احمدی​نژاد:حتی یک ساعت بی​برنامه حرکت نکردیم/آنهاکه مارامتهم می​کنند می​خواهندکار خود رابپوشانند/1

رئیس جمهور تاکید کرد که از پایین​ترین سطوح مدیریتی کار خود را آغاز کرده و دولتش با برنامه پیش رفته است.

نسرین وزیری: محمود احمدی​نژاد در گفت و گوی مستقیم تلویزیونی امشب خود با مردم، بار دیگر سخنان خود را با دعای فرج همچون هشت سال گذشته آغاز کرد و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مردم در ماه مبارک رمضان؛ در پاسخ به سوالی که به اتهام «بی​برنامگی» دولت​های وی بویژه انحلال سازمان مدیریت و برنامه​ریزی اشاره داشت، گفت: ما هشت سال است کار کرده​ایم و الان می خواهیم گزارش کار دهیم. کار هشت ساله در چند گزارش مختصر قابل بیان نیست. در گزارش اول مباحث عمومی را مطرح کرده و در گزارش دوم،مبانی نظری دولت را اعلام کردم که شامل عدالت جهانی و تعالی کشور،مهر ورزی و ... بود. امروز هم می​خواهم کارهایی که برای اولین بار رخ داد مثل مدیریت جهانی را بیان کنم.

او که می​گفت جلسه​ای هم برای خداحافظی با مردم خواهم داشت، به گزارشش در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: ما از روز اول با برنامه حرکت کرده​ایم و در همان چهارچوب رفته​ایم، حتی یک ساعت بی برنامه حرکت نکرده​ایم و برای تمام لحظاتمان برنامه داشتیم. اینکه عنوان سازمان مدیریت برداشته شد، عوام فریبی است که بگوییم نشانه حرکت دولت بر خلاف برنامه پنج ساله بوده است. بر اساس قانون اساسی، اعلام کردیم که سازمان مدیریت یک معاونت در دولت و زیر نظر رئیس جمهور است.

دعوای زرگری سوسیالیسم و سرمایه​داری را ما با لایحه اصل 44 حل کردیم

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کشور باید بر اساس قوانین پایه و مادر اداره شود، ادامه داد: بدون قوانین مادر باید همش در سر و کله خود بزنیم! یکی از تلاش​های ما تدوین قوانین مادر و پایه کشور بود. به جز بانکداری بقیه قوانین پایه، در دوره ما تصویب شده است. مثلا لایحه اصل 44 در دولت نهم به مجلس دادیم تا تکلیف اقتصاد کشور روشن شود و دعواهای زرگری سوسیالیسم و سرمایه​داری در کشور به پایان برسد. لایحه مالیات بر ارزش افزوده هم در دولت ما تصویب شد. لایحه مدیریت حمل و نقل و سوخت هم در این دول  تهیه شد. لایحه هدفمندی یارانه​ها هم یک تقوای سیاسی و کار ما بود. همچنین قانون مبارزه با پولشویی و لایحه جامع مالیاتی که یکسال است در مجلس است!

این عین قانونمداری است که بگویم مصوبه​ای خلاف قانون است

احمدی نژاد که می​گفت تکلیف اساسی کشور را در زمینه​های اقتصادی روشن کرده​ایم بر قانونمداری دولتش تاکید کرد و گفت: قانونمداری را باید در عمل جستجو کرد نه در دعواهای سیاسی! من مسئولین مختلف را می​بینیم که از قانون عدول می کنند اما من حتی از خط ویژه هم در احترام به قانون عبور نکرده​ام! من سوگند خورده​ام که پاسدار قانون باشم و هرگز از قانون تخطی نکرده​ام. این عین قانونمداری است که بگویم مصوبه ای خلاف قانون است. من نماینده ملت هستم و باید چنین توانی را به عنوان مجری قانون داشته باشم. مدعیانی که دولت را متهم به بی قانونی می کنندحتی یک مورد را هم نتوانسته​اند اثبات کنند. آنها که ما را متهم می کنند می خواهند کارهای خودشان را بپوشانند!

وی که می گفت دولتش به دنبال منافع شخصی و گروهی نبوده و معیارش قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: پایه اداره و پیشرفت کشور بر اساس قانون در دوره ما گذاشته شده است.

او که می گفت رفع تبعیض و فاصله طبقاتی یک آرزوست که حتی در امریکا و اروپا نیز محقق نشده است، اضافه کرد: این زخم​ها تبعات اجتماعی دارد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. ما با نگاه زیربنایی به دنبال حل این مشکلات بودیم. من مخالف این هستم که برای توسعه اقتصادی مردم را له کنیم! این چه جور کار کردن برای مردم است؟ دولت ما اصلا از کارهای زیربنایی باز نمانده و در هر بخشی چند برابر دولت های قبل کار کرده است. خصوصی سازی و اصل 44 کار زیربنایی است. کارهای ما در سهام عدالت و بورس و پروژه​​های عمرانی و ... شفاف است. اجرای قانون اصل 44 و هدفمندی یارانه​ها کار زیربنایی است که البته ما فقط گام اول آن را اجرا کرده​ایم و ای کاش می​گذاشتند تمامش را اجرا کنیم.

وی به صندوق توسعه ملی با 53 میلیلارد دلار ذخیره ارزی اشاره کرد و آن را از کارهای زیربنایی دولتش خواند.

