توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی برای کمک به رئیس جمهور

حضرت آیت الله خامنه‎‌ای در جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری توصیه‌های مهمی را خطاب به مسئولان بیان داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این جلسه فرمودند: من توصیه می‌کنم، هم مردم را به بردبارى، هم مسئولین محترم را به شکیبائى و حوصله. نباید توقع داشت مشکلاتى که در سر راه مردم وجود دارد - چه در زمینه‌ى اقتصادى، چه در هر زمینه‌ى دیگرى - در مدت کوتاهى برطرف شود. البته باید از خداى متعال درخواست کرد که به مسئولین توفیق دهد هرچه بتوانند، سریعتر کارها را پیش ببرند؛ اما طبیعت کارهاى کلان در کشور، طبیعت زمانبر است.

ایشان همچنین فرمودند: توصیه‌ى ما، هم به رئیس جمهور محترم، هم به هیئت دولتى که ان‌شاءالله به توفیق الهى در آینده‌ى نزدیکى از مجلس رأى اعتماد خواهند گرفت، این است که کارها را با صبر و بدون شتابزدگى انجام دهند؛ گامها را محکم و مطمئن بردارند. در همه‌ى زمینه‌ها ظرفیت کار وجود دارد، اهداف بلند هم وجود دارد، نشانه‌ها و بشارتها هم در کشور ما کم نیست. من به همه‌ى مسئولین محترم توصیه میکنم که ان‌شاءالله همکارى‌هاى خودشان را در زمینه‌ى برطرف کردن مشکلات کشور بیش از پیش کنند؛ قواى مجریه، مقننه و قضائیه حداکثر همکارى را بکنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از  سخنانشان تاکید کردند: جناب آقاى روحانى - همان‌طور که اشاره کردند - جزو عناصر خدمتگزار قدیمى به نظام اسلامى در بخشهاى مختلف هستند؛ یک فرد آزموده شده‌اى در نظام جمهورى اسلامى هستند؛ چه در دوره‌ى دفاع مقدس، چه در مجلس شوراى اسلامى، چه در شوراى عالى امنیت ملى، کارهاى فراوانى بر دوش ایشان بوده است، که آن خدمات بزرگ را انجام دادند؛ امروز هم به عنوان رئیس جمهور بحمدالله مفتخرند به این که آراء مردم ایشان را به این سِمت منصوب کرده است. امیدواریم ان‌شاءالله خداى متعال به ایشان کمک کند، از ایشان دستگیرى کند، هدایت کند.

ایشان در ادامه خطاب به سایر مسئولان و شخصیت‌های سیاسی تصریح کردند: همه سعى کنند کمک کنند. من از همه‌ى جریانهاى گوناگون سیاسى درخواست می‌کنم و اصرار دارم، و همچنین از همه‌ى شخصیت‌هاى متنفذى که داراى نفوذ کلمه هستند، داراى حوزه‌ى تأثیرگذارى در میان ملت هستند، درخواست می‌کنم به مسئولین، به دولت، به رئیس جمهور کمک کنند تا ان‌شاءالله بتوانند وظائف سنگینى را که برعهده دارند، بخوبى انجام دهند و توقعاتى را که وجود دارد و مردم دارند، ان‌شاءالله به بهترین وجهى برآورده کنند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =