۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

بخش‌هایی از فیلم جدید بازیگر برنده اسکار هنگام کنسرت گروه موسیقی شیکاگو فیلمبرداری شد و هزاران طرفدار به عنوان سیاهی‌لشگر به کار رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعه شب گروه شیکاگو در گریک تیه‌تر در لس آنجلس کنسرت داشت.

در آنتراکت برنامه ناگهان دوربین‌های فیلمبرداری روی صحنه مستقر شدند تا بخش‌هایی از فیلم «تصور کن» (Imagine) با بازی آل پاچینو به نقش دنی کالینز یک خواننده راک سالخورده فیلمبرداری شود.

با هدایت دان فوگلمن کارگردان فیلم، جمعیت حاضر در کنسرت نام شخصیت پاچینو را فریاد زدند و در ادامه بازیگر 73 ساله روی صحنه آمد تا ترانه «Hey Baby Doll» را بخواند.

مایکل کین، آنت بنینگ و جنیفر گارنر دیگر بازیگران «تصور کن» هستند.

پاچینو رو به جمعیت گفت: «این یک بداهه‌خوانی است. خودتان دیدید. کار ساده‌ای نیست.»

اعضاء گروه شیکاگو روی صحنه ماندند و در 25 دقیقه‌ای که فیلمبرداری انجام می‌شد، دست می‌زدند. پس از چند برداشت، تعدادی از تماشاگران خسته شدند و بعضی از آن‌ها از موزیسین‌ها خواستند کنسرت را ادامه بدهند.

کمی قبل از شروع فیلمبرداری، جو مانتنا بازیگر سریال «Criminal Minds» روی صحنه آمد و همراه گروه همشهری خود ترانه «اگر الان من را ترک کنی» را خواند.

پاچینو هم پس از فیلمبرداری روی صحنه آمد و همراه اعضاء گروه شیکاگو ترانه معروف آن‌ها «25 یا 6 به 4» را خواند.

او گفت: «برای یک آدم خجالتی از برانکس، این تجربه‌ای فوق‌العاده بود.»

داستان «تصور کن»‌ را فوگلمن نوشته و درباره یک خواننده راک است که پس از کشف نامه‌ای قدیمی از جان لنون و یوکو اونو که خطاب به او نوشته شده تصمیم می‌گیرد زندگی خود را عوض کند و پسرش را که هیچ‌وقت ندیده پیدا کند.

فوگلمن در مقام فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «ژولیده»، کمدی رومانتیک «عشق احمقانه عجیب و غریب» با بازی کارل و «نفرین مادرم» را در کارنامه دارد. «تصور کن» اولین تجربه او در مقام کارگردان است. فوگلمن این فیلم را برای استودیو برادران وارنر کارگردانی می‌کند.

پیش از پاچینو قرار بود استیو کارل نقش خواننده راک را بازی کند. کارل به خاطر تداخل کاری از بازی در این پروژه سینمایی انصراف داد، اما همچنان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

پاچینو سال 1993 برای «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

اسوشیتدپرس / 3 اوت / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    15 0
    بازيگر هنرمنديست
  • تهمورث IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    15 0
    بابت ترجمه های دست اولتون متشکریم
  • گلی A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    1 2
    به این کار جدیدشم اصلا امیدوار نیستم می ترسم بازم یه جایزه تمشک دیگه براش بیاره واقعا کاش یه کم به گذشتش برگرده و این قدر بد انتخاب نکنه آل خیلی دوست داریم این کارا رو نکن داری نا امیدمون می کنی
  • بهاره علیزاده IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    3 0
    از بهترین بازیگران دنیا که بیشتر نقشهاش مثل پدرخوانده و تونی مونتانا همیشه به یادگار میمونه . امیدوارم در سالهای باقی مانده ی عمرش بهترین نقشها رو انتخاب کنه . خیلی دوسش دارم و براش سلامتی و طول عمر آرزو می کنم