احمدی​نژاد که می​گفت بدهی دولت از سال 72 به کشاورزان را پرداخت کرده است، ادامه داد: دولت نقاط کلیدی اقتصاد را اصلاح کرد که در تمامی دولت​های گذشته قابل مقایسه نیست. برای اولین بار در تاریخ، صادرات غیرنفتی و واردات ما مساوری شده است که پشت آن تولید خوابیده است. تولید شده که فروش و صادرات داریم دیگر. دولت اگر برنامه نداشت به اینجا می​رسید؟

تغییر مدیران نشان دهنده برنامه داشتن ما بوده نه بی برنامگی

وی در پاسخ به سوالی که به تغییرات مدیرتی زیاد در دولتش اشاره داشت و آن را نشانه بی برنامگی می​خواند گفت: این تغییرات نشان دهنده برنامه داشتن است. نگاه ما جناحی و شخصی نبوده. ما اهداف روشنی را دنبال می کردیم و اهدافمان مهم بود نه اینکه برخی آدم ها در برخی پست ها باشند. کسی برای پست خاصی خلق نشده، هدف مهم است.

«آیا در اجرای عدالت موفق بودید؟» این سوالی بود که احمدی​نژاد در پاسخ به آن از عدالت مطلق و عدالت عینی سخن گفت و افزود: ما به دنبال عدالت مطلق هستیم که از انسان کامل بر می​آید. یارانه مسکن و مسکن مهر، بنگاه های کوچک زودبازده و ... همه با هدف بازتوزیع ثروت در کشور بوده است. حقوق بازنشستگان هم افزایش یافته است. ما حتی به زندانیان معسر هم توجه داشتیم و 20 هزا نفر آنها را با کمک دولت آزاد کردیم. قرض​الحسنه​ها را در کشور توسعه دادیم. نسبت درآمدهای دهک​های بالایی با پاینی کشور، به زیر 10 کاهش یافته است. مصرف بالا رفته و ضریب جینی کاهش یافته است که نشان دهنده حرکت به سوی عدالت است.

چطور گوجه فرنگی گران می شوند می گویند کار دولت است اما موجود زنده به فضا می فرستیم، کار دولت نیست؟

«بی​توجهی به نخبگان و دانشگاهیان» از دیگر سوالات مجری برنامه از احمدی​نژاد بود که اودر پاسخ، خودش را یک دانشگاهی معرفی کرد و گفت: نمی دانم من هم نخبه حساب می​شوم یا نه؟ اما بروید ببینید که رشد علمی درکشور ما در دوره من چقدر رشد یافته است؟ معاونت علمی و فناوری را من در دولت ایجاد کردم.

رئیس جمهور که با خنده می​گفت «چطور می​گویند دولتی که رئیسش یک دانشگاهی است، به نخبگان بی توجهی کرده است؟!»، از ایجاد بنیاد نخبگان و صندوق توسعه علمی و تدوین سند نقشه جامعه علمی کشور، سند آموزش و پرورش و ... در دولتش یاد کرد و گفت: دو سه سال است که ما در رشد علمی در دنیا مقام آورده ایم. این را ما نمی گوییم منابع خارجی می​گویند. این کار دولت نیست؟ چطور گوجه فرنگی گران می شوند می گویند کار دولت است اما موجود زنده به فضا می فرستیم، کار دولت نیست؟

وی افزود: وقتی من اعلام کردم که صفحه سوخت می توانیم بسازیم کسی باور نکرد ولی دیدید که توانستیم. برای اولین بار دانشکده تب سنتی راه انداختیم. نظام رتبه بندی معلمان را تصویب کردیم. اینها کارهای پایه ای و زیر ساخت است که زیاد رخ داده است.

این گفت و گو ادامه دارد...

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 150
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خدا را شکر که بی برنامه نبودید پس اگه بی برنامه بودید که خدا میدونه چی به سر مردم می اومد
    • بی نام A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بايد از ايشون تعريف واژه هايي چون "عدالت" و "برنامه ريزي" و "توزيع ثروت در معناي بحقش" و "نقش پوپوليزم در از بين بردن اخلاق جامعه" و "شايسته سالاري" و " فرهنگ و جايگاه افراد مطرح اين بخش" و " سياست شعار محور و سياست واقعيت محور" رو بايد پرسيد چون دقيقاً برخلاف دانسته هاي عمومي است افكار ايشون!!
    • سينا صفوي IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      بي برنامه نبوده ، حتي براي اون يازده روز هم برنامه داشت، هم پيام سياسي و ...
    • سما A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      افتخار میکنیم که آقای احمدی نژاد 8 سال رئیس جمهور محبوبمان بودند... واقعا هیچ کسی مثل ایشان دلسوز و خدمتگزار مردم نبودند. خدا همیشه همراهشون باشه
    • هموطن A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      حالا ببینید آقای روحانی چیکار میکنه ! محاله بتونه حتی 1 درصد از خدمات دولت نهم و دهم رو اجرا کنه. منتظر باشید
    • ویانا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      معنی دلسوز وخدمتگزار را هم فهمیدیم !!! چشاتونو بستید رو همه چیز.. فقط بخاطر تعصب کورکورانه
    • کامیار IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      137 7
      آقای عزیز که خودت رو هموطن می نامی ، جبابعالی یاجیره خور احمدی نژادی یا فامیلشی ، توچه کاره ای که هنوز فعلی انجام نشده داری حکم صادرمیکنی ؟ مگه دولت احمدی نژاد تو چه کاری برای قشرضعیف این جامعه کرد ؟ فقط حرف . . .وعده . . دروغ ، بیچاره ها بدبخت تر شدن و بدبخت ها بیچاره تر فقط سرمایه دارها و پولدار ، فامیلت رو دعا میکنن ، جناب آقای مثلا هموطن الکی قدقد میکنی ، تومیدونی شرمندگی پیش زن و بچه یعنی چی ؟ سرصحبت که میشه همش میگه ادالت ( عدالت ) ولی عمل باگفته ها هزار درجه مقایرت داره . فقط میگم همه یکروزی باید دیر یا زود جواب بدیم واون روز که پرونده بازبشه نه جنابعالی تائید میکنی نه من تکذیب
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      171 6
      سلطانی از استاد پرسید چه کاری کنم که برای خلق الله خیر باشه، استاد گفت خواب نیمروز که خلق الله کمی آسایش داشته باشند. بی برنامگی بهتر از برنامه های ایشون بود که اکثرا در راستای تضعیف سرمایه های کشور و انقلاب بود و مملکت رو به این روز انداخته
    • حامد EU ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      اینهایی که نسبت به خدمات احمدی نژاد منفی میدن معلومه که فقط به خاطر دشمنی و تعصب کورکورانه شماهاست
  • علی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    5 دقیقه صحبتهاشو گوش کردم دیدم تکراریه کانالو عوض کردم.
    • عباس A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      خوب الان بهت جایزه بدم؟؟؟
    • همشهری A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      129 3
      خوب کردی
    • بی نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      150 7
      بنده در راستای سیاست محافظت از اعصاب و روانم ساعت ده و نیم که شد تلوبزیون را خاموش کرده و قشنگ تا سحر خوابیدم. الانم خیلی راضی هستم از این کارم!!!!!
  • bi nam DE ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اگه بی برنامه بود چی میشد پس؟؟!!
    • کامران A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      چه زود فراموش کردید 1.400.000 تومان هدیه دولت به مردم تحت عنوان یارانه. چقد راحت نمک دان میشکنید. بترسید از خدا
    • ویانا IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      وقتی حقی پایمال میشه و نا عدالتی در کشور رواج پیدا میکنه اون موقعس که باید ترسید از خدا و حق الناس ... ما از حقمان نمیگذریم ...
    • بی نام EU ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      138 7
      مگه از جیب داده ؟ که منت بگذاره؟ در عوض دهها برابر شو از مردم پس گرفته
    • قندنمک A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      110 8
      خود گوید و خود خندد!
    • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      142 8
      بخوره توی سرت یارانه اول از پول کشور بوده بعد این اقا که اومده مرغ 1500 بود الان نزدیک 7 تومن است خجالت بکش چرا از خوابی که خودتون زدید بیدار نمیشید خدایی ،از عذاب خدا بترسید ،کشور نابود کرد ، اقای روحانی هر چیزی درست کنه دیگه اخلاقیت باختیم رفت توی این 8 سال ، عزیز شما به قدر فهمت بچسب به همون یارانه ..................
    • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      55 5
      کارمران از جیب باباش که نداده از بیت المال بوده این را نمی فهمی
  • بی نام GB ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اصلا این خنده های آقای رئیس جمهور واسه چیه؟ دیدن بیچارگی مردم خنده داره؟!
  • حسام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    باز هم پاسخ های تکراری احمدی نژاد.
  • کاظم EU ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    وای خدای من، باز دوباره گفت سیم کارت رو ارزون کردیم آخه شعور مردم رو چی فرض کرده؟؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من با اين كه مخالف بسياري از كارهاي احمدي نژادم ولي وقتي جمله "چطور گوجه فرنگی گران می شوند می گویند کار دولت است اما موجود زنده به فضا می فرستیم، کار دولت نیست؟" را شنيدم فهميدم واقعا راست ميگه.
    • مرتضی A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      چطور جایی که گفت تنها دولتی بودیم که کاندید معرفی نکردیم واسه ریاست جمهموری نفهمیدی راست میگه ؟؟؟؟(اگه مشایی رد صلاحیت نمیشد همین حرف رو میزد بازم ؟؟؟)
    • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      جناب مرتضی ایشان گفتند دولت کاندیدا نداشت نه اینکه معرفی نکردیم
    • اریا IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
      15 2
      دوست عزیز همه ی دنیا پیشرفت کرده پس چرا منت میذارین،آقای احمدی نژاد میگیه تعهدات ما به بانکهای خارجی کم شده:باید بگم این حرف کاملا درسته چون هیچ بانکی به ایران وام نمیده
  • داود A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    چــــــــی داره میگه؟! پس این گرونی و مشکلات از کجا اومده؟ داره بهشت و توصیف میکنه.....
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    واقعا احمدي نژاد با اين همه كارهاي بزرگي كه دولتهاي قبل نكردند، بازهم مظلوم واقع شد.
    • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      64 2
      قیمتارو ببین می فهمی چه کارایی کرده!
  • علیرضا IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    با گوش دادن به صحبت های آقای احمدی نژاد من به این نتیجه رسیدم که ما الان توی همه چیز بالاترین هستیم و خودمون هم خبر نداریم
  • رضا A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    چه جالب باز سوالهای حیدری با چاشنیه لب خند باز جوابهای دکتر از روی کاغذ با حالت حق بجانب
  • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    مسئله اینجاست که اصلا حرکت نکردیم همش درجا بوده البته بیشتر مواقع هم به عقب برگشتیم
    • بی نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      پيشرفتهاي علمي تو زمينه هوافضا، هسته اي، نظامي، سلولهاي بنيادي و ... احتمالا كار آقاي خاتمي بوده نه؟!
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    فكر كردم ميخواد بعضي واقعيتها رو بكه اما همون محمود خودمون بود! ولي خوش قيافه تر شده ها انصافا!
  • تهی A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    مرسی آقای احمدی نژاد همه چی عالیه همه خونه دارن همه پول دارن ! الله اعلم
  • محمدرضا EU ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    (اینها متوجه نمی شوند!) این شاه بیت سخنان رئیس جمهور بود. آقای رئیس جمهور چرا فکر می کتی هیچ کس متوجه نبوده و نمی شود و همه مسائل را فقط جنابعالی متوجه می شوید؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    برنامه تشکیلات وسازمان منسجم میخواهد که حضترتعالی دستور انهدام سازمان برنامه را همان اول کار دادید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    ترا خدا دست از نظام رتبه بندی معلمان بردارید. هیات علمی تو این مملکت به اندازه کافی خار و ذلیل شده حالا دیگه می خوان مراتب هیات علمی را به معلما هم بدن. یعنی چی طرف معلمه اونوقت بهش میگن استاد تمام یا دانشیار این القاب مختص هیات علمی است نه کسان دیگر. آخه اینم شد خدمت به معلمین!!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اقاي دكتر خسته نباشيد خداييش چقدر خوب حرف ميزني اما ( مشك ان است كه خود ببويد. نه انكه عطار بگويد )
  • آرمان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اقای احمدی نژاد مردم از حرفاتون خسته شدن.خواهشا این چن روز رو سکوت کنید.من که مطمینم برنامه داشتید اما بدترین برنامه ی ممکن که نتیجش شده این.....
    • امير تبريز اوغلي IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      دوستان درسته ما خيلي زجر ميكشيم از گراني.ولي باور كنيد حسرتشو خواهيم خورد.باور كنيد.رييس جمهور منتخب امتحان پس داده هستش
    • بهزاد IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اینو راست گفتی صفا سیتی بعضی ها کم شده صدا شون در اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • درود بر منتخبین ملت IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      ما پیروان حقیقی دکتر احمدی نژاد تا آخر دکتر احمدی نژاد را حمایت کردیم و به ضرث قاطع اعلام مینماییم که از دولت و شخص آقای دکتر روحانی نیز تا آخر حمایت خواهیم کرد اما ای کسانی که دهان به تخریب آقای احمدی نژاد گشودید مطمئن باشید که جزء اولین اشخاصی خواهید بود که دکتر روحانی و دولتش را تخریب خواهید کرد و پشت دکتر روحانی را خالی خواهید نمود همچنان که این کارها را با دکتر احمدی نژاد انجام دادید اما ما تا آخر ایستاده ایم و از ته دل فریاد بر می آوریم درود بر روحانی و درود بر احمدی نژاد
  • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    به سلامت آقای رئیس جمهور، فقط ایکاش هیچکدام از این طرح ها را انجام نمی دادی و ما وضعیت 8 سال پیش را داشتیم، الان جرات نمی کنیم بریم سوپر مارکت یک خرید کوچک کنیم، عجب دورانی بود 8 سال پیش......
    • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      71 15
      یه کم صبر کنی وضعیت 8 سال پیش را برات درست میکنند
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    هشت سال است داریم می شنویم این هشت روزه هم تحمل می کنیم
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اگر هم کار زیاد کرده باشی و حرمت ها حفظ نکرده باشی منتظر نباش که در موقع خدا حاقظی حرمتت حفظ شود این قانون الهی است.
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اصلا مگه می شه بدون برنامه اینهمه ویرانی روی گرده ملت سوار کرد؟؟ ما می دونیم که همه اش با برنامه بوده.
  • امير تبريز اوغلي IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خدايي خيلي حال كردم مخصوصا با 2 تا تيكه ات.دكتر بودن بعضي ها كه معلومه كيه.و پروژه اتوبان شهيد احمدي نژاد
  • ایرانی A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اوایل که اومدی بهت ایمان پیدا کردیم ولی خیلی نگذشت که ...
  • محسن IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    آقا بگذارید دل تنگش هرچه میخواهد بگوید آره شما برنامه داشتی فاصله طبقاتی نداریم و مردم در رفاه کامل هستند با تمام دتیا رابطه حسنه داریم تحریم هم نیستیم کارخانه ها با تمام ظرفیت کار میکنند کسی بیکار نیست تورم یک رقمی شده و........ 
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      3 5
      اینجا سوبسه ایول دکتر ایول . بزنید اون دست خوشکله رو به افتخار آقای دکتر و حامیان ایشون .
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اگر امریکا چنین رئیس جمهوری داشت اکنون در استانه سقوط اقتصادی نبود و مردمش این همه بیکار و فقیر نبودند.
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    یعنی ما تو کشوری که احمدی نژاد داشت میگفت هستیم؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    دمت گرم دکتر هنوزم بعضی ها قبول ندارند کارهای بزرگ شما را ناچیز می دونند.ازت ممنونیم قهرمان.ببینید هنوز بعضی ها چشم دیدن شما وکارهای شما راندارند.اینقدر کار کردی میگن نکردی وای اگه کار نمی کردی دیگه چکار می کردند.عشق است دکتر محمود احمدی نژاد
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      311 7
      بعضي ها؟!! اين بعضي ها چند درصد جامعه هست؟
    • بی نام EU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      164 5
      این بعضی ها یه عده ناچیزن در حد 90 درصد!!! عده زیادی نیستن از دید این .... ها
    • ساسان IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      50 0
      من احساس می کنم بعضی از اینکه رو اعصاب مردم برن حال میکنن .
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من موندم هر سوالي مجري پرسيد جوابش تو اون 4 تا برگه ريز به ريز بود اصلا هماهنگ شده نبودا
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    روحانی متشکریم
  • حکیم A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    تو شهید تهمت شدی عزیز خدا شاهد است که با کیسه پر از پاستور نمیروی
    • سجاد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      151 2
      با این همه تهمت و بهتانی که به محمد خاتمی زدین اگه فقط یک مثقال طلا برا خودش میبرد پدرشو در میاوردین. حالا میبینیم دور وریا ایشونو . پاکی خاتمی رو که دیدین
    • حميد IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      249 8
      آخي دلم سوخت.
  • جهان A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    آقای احمدی نژاد لطفا بیش از این نمک روی زخم مردم نپاشید.به حق این شب ها و به حرمت دل های شکسته سکوت کنید.
    • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      شما زخم هاتو از زیر این نمک ها بگیر کنار به مردم کاری نداشته باش
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    301 9
    آقای ریس جمهور. هر چه قدر فکر میکنم حرفهای شما در مورد جمعیت با عقل جور در نمیاد
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    نظر من روبنویس درود بر احمدی درود بر خبر انلاین درود بر دولت پاک ومرگ بر فتنه گر
    • غضنفر IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      112 6
      كلك دوست داشتي منفي بگيري ها......
  • احمد EU ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خداوند جزای ایشان و حامیانش را در این دنیا ودنیای دیگر بدهد
    • سعید A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      3 121
      چه افراطی هستی شما
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اولین رشته ای که در دانشگاه احمدی نژاد دانشجو خواهد گرفت، مدیریت جهان است!
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    من که دوستت دارم محمود
  • رسول A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    یه سوال از دوستانی که نظر میدن می کنم. به نظر شما بیشترین سود از گرون شدن پسته تو جیب کی رفت؟ کیه که باغ پسته داره و اگه می خواست پسته رو ارزون کنه در کوتاه ترین زمان موفق بود؟ وجدانتونو قاضی کنید! از روز اولی که رئیس جمهور شد کی بود که چوب لای چرخش گذاشت؟ کیه که الان از وضع مردم خوشحاله چون حرفش به کرسی نشسته؟ هیچ وقت یادم نمیره تو دوره ی گذشته شعار آزادی معنیش عدم آزادی تا سال 76 بود. اما حالا پرچمدار آزادی در سال 76 شده شریک کسی که ... اگه می خواید منفی بدید اما فقط بهش فکر کنید اگه امروز گرونی توی کشور نبود احمدی نژاد شده بود اسطوره! اما یادمون رفته که کیا سرمایه دار بودن و اقتصاد دست کیا بوده و چون کسی رئیس جمهور شد که دوست نداشتن کشور رو به این وضع رسوندن این یعنی سرمایه دار مالک مردم.
    • محمد A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      111 9
      اولا اونی که فک می کنی باغ پسته داره، باغ پسته نداره، پدرش باغ پسته داشته !!!! هرچی هم داشته برای پدرش بوده که خرج انقلاب شده، نمونش زمینای سالاریه قم که همه رو فروخته خرج انقلاب کرده ثانبا ، اگرم باع پسته داشته باشه باغ گوجه و سیب زمینی و خیار و انگور و خونه و زمین و گندم و ... رو که نداره تا کی می خوای با افسانه هایی که از پدرت شنیدی که اونم از پدرش شنیده زندگی کنی؟
    • محمد A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      36 98
      واقعا جای فکر داره! حس می کنم با وجود اشتباهاتش اما مظلوم بوده!
    • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      4 82
      بدون حب و بغض میگم ،حرفت درسته...
    • رضا IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      95 1
      آقا رسول // من نمیدونم تا کی میخواهید خودتون رو با این حرفا گول بزنید // این امکانات و پول عظیم دولت رو مقایسه کردن با سرمایه و امکانات هر سرمایه داری حتی بیل گیتس آمریکایی اشتباه است // یا شما متوجه فرق این دوتا نیستید یا واقعیت رو نمیخواهید بپزیرید آقا // از همه این حرفها گذشته اگر کار آقای احمدی نژاد درست بود الان نتیجه معیشت مردم اینطوری نمی شد // ریشه همه این معضلات اینه که آقای احمدی نژاد اعتقادی به صداقت ندارند و از دفاعشون راجعبه قانون گریز نبودن دولتشون همه چیز مشخصه
    • بی نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      105 1
      به نظرت مشکل مردم فقط گرون شدن پسته بود؟
    • فرزاد A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      56 1
      رسول جان حرص نخور! پســــــته بخور !!
    • یک شهروند IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      246 4
      سلام دوست عزیز.درسته حق با شماست اما حداقل کاری که آقای احمدی نژاد می تونست انجام بده این بود که اشتباهاتش را بپذیره .زل نزنه تو چشم مردم و بگه تورم یک رقمی ،با اعتماد به نفس کامل از رفاه حال مردم نگه ،قبول کنه که به درد سیاست نمی خورده نه اینکه یه نفر دیگه(آقای مشایی)را دوباره معرفی کنه تا دوباره هشت سال طلایی را داشته باشیم.اون که میبینه نمیزارن کار بکنه خودش را زودتر از اینا میکشید کنار به خدا به هیج جا بر نمیخورد.قبول کنید وقتی که بازار یه مملکت فلج بشه،سیاست خارجی و داخلی و کلا همه چی از بین میره.آدمهایی که واقعا از سیاسیت سر در میارن باید رو کار بیان .ما مطمئنیم که هیچ کس دلش برای مردم این مملکت نسوخته اما حداقل 8 سال پیش تورم و گرانی واقعاًاینطوری زندگی مردم را فلج نکرده بود...
