان می آمدند، جای سوزن انداختن نبود.