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      142 5
      شما به پسته اشاره فرمودید... لطفا در مرود سود افزایش دلار و سکه و مسکن و دارو و ماشین و اقلام ضروری زندگی مردم و ...... بفرمایید به جیب کی رفته...چه کسی با افزایش قیمت دلار و دو نرخی کردن اون تونست بدهی های دولتش رو به سیستم تسویه کنه؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      5 0
      یعنی 8 سال کاره ای نبوده یا نتونسته کاری انجام بده؟؟؟؟!
  • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    273 3
    ایشان طبق معمول از کارهایی که واقعا دوست داشت انجام بده و نداد و نشد صحبت کرد عجیبه ایشان وضعیت کشور را انگار نمیبینداین همه مردم شکایت از گرانی ارزاق و مسکن و اجاره خانه و.....دارند ایشان هیچکدام را یا نمی بیند یا می بیند قبول ندارد کارگاه هایی که خوابید کارخانجاتی که تعطیل شد کسانی که بیکار شدند اما باز هم ایشان حرف خودش را میزند!
  • احمد IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    اي كاش ديشب پاي منبر آقاي ناطق بودي وبه حديث پيامبر عظيم الشأن. گوش فرامي دادي وآن فقط ترك دروغ بود مطمئنا اگر با جان ودل گوش مي دادي
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خبرآنلاین یه تیکه خیلی باحال از نطق هاش جا انداختی!گفت من دانشگاهیم ولی نمیدونم نخبه هستم یا نه!خخخخخخخخ یعنی وقتی این گفت خونمون رفت رو هوا
    • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      حالا ما چیکار کنیم بخندیم مثل شما (خخخخ) ؟
  • آرش A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    یکی نیست بگه تویی که به مدرک همه اعتراض داری و فقط خودتو دکتر میدونی "دکتر کردان" تو دولت تو بوجود اومد آقاجون.......
  • فرامرز A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    420 9
    همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
  • حمید A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    آقای احمدی نژاد هر برنامه ای که داشتید نمی ارزید ! به چه قیمتی آخه ! چیزی که من الان تو مملکتم میبینم بی ثباتی اقتصادی و نا امیدی به آیندست ! چرا آخه باید اینطوری باشیم! اصلا سیاست یعنی چی؟ اگه سیاست داشتید این همه فشار به مردم وارد نمی شد ! این همه تحریم نمی شدیم! به خدا الان وقتی به فردام فکر میکنم گریم میگیره !
  • بی نام IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    604 7
    میگفت تا من حرف میزنم، مردم دنیا میفهمن چی میگم. موندم من چرا حرفهای ایشون رو نمیفهمم. احتمالا الان یه دنیای دیگه هستم، اتصالی شده اینجا رو هم میبینم
  • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    552 7
    کسیکه بعلت بلد نبودن کار مسئولیت سنگین رئیس جمهوری مشگلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده ازجمله تورم گرانی بالای 40 وحتی 100درصد کاهش دادن ارزش پول ملی را که باعث بی ارزش کردن زحمت وکار و تلاش وپس انداز وثروت مردم شده است و بالا رفتن اجاره خانه و مسکن مردم شده و بیکاری برای جوانان وتحصیل کرده مملکت به ارمغان آورده و دادن آمارهایی که هیچ مرکز بین الملی وداخلی آنرا قبول ندارن و8 سال مردم را سرکار گذاشت که اسامی مفسدان درجیبش میباشد و باادبیات که درشان ومنزلت و مسئولیتشان بوده سخن نگفته است که همش دودش به چشم این ملت خورده است ضربالمثل قدیمی است که میفرماید کسیکه حرف زیاد میزند مردعمل نیست همش میخواد بگه بلدم بلدم بلدم بلدممممممممم
  • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    میمون تقلبی .....قیمت تورمی .اگر گوریل فرستاده بودی کل میوه ها گران می شد.
  • بی نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    737 9
    پس اون اسمایی که توجیبت بود چی شد
    • عباس A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      اسمها رو یک دوتا رو کرد توی مناظره سال 88.. بعد دیدی که چه ها باهاش نکردن حتی الان هم داره تاوان اعلام همون اسمها رو میده..گرفتی قضیه رو؟؟؟
    • بی نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      120 0
      در پاسخ به عباس: بله ایشون کلا هر جا به نفعشون بود اسم رو میکرد!!!!!!
  • دکتر A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    باز هم خدا راشکر داره تموم میشه . اما با امارهاش خیلییییییی حالللللل میکنم
  • بی نام A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    646 7
    من که با این آمارها فکر میکنم 8 سال داشتم تو سوئیس زندگی میکردم !!!!
  • بی نام IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    10 0
    امشب کی مسئول تایید کامنت هاست که انقدر با من دشمنی داره هیچکدوم منتشر نکرد؟:(شماهم مثل محمود نمیدونین نخبه هستین یا نه؟!
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    44 7
    با عرض پوزش سریع زود قضاوت کردم یه رفرش کردم نظرم بالا اومد
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    حالا هی میخوام هیچی نگم
  • میثم IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    امشب یه بار دیگه مفهوم "گل و بلبل" رو با تمام وجود حس کردم !
  • بی نام IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    92 1
    این از احمدی نژاد اومد و رفت! تو را خدا به صدا و سیما بگید مسئولین آینده نیان به تلویزیون شروع کنند به حرف زدن ،تعریف وتمجید ،دادن آمارهای واهی و یک مجری سر تا پا گوش و کسی هم ککش نگزه! مگر مردوم گ و س ف ن د فر ض میکنند(که تا اینجا کردند)! انصاف نیست این کار صدا وسیما!
  • بی نام A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    خبر انلاین به نظرم داری جانب فتنه گرا رو میگیری خودت جواب بده
  • ناشناس A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    95 1
    خودت گویی خودت خندی عجب مردهنرمندی
  • بی نام A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    به جون هرچی مرده اصلاح طلب نامرده بیل وکلنگ وتیشه اصول گرا همیشه
    • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      68 1
      اقا به خدا من بازم اشتباهی مثبت دادم خیلی حالم گرفت
  • حسین RO ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    جونم خبر انلاین . . .میبینم که سوختی . . .
  • بی نام A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    205 6
    پس جدول قطعي برق مال دولت كي بود؟ خاتمي در دور دوم قطعي برق را تقريبا رفع كرد و ساخت نيروگاه هاي مناسب اما در دور اول احمدي نژاد اصلا به اين فكر نبود. سقف خانه ما نزديك بود از اين حرف ها پايين بياد ما هسته اي را ساختيم ما صفحه سوخت را ساختيم پس كارخانه اينها حتما 1 ساله ساخته شده كه اوايل دوره اول ايشان همه را افتتاح كرد و بعد از آن ديگر هيچ!
  • iman A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    408 8
    آقا..دوست عزیز..برادر.رئیس جمهور..جان جانان.بزرگوار.شهید تهمت...به خدا ما خدمات و کارهای شما و دولتتون رو با پوست گوشت خون حس و لمس کردیم و تا آخر عمرم یادمون نمیره و اثراتش تو زندگی‌ فرد فرد این ملت و تا ۲-۳ نسل دیگه می‌مونه..هیچ نیازی به تشریح ۲بار نیست..
    • حميد IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      145 3
      مختصر و مفيد حرف دل مردم رو گفتي
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 99
    درود بر اصلاح طلب های منفعت طلب فرصت طلب افرین بر مردم فریبی شما شما موفق شدید زیر نقاب اعتدال فسعد را در جامعه رواج دهید
  • بی نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    92 0
    اینکه شما شعار مبارزه با فساد دهید ولی در عمل کاری نکنید این برنامه ست؟! آقای دکتر در بازار به شما حتی یک فاکتور مورد تایید دارایی نمی دهند خبر دارید!؟
  • حسین IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    94 1
    آخرین شاهکار دولت احمدی نژاد: حقوق معلمان با ورود به 7 مرداد هنوز واریز نشه و اضافه حقوقشون کنسل شد و به بانک ها به عنوان بدهی دولت داده شد یعنی رسما از جیب این قشر پول سفرها و بقیه ی فامیل بازیها جور شد
  • بی نام A1 ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    112 0
    برنامه که صد البته!!! ولی یه برنامه غلط بوده! که الان به اینجای مردم رسیده :(
  • علی A1 ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    52 1
    بازم نگاه حیدری!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    5 132
    احمدی نژاد پهلوانی بود که قدرش را ندانستیم
  • مهدی A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    64 1
    بنده تمام نظرات دوستان را تا اینجا مطالعه کردم . بجز 2-3 نفر که از دکتر و دولت ایشان حمایت کردن ، یقیه دوستان بالای 95 درصد صحبت های دکتر را اصلا قول ندارند . نظر شخصی بنده هم با ان 95 درصد است . متاسفانه کشور در طول دو دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد نه 8 سال ، شاید بتوان گفت 80 سال به سمت عقب ماندگی حر کت کرد !!!!!!!!!!!! اوضاع نابسمان اقتصاد و معیشت مردم . وضعیت نابسامان اشتغال جوانان تحصیل کرده .افسردی در جوانان به جهت ازدواج و تشکیل خانواده به جهت کمر شکن بودن هزینه های ازدواج و گرانی . اوضاع نابسامان دارو و هزینه ای وحشتناک درمان . اعمال بیشترین تحریم های جهانی . رشد منفی تولید ناخالص ملی . اخراج نخبگان و دانشمندان از اکثر وزارتخانهای و پست های کلیدی دولتی . واقعا که !!!!!!!!!!!!!
  • روحی IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    95 0
    به خدا این رسمش نیست که با این همه فشار به مردم بیاد جلوی دوربین بگه از همه دولتها بهتر کار کردیم.مردم شاید از این امار چیزی نفهمند ولی فشار رو حس میکنن.
  • مهدی IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    168 2
    اینهمه تو این دولت دم از پیشرفت و پیشرفت میزنن و تو بوق و کرنا میزنن که انگار وظیفه اونا نبوده. انگار یه کار اضافه تری انجام دادن!! اگه دولت دیگه ای بود ما باید درجا میزدیم؟! یا نباید روی دانش فضایی کار میکردیم؟! نباید سد ساخته میشد؟! نباید روی مسکن کار میشد؟! آقااااااااااااااااااا وظیفه بوووووووووده وظیفههههههههه. منت گذاشتن نداره
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    85 0
    دو صد گفته چون نيم كردار نيست.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    178 4
    با سلام ایشان مردمو ......فرض کرده اند تورم با دوره هاشمی می سنجد نقدینگی را با دوره خاتمی و همه خوبی های جهان را برای دولت خودش-بخدا زندگی ما نابود شده
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    224 7
    قیمت سیم کارت را از یک میلیون تومان به 5هزار تومان رساندیم! اما جهش قیمت هر متر مربع مسکن از 1 میلیون به 10 میلیون تومان کار دولت ایشون نبوده!!!
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      اگه ناراحتی به دولت بعدی بگو قیمت سیم کارت را برسونه به قیمت های قبل
    • بی نام DE ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      98 1
      قيمت سيم كارت تو كل دنيا اومده پايين، ايشون چرا به خودشون گرفتن !!!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      80 1
      من خودم سیم کارت سال 81 یا 82 به قیمت 460 گرفتم ثبت نام هم به راحتی انجام می شد این قیمتی که ایشان می گویند قیمت آزاد سیم کارت در بدو ورود محصول به بازار ایران بود
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      80 2
      آخه موضوع اینه اصلا اون سیم کارتی که یک میلیون بود از شرکت همراه اول هنوز بعضی شماره هاش نه تنها ارزون نشده بلکه به دو میلیون هم رسیده...سایر سیمکارت ها هم دلیل ارزونیش تدبیر احمدی نبود واسه این بود دیگه هیچ بنی بشری بدون سیمکارت نمونده بود این سیاست شرکت هاست برای اینکه عرضه زیاد بشه قیمت پایین آوردن که مردم برای کارهای غیرضروری سیم کارت دوم و سوم هم بخرن
  • آندرانیک A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    180 9
    خودت میدوزی ومیبافی ما که چیزی حالیمان نشد
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    207 7
    میگم چین و چروک های صورتش پرید و بعد از هشت سال صورتش صاف شد
  • ايراني IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    209 7
    انصافا اگر آقاي احمدي نژاد از خدماتش مطمئن هستش چرا اين روزها فقط بدنبال اثبات آنها و بي نظير بودنشان است و صدا وسيما شده ويترين ايشان در حالي كه قبلا سابقه نداشت اين كارا ، ولي مردم بخوبي سره را از نا سره تشخيص مي دهند.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    216 5
    مردم با خون وگوشت شون اینو فهمیدن!
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    152 6
    دولت من ! چه دولتی
  • popo IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    420 7
    جالب بود ایشون گفتند موبایل اول دولت دو میلیون بود الان شده 5000 ولی نگفتند دلار بود 900 الان 3200-نگفتند مرغ بود 1500 الان 6500-نگفتند پراید بود 5000000 الن شده 17 میلیو ن نگفتند گوشت بود 9000 الان شده 28000-نگفتند مسکن رشد 400درصدی داشته-نگفتند تورم 15 درصدی شده 50 درصد -ایشون در قسمتی به اصلی بودن مدرک دکترای بعضی از وزیران خود گفت یعنی ایشون به همین زودی آقای کردان رو از یاد برد........راستی اختلاص 3000000000 میلیاردی در زمان کدام دولت بود
    • ویانا IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      69 6
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      85 2
      اون موبایل یکی دو میلیون هنوز همون یکی دو میلیونه.شما اگه یه شغل درست حسابی داشته باشی روت میشه رو کارت ویزتت شماره اعتباری بزنی؟خوب برو یه خط ثابت یک یا دو قیمت کن ببین چقدره؟
    • دی A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      5 3
      3000000000000 نه 3000000000
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    26 2
    خبر انلاین.........فقط میام اینجا تا کامنتهای مردمو بخونم...وقتی تعداد لایکای بالا رو میبینم روحیه میگیرم.....
  • بی نام EU ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    3 1
    منظور ایشان از این که همه چیز در این دولت با برنامه بوده شامل افزایش دلار یهو ....به نزدیک 4000 تومان هم میباشد؟
  • علی A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    429 5
    مشک آن است که ببوید.
  • محمد علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    11 1
    من آرزو می کنم کاش مثل سیستم های کامپیوتری که یه امکانی هست به نام restore برای مملکت ما این امکان وجود داشت که به هشت سال پیش برمی گشتیم. یادم هست اون زمان در روزنامه آگهی می زدند با 8 میلیون در تهران خانه دار شوید. سی میلیون وام داشت خونه رو هم باید می دادی رهن کامل ولی باز می شد راحت خونه دار شد من نشستم برنامه ریزی کردنم در عرض یک سال این کا رو بکنم ولی خانه گران شد و هر چقدر دویدم نرسیدم الان هم که خانه دار شدن در تهران فقط یه آرزوست من دوست داشتم یه خونه داشته باشم که یه حیاط بزرگ داشته باشه هر جور گل و درختی خواستم توش بکارم یه حوض بزرگ وسطش باشه که هر روز از خونه برگشتم میوه هایی که خریدم رو عین تو فیلما بریزم توش ولی الان حتی یه آپارتمان نقلی تو جنوب شهر هم برای رویای محاله
  • هانیه IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    7 1
    این خبر آنلاین با من سر ناسازگاری داره. هرجا کامنت میگذارم منتشر نمیکنه.واقعا متاسفم
  • امیر IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    125 1
    مردم برن سیم کارت بخورن،ارزونه دوهزار و پونصد!
  • وحید IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    105 2
    پس تمام تورم و گرانی و نوسانات ارز و کمبود دارو کاملا با برنامه بود آقای رییس جمهور؟
  • الف صاد IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    67 3
    ما نخواستیم میمون هوا کنین، اول شکم مردم سیر بشه مشکل اقتصادی نباشه . . . پرتقالی که از باغدار کیلو 500 خریده میشه با نظارت فوق العاده ست که میشه 5000 تومن دیگه.
  • رضایی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    105 2
    راجع به ارزان شدن سیم کارت باید خدمت ایشان عرض شود خیانتی که درمورد شرکت مخابرات به این ملت شد خیلی سنگین است.با پیش فروش تلفن همراه تمام هزینه های زیرساخت وحتی بیشتر را از مردم گرفتند .یعنی شرکت مخابرات به مردم تعلق داشت .ودر دولت ایشان به بخش خصوصی واگذارنمودن .حالا این بخش خصوصی چه کسانی هستن؟؟؟؟؟؟؟ پیدا کنید پرتقال /ببخشید/ همراه فروش را
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    128 1
    روزگار فعلی مردم اینه تمام نمای 8 سال کارنامه برنامه های شماست چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است بیکاری کاهش ارزش پول و ...و و شاید روی کاغذ همه چیز درست باشه ولی واقعیت چیز دیگری است
  • کاوه A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    159 3
    مقایسه کنید سطح سواد وادب اصلاح طلب واعتدال گرا بااصولگراوطرفداردولت فعلی درمتنهای بالا !!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    122 3
    بی برنامه نه، بد برنامه بودی
  • حمید IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    3 1
    با سلام وقتی نظرات همه کسانی که نظر دادند میخونه وقتی به آقا کامران میرسه هم خندش میگیره هم متآسف میشه واسه خودش که میگه یک ملیون 400 هزار رایانه داده از خدا بترسید. یعنی هنوز نمیخاهید قبول کنید پسرفت داشتیم یا بلا سرمون اومده آخه این آمارها چیه میدیم میمون فرستادیم فضا یا سیم کارت ارزون شد. معلومه باید ارزون بشه معلومه باید جاده سازی بشه مثل 10 سال پیش هر کسی خط و موبایل داشت ارزو بود واسه کسی الان نه خوب اونوقت تازه گی داشت گرون همه جای دنیا بود ایرانسل نبود یا تلویزیون lcd الان همه دارند زیاد شده عادی شده ربطی به آقای احمدی نژاد و خاتمی نداره. من زمان آقای خاتمی 100 تومن حقوقم زیادشد با تورم کم الان 220 با این تورم. دولتی موفق که با درامد زمان خودش امکانات بهترین نتیجه رو بگیره
  • فریادکش A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    3 4
    ولی انصافا ذهن خیلی خلاق وقدرتمندی داره که تونسته وسط این همه گرونی بی پایان یه موردی مثل سیم کارت پیدا کنه که واقعا ارزون شده. آفرین داره واقعا. واقعا حیفه مملکت رییس جمهوری با این همه نکته سنجی و توان ذهنی بالا رو از دست